חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה סיבות מדוע לקחת אימון כושר אישי

 ישנן לא מעט סיבות להיכנס למסגרת אימון כושר אישי, להלן נציין כמה מהן על קצה המזלג:

1. אם אתה חדש בתחום או רוצה להשתפר במה שאתה כבר יודע, אז אימון כושר אישי יכול להוביל ולנתב אותך לדרך הנכונה.

2. בעידן של היום התרבות הצרכנית האגרסיבית והמדיה הבלתי פוסקת בנושאי דיאטה באמצעות כושר, השוק יכול לבלבל אותך לגמרי, זאת בפרט אם אין התמצאות בתחום. באימון כושר אישי יש מאמן שמפקח מקרוב ובונה תכנית אימונים ותזונה נכונה.

3. אם אתה מתאמן אך אינך מרוצה מהתוצאות שהשגת עד כה, אז אתה צריך מסגרת אימון כושר אישי. שכן במסגרת אימון כושר אישי מנותחת שגרת האימונים שלך בה נבנית עבורך תוכנית מתאימה ושינויים המתחייבים על מנת להכניס אותך לשגרת אימונים טובה ויעילה יותר בכדי להגיע לתוצאות מהירות. כמו כן, אם אתה מתוסכל לגבי התקדמות שלך באימונים יתכן שאתה צריך קצת עזרה באימון כושר אישי. פעילות גופנית היא מדע הדורש ידע ומיומנות נרחבים, זהו תהליך שאורך שנים רבות לפתח. ובאימון כושר אישי אתה יכול ליהנות מהידע והניסיון שהמאמן רכש, ובסופו של דבר לזרז את היכולת שלך להשיג תוצאות יותר.

כיום יותר ויותר אנשים מתחילים לראות באימון כושר אישי הכרח ולא מותרות. הם מבינים כי ללא הדרכה ותמיכה נכונה פיקוח צמוד ועידוד קשה מאוד ליזום תוכנית פעילות גופנית.

4. אחת הדרכים המעכבות להגיע לתוצאה הרצויה היא לבצע תרגילים בצורה לא נכונה. גם אם הינך כל יום וכל היום, אתה לא תראה את התוצאות זמן רב. ולא זו בלבד אלא שביצוע לא נכון של התרגילים עלול לגרום לפציעה חמורה. לכן המאמן יכול ללמד אותך להתאמן ולבצע תרגילים בצורה נכונה שתנחה אותך לכל החיים.

 5. כאשר מבצעים תרגילים על שטח מישורי קשה לעלות מעל למשקל מסוים. כל מתאמן באשר הוא, שרוצה בהדרגה לשפר את גובה המשקל אותו הוא דוחק, צריך עזרה ממאמן שיסייע לו. ניתן לחסוך הרבה זמן ובזבוז אנרגיה אם נמצא לידך מאמן כושר אישי שאומד את היכולות שלך ומסייע לך להתגבר על משקלים גבוהים ממה שהנך יכול להרים.

6. במצב של פציעה או מגבלה מסוימת, הרופא והמאמן שלך יכולים לעבוד ולשתף פעולה יחד על מנת לוודא כי שגרת ותוכנית האימונים שלך יעילה ומועילה, וכמובן בטוחה ביותר עבורך. אימון כושר אישי אמור לשפר את הבריאות במצב של מגבלה מסוימת או לשמור על שגרת אימונים והמצב הקיים ולשפר את היכולות הגופניות לאחר או בעקבות פציעה.

לסיכום: אימון כושר אישי הוא למטרה אחת, ואחת בלבד: לעזור לך להשיג את מטרותיך ולהוביל אותך בדרך הנכונה להישגים.תחשוב על זה כמו בג'ונגל, שם אתה מסתובב במעגלים סביב עצמך, אמנם בדרך של אימון כושר אישי תצטרך לעשות הליכה עצמך, אבל אם אתה עושה זאת עם "מורה דרך" המאמן אז הוא יוביל אותך בדרך הנכונה בכדי לחסוך לעצמך בזבוז של שנים במסע ארוך ומייגע של ניסוי ותהייה מיותרים.

כולנו מכירים את הבעיה הנפוצה על לא מעט לקוחות עם רצון רב לעשות שינוי בחייהם שרכשו מנוי לחדר, חוגים ופעילויות ספורטיביות, אך לא ממשו או התמידו עם מנוי זה שסבל מדחייה אינסופית בשיטת "אתחיל ממחר" עקב חוסר מוטיבציה להוציא את הכושר מהכוח אל הפועל.

אולם יש פתרון לבעיה זאת והיא אימון במסגרת אימון כושר אישי , ע"י מאמן מוסמך שיידע לעודד ולכוון אותנו למטרה בדיוק באותו המקום שבו אנו מוותרים לעצמנו.

כיום יש מספר גדול של מאמני כושר בשוק בתחומים מגוונים כאמור לעיל המגיעים לבית הלקוח עם ציוד ומבצעים אימון כושר אישי אף ברמה גבוהה מזו שבחדר הכושר או חוג אחר. יש מגוון תחומים בהם אפשר לבחור גם במסגרת אימון כושר אישי כגון: ריצה, כדורגל, כדורסל, חדר כושר, אימון כושר אישי, אומנויות לחימה כגון קיק בוקסינג וג'יו ג'יטסו ברזילאי וכן כיוצ"ב.

היתרונות של אימון כושר אישי הוא:

  • אימון כושר אישי מתבצע בביתך בזמן שנוח לך.
  • אימון כושר אישי מותאם למגבלות הרפואיות או לנתונים האישיים הפיזיים של המתאמן בלי לגרום נזק לגוף.
  • אימון כושר אישי שומר על שגרת אימונים רציפה שתתמידו בה לאורך זמן וגם תיהנו מהתהליך עד שתסגלו אותה לעצמכם כטבע שני בהמשך הדרך.
  • אימון כושר אישי חוסך כסף וזמן ובריאות מבוזבזים על מנויים לא מנוצלים עקב מוטיבציה נמוכה או אימון לא נכון שיכול לגרום לפציעה.

לשם בניית תכנית אימונים במסגרת אימון כושר אישי עדיף להתקשר עם חברה שמתמחה בתחום מכמה סיבות:

  • אפשר למצוא מספר מאמנים רב מכל מיני תחומים.
  • חברות גדולות יכולות להציע מחיר יותר נמוך לאימון.
  • החברות לרוב מספקות ייעוצי תוזנה ע"י תזונאי קליני מוסמך ללא תוספת תשלום.

כאשר אתה עושה אימון כושר אישי, אתה בעצם קונה את הידע שזה מקנה לך. כלומר, אתה יכול לצפות להדרכה אישית ודיאטה שהוכנו במיוחד בשבילך על מנת להשיג את המטרות שלך. כאשר באימון כושר אישי המאמן מבצע מעקב  אחר ההתקדמות שלך, לפי צרכיך ונתונים אישיים, ומוודא שאתה אף פעם לא נתקע במקום!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדרכה פרטית ואישית, עם מאמן כושר אישי מקצועי, בבית, בסטודיו פרטי, או באימוני שטח. בשעה הנוחה ללקוח, בניית תוכנית אימונים אישית, מעקב ופיקוח צמוד ומדידות אחוזי שומן.ירידה במשקל, חיטוב ועיצוב הגוף, שריפת שומנים וכל זאת לפי ציפיות הלקוח. מאמן כושר אישי מגיע לביתך בזמן המתאים לך עם כל הציוד הנדרש לביצוע האימון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת in-motion

מאת: in-motionספורט וכושר גופני - כללי03/03/12916 צפיות
השינויים הגדולים והאבולוציה המתפתחת בכל הקשור לחדרי כושר ותוכניות אימון עברו שינוי דרסטי ותודעתי בחמישים השנים האחרונות. מדע הספורט ממשיך להתפתח בקצב מדהים, ומדי יום מתגלות תובנות יותר ויותר על גוף האדם, ונלמדות דרכים יעילות כדי להגיע להישגים גבוהים יותר ולהגיע למטרות מהר יותר.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204907 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205463 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172878 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173435 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173890 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173696 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163124 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica