חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם שמעתם על תנורי הסקה ידידותיים לסביבה ?

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/20121125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן האקולוגי  שבו אנו מקפידים לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים שיהיו כמה שיותר ידידותיים לסביבה , ויגרמו כמה שפחות נזק לסביבה, ניתן לרכוש גם תנורי הסקה ידידותיים לסביבה. יש היום בשוק תנורי ההסקה, לא מעט חברות המציעות למכירה תנורי הסקה ידידותיים לסביבה אשר פועלים באמצעות פתיתי עץ שמוחזרו מתעשיית העץ.

כל מי שמעוניין להיות ירוק וידידותי לסביבה ולחמם את ביתו באמצעות תנור הסקה ידידותי לסביבה , כדאי שידע מהם היתרונות והחסרונות של תנורי הסקה אקולוגיים וידידותיים לסביבה.

יתרונות של תנורי הסקה ידידותיים לסביבה

· תנורי הסקה אקולוגיים נשלטים ע"י מערכת בקרה וכך הם נחשבים לתנורים בטוחים יותר שיש עליהם שליטה טובה יותר.

· תנורי הסקה אקולוגיים הם תנורים שאין בהם בזבוז של חומר הבעירה משום שיש בהם  תרמוסטט וכאשר הטמפרטורה בבית מגיעה לטמפרטורה הרצויה התנור מפסיק לשרוף את פתיתי העץ.

· תנורי הסקה אקולוגיים  הם מערכת סגורה ולכן לא דורשים מאתנו לבצע עבודות תחזוקה שוטפת

· תנורי הסקה אקולוגיים אינם מזהמים את הסביבה

· תנורי הסקה אקולוגיים אינם מרעישים ומפריעים לשגרת היום יום בבית.

· תנורי הסקה אקולוגיים מספקים לנו חימום בטוח  וזול , הרבה יותר בטוח לחמם עם פתיתי עץ מאשר עם דלק וכמובן שהרבה יותר זול לחמם עם פתיתי עץ מאשר עם דלק.

חסרונות של תנורי הסקה

לתנורי הסקה יש כמה וכמה חסרונות שחשוב שנכיר גם אותם.

· תנורי הסקה אקולוגיים הם מוצר חדש בשוק  ולכן אנשים עדיין לא מכירים את מאפייני המוצר, ולא מודעים לו.

· היות ותנורי הסקה אקולוגיים הם מוצר חדש בשוק ויש מעט מאוד ספקים שהחלו לשווק אותם ואת חומרי הגלם המשמשים לבעירה.

אז אם אתם שוקלים איזו מערכת הסקה להתקין בביתכם, כדאי שתעשו שיעורי בית ותכירו את תנורי ההסקה האקולוגיים שנחשבים לתנורי הסקה בטוחים, שקטים וזולים, שמספקים לנו חימום ידידותי לסביבה שאינו מזהם את הסביבה ואינו מזיק לבריאותנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תנור ירוק- שיווק תנורים אקולוגים על שבבי עץ, ידידותי לסביבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תנור ירוק

מאת: תנור ירוקשיפוצים04/03/121013 צפיות
בעידן כזה הטרנד הירוק והאקולוגי תופס תאוצה ומשתלט על יותר ויותר תחומים בחיינו, אחד התחומים שאליהם חדר הטרנד האקולוגי רק לאחרונה הוא התחום של החימום וההסקה.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12865 צפיות
היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12975 צפיות
מזה שנים ברורה כבר יעילותה של מערכת הסקה מרכזית, ובבתים רבים מחממים היום באמצעות מערכת הסקה מרכזית חסכונית ויעילה שאינה מבזבזת אנרגיה, ומאפשרת לדיירי הבית שליטה מקסימאלית בטמפרטורה.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121106 צפיות
הטכניקה של מערכת הסקה מרכזית אינה המצאה חדשה של העידן המודרני, זוהי טכניקה ישנה שקיימת כבר מאות שנים, והיא החלה את דרכה באירופה. העיקרון שעליו מתבססת מערכת הסקה מרכזית הוא העיקרון של חימום מים והזרמתם בצינורות בכל חדרי הבית.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121206 צפיות
היום בעידן המודרני , האדם יכול להשתמש באמצעי חימום שונים, החל ממיזוג אוויר הפולט אוויר חם, וכלה בקמין. אחד מאמצעי החימום השימושיים ביותר היום הוא תנור הסקה שמחמם מערכת הסקה סגורה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181701 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181568 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181431 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181497 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181664 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181506 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171636 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica