חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תנורי הסקה הפועלים באמצעות שבבי עץ

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/20121207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום בעידן המודרני , האדם יכול להשתמש באמצעי חימום שונים, החל ממיזוג אוויר הפולט אוויר חם, וכלה בקמין. אחד מאמצעי החימום השימושיים ביותר היום הוא תנור הסקה שמחמם מערכת הסקה סגורה.

תנורי הסקה הם מוצר נפוץ, פרקטי וחסכוני, שניתן לראות אותו בבתים רבים. תנורי הסקה הם תנורים ששורפים חומר גלם כלשהו וע"י כך הם מחממים מערכות הסקה סגורות המחממות מים שזורמים בצינורות אל החדרים השונים בבית.

יש היום תנורי הסקה הפועלים באמצעות גז, ויש תנורי הסקה הפועלים באמצעות דלק ויש גם מוצר שהוא יחסית חדש בשוק והוא תנורי הסקה אקולוגיים ששורפים פתיתי עץ ממוחזרים.

רבים מהאנשים שבבתיהם יש תנורי הסקה המחממים מערכות הסקה, יעדיפו תנורי הסקה המופעלים באמצעות שבבי עץ על פני תנורי הסקה המופעלים באמצעות גז או דלק. הסיבות לכך הן:

· תנורי הסקה המופעלים באמצעות שבבי עץ יהיו חסכוניים יותר מתנורי הסקה המופעלים באמצעות דלק או גז משום שחומר הגלם נפט הרבה יותר יקר משבבי עץ שבאים ממיחזור.

· תנורי הסקה הפועלים על בסיס דלק נחשבים לתנורים פחות בטוחים מתנורי הסקה הפועלים באמצעות עץ מפני שהאנרגיה שבנפט היא מתלקחת הרבה יותר מעץ .

· תנורי הסקה הפועלים באמצעות עץ אינם יוצרים בחדרי הבית תחושה של אוויר צפוף ודחוס.

· תנורי הסקה בשבבי עץ  אינם פולטים עשן כמו תנורים הפועלים על בסיס נפט, גז או סולר, ולכן אין צורך לבנות עבורם ארובה גבוהה שתהיה מעל לגובה הגג, יתרון זה חוסך בעלויות ההתקנה של תנורי ההסקה הפועלים על שבבי עץ.

· תנורי הסקה הפועלים באמצעות עץ אינם צריכים תחזוקה שוטפת כמו התנורים הפועלים על בסיס דלק. ולכן אנשים רבים מעדיפים תנורי הסקה על בסיס עץ שאינם גורמים כאב ראש לבעל הדירה, ואינם מהווים מקור להוצאות כספיות גדולות.

· תנורי  הסקה הפועלים על בסיס שבבי עץ יעילים יותר וחסכוניים יותר ממזגנים הפועלים על בסיס חשמל יקר ובזבזני.

אז אם אתם שוקלים להתקין בביתכם מערכת הסקה חדשה, כדאי שתבדקו אילו מערכות הסקה קיימות בשוק, מהן היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, ואיזו מהן מתאימה לצרכים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תנור ירוק- שיווק תנורים אקולוגים על שבבי עץ, ידידותי לסביבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תנור ירוק

מאת: תנור ירוקשיפוצים04/03/121015 צפיות
בעידן כזה הטרנד הירוק והאקולוגי תופס תאוצה ומשתלט על יותר ויותר תחומים בחיינו, אחד התחומים שאליהם חדר הטרנד האקולוגי רק לאחרונה הוא התחום של החימום וההסקה.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12866 צפיות
היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12977 צפיות
מזה שנים ברורה כבר יעילותה של מערכת הסקה מרכזית, ובבתים רבים מחממים היום באמצעות מערכת הסקה מרכזית חסכונית ויעילה שאינה מבזבזת אנרגיה, ומאפשרת לדיירי הבית שליטה מקסימאלית בטמפרטורה.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121127 צפיות
בעידן האקולוגי שבו אנו מקפידים לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים שיהיו כמה שיותר ידידותיים לסביבה , ויגרמו כמה שפחות נזק לסביבה, ניתן לרכוש גם תנורי הסקה ידידותיים לסביבה. יש היום בשוק תנורי ההסקה, לא מעט חברות המציעות למכירה תנורי הסקה ידידותיים לסביבה אשר פועלים באמצעות פתיתי עץ שמוחזרו מתעשיית העץ.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121108 צפיות
הטכניקה של מערכת הסקה מרכזית אינה המצאה חדשה של העידן המודרני, זוהי טכניקה ישנה שקיימת כבר מאות שנים, והיא החלה את דרכה באירופה. העיקרון שעליו מתבססת מערכת הסקה מרכזית הוא העיקרון של חימום מים והזרמתם בצינורות בכל חדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181704 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181569 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181432 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181498 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181665 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181507 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171637 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica