חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות הסקה מרכזית אקולוגית – למה היא כדאית

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/2012975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזה שנים ברורה כבר יעילותה של מערכת הסקה מרכזית, ובבתים רבים מחממים היום באמצעות מערכת הסקה מרכזית חסכונית ויעילה שאינה מבזבזת אנרגיה, ומאפשרת לדיירי הבית שליטה מקסימאלית בטמפרטורה של חדרי הבית השונים.

מערכת הסקה מרכזית חוסכת בזבוז כספים מיותר מבעלי הבית הוצאות כספיות שאותם היו מוציאים אם היו מחממים את הבית באמצעות אמצעי חימום למיניהם זוללי אנרגיה כמו קמין נפט, או מזגן חימום, תנורי שמן על חשמל, או תנור חמום הפועל באמצעות סולר. ולכן היא נחשבת לכדאית ביותר .

היום בעידן שבו אנו נוטים לחזור לאורח חיים אקולוגי, ולהשתמש בכמה שיותר מוצרים אקולוגיים או שירותים אקולוגיים, גם התנור שבביתנו הפך להיות אקולוגי, ויש היום חברות בשוק המשווקות מערכות הסקה מרכזית אקולוגיות בכל מיני גדלים וסוגים.

מערכת הסקה מרכזית אקולוגית מתחילה להיות יותר ויותר נפוצה ומבוקשת, משום שהיא יותר כדאית ממערכת הסקה מרכזית המבוססת על דלק או גז. כדאי לדעת שהשיווק של מערכת הסקה מרכזית אקולוגית החל רק בשנים האחרונות, והיום יש בישראל רק כמה משווקים בודדים העוסקים בשיווק ואספקה מערכות הסקה מרכזית אקולוגיות.

אז אם אתם שוקלים איך לחמם את הבית, והבנתם שמערכת הסקה מרכזית היא השיטה הטובה בותר והיעילה ביותר לחימום הבית, הרי שכדאי שתדעו שמערכת הסקה מרכזית אקולוגית היא בעלת יתרונות רבים על פני שאר מערכות ההסקה הקיימות בשוק. היתרונות של מערכת הסקה מרכזית אקולוגית הם אלו:

  • מערכת הסקה מרכזית אקולוגית אינה משתמשת בחומר גלם מזהם שפולט לסביבה רעלים וחומריםמזהמים כגון עשן,גזיםרעילים, פיח ועוד...
  • מערכת הסקה מרכזית אקולוגית היא בטוחה יותר ממערכת הסקה מרכזיתהמתבססת על דלק או על גז, והסיכוי להתלקחות שריפה עקב תקלה במערכת הוא נמוךיותר.דלק וגז עם חומרים נדיפים שיכולים ביתר קלות ליצור פיצוץ ושריפה, עץלאומר זאת הוא חומר בעירה לא נדיף, טיבעי, ובטוח לשימוש ואין סיכוי של דליפהאו משהו כזה כי עץ לא נדיף!
  • השימוש במערכת הסקה מרכזית אקולוגית זול יותר משימוש במערכת הסקהמרכזית המתבססת על דלק או על גז.
  • מערכת הסקה מרכזית אקולוגית יש לה את כל היתרונות של מערכת הסקהמרכזית על פני שאר שיטות החימום ובנוסף לכך היא ידידותית לסביבה ואקולוגית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תנור ירוק- שיווק תנורים אקולוגים על שבבי עץ, ידידותי לסביבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תנור ירוק

מאת: תנור ירוקשיפוצים04/03/121015 צפיות
בעידן כזה הטרנד הירוק והאקולוגי תופס תאוצה ומשתלט על יותר ויותר תחומים בחיינו, אחד התחומים שאליהם חדר הטרנד האקולוגי רק לאחרונה הוא התחום של החימום וההסקה.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12865 צפיות
היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121126 צפיות
בעידן האקולוגי שבו אנו מקפידים לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים שיהיו כמה שיותר ידידותיים לסביבה , ויגרמו כמה שפחות נזק לסביבה, ניתן לרכוש גם תנורי הסקה ידידותיים לסביבה. יש היום בשוק תנורי ההסקה, לא מעט חברות המציעות למכירה תנורי הסקה ידידותיים לסביבה אשר פועלים באמצעות פתיתי עץ שמוחזרו מתעשיית העץ.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121106 צפיות
הטכניקה של מערכת הסקה מרכזית אינה המצאה חדשה של העידן המודרני, זוהי טכניקה ישנה שקיימת כבר מאות שנים, והיא החלה את דרכה באירופה. העיקרון שעליו מתבססת מערכת הסקה מרכזית הוא העיקרון של חימום מים והזרמתם בצינורות בכל חדרי הבית.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121206 צפיות
היום בעידן המודרני , האדם יכול להשתמש באמצעי חימום שונים, החל ממיזוג אוויר הפולט אוויר חם, וכלה בקמין. אחד מאמצעי החימום השימושיים ביותר היום הוא תנור הסקה שמחמם מערכת הסקה סגורה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201165 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201802 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191590 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191591 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica