חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדרס גבס- כיצד מתאימים מדרס לכף הרגל על ידי תבנית גבס.

החלטתם לרכוש מדרס המותאם לכם באופן אישי? אחת הדרכים להתאים מדרס היא על ידי תבנית גבס. מדובר בשיטת התאמה יעילה ונוחה בכלת רמות דיוק גבוהות ביותר. ממש כמו שלכל אדם יש קווים שונים על כף היד, כך גם לכל אדם יש כף רגל שונה, צרכים ובעיות אחרות. כדי להתאים באופן מדוייק לחלוטין מדרס, מומלץ לעבור התאמה על ידי תבנית גבס. הטבעת הרגל בתוך הגבס מאפשרת ליצור דגם מדוייק של כף הרגל, הכוללת את את המבנה הכללי שלה ואת קימוריה. בנוסף למבנה כף הרגל, גם אופן הדריכה מוטבע בתוך תבנית הגבס, דבר החשוב ביותר לצורך התאמת מושלמת של המדרס. 

מלבד הטבעת הרגל בתבנית מגבס, ישנה אפשרות אחרת ליצור מדרסי גבס. בעזרת תחבושת גבס חובשים את כף הרגל, ויוצרים תבנית שעל פיה יותקן המדרס המתאים עבורכם. רבים מהאורתופדים תומכים דווקא בשיטה הזו, מהסיבה שתחבושת הגבס מאפשרת לעצב את זווית הדריכה של כפות הרגליים. אם ברצונכם לרכוש מדרסי קרבון ומדרסים ביו-מכאניים, זו השיטה שתתאים לכם בול. 

אם אתם מהססים ומחליטים לדחות את רכישת המדרס משיקולים כספיים, חשוב שתדעו שקופות החולים משתתפות בחלק ניכר במימון של מדרסים. מדרסים הם לא אביזר של מה בכך אלא חלק חשוב ביותר בשיפור הבריאות ובהפחתת כאבים. חוסר שימוש במדרסים עשוי להזיק לרגל ולפגוע בה, ועל כן חשוב ללכת עם מדרסים בהקדם ובכל זמן. 

במידה ואתם מתלבטים איזו שיטת התאמה תהיה הטובה ביותר עבורכם, אתם מוזמנים לסור אל אחד מהמכונים האורתופדיים ולקבל ייעוץ מקצועי ממומחים שיסייעו לכם להגיע להחלטה נכונה עבור הבריאות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הפטנטים www.GizmoMaker.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נמרוד

מאת: נמרודיזמות עסקית11/04/121086 צפיות
במאמר זה נסקור את כל התהליך של עיצוב מוצר אצל מעצבים מומחים בתחום השלב האחרון והסופי הוא שלב בניית אבטיפוס. אבטיפוס הוא הדגם הראשוני של המוצר שלכם והוא אמור לתת תחושה ממשית לרעיון שלכם. לאחר שאבטיפוס מוכן ועובר את הבדיקות המתאימות, ניתן להתחיל בייצור המוני של המוצר שלכם.

מאת: נמרודיזמות עסקית11/04/121116 צפיות
במאמר זה נספר על שרותי פיתוח מכונה עבור חברות, מפעלים ויזמים. אם אתם מעוניינים בשרותים כאלה כדאי שתקראו את המאמר.

מאת: נמרודיזמות עסקית08/04/127683 צפיות
במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד תוכלו למכור את הרעיון של הפטנט שלכם לחברות הקיימות בשוק

מאת: נמרודיזמות עסקית08/04/121483 צפיות
במאמר זה נסביר כיצד יש להתחילו בפיתוח של מוצר או המצאה שחשבתם עליה. כל הכללים בכתבה הבאה

מאת: נמרודתעשייה05/04/12984 צפיות
במאמר זה נסקר כיצד מעצבים תעשייתיים יכולים לסייע למוצר שלכם. בחברת גיזמו, אשר ביצעה פרויקטים מגוונים בתחומים: חקלאות, מיכשור רפואי, מוצרי בית, כלי עבודה, מכונות ייצור, רכבי שטח, עזרים לניתוח, כלי עזרה ראשונה, פטנטים בתחום אנרגיה ירוקה, מערכות לייצור אנרגיה, כלים להגיינה וכלי רחצה, פיתוח מערכות ניסוי וניהול ניסויים ועוד,

מאת: נמרודיזמות עסקית29/03/121205 צפיות
במאמר זה נסקור כיצד חברות הנדסה שונות יכולות לבצע בשבילכם תכנון הנדסי איכותי שיהפוך את המוצר שלכם לשם דבר כל תכנון הנדסי כולל מספר שלבי משנה שבלעדיהם לא ניתן להגיע לתוצאה המושלמת הנדרשת. השלבים הם תכנון כללי, תכנון קונספטואלי , תכנון מפורט, עבודה על תיק שרטוטים, , אינטגרציה וניסויים, ייצור דגמים , הרכבות והרצות, הפקת לקחים ומסקנות, שיפורים ועדכונים, העברה לייצור סדרתי ועוד ועוד.

מאת: נמרודיזמות עסקית29/03/121209 צפיות
במאמר זה נסקור מהם השלבים הדרושים כדי לגייס מימון כספי עבור פיתוח המוצר שלכם

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212846 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201428 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181329 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171750 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica