חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חימום חכם ובריא באמצעות תנורי הסקה אקולוגיים

מאת: תנור ירוקשיפוצים04/03/20121014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום במאה ה-21 אנו חיים בעידן שבו כולנו מבינים כי אם לא נמנע מלזהם את כדור הארץ, ואם לא נפעל בחוכמה בכל מה שקשור לשמירה על כדור הארץ ועל המשאבים הטבעיים שלו, אזי אנחנו בעצמנו נהרוס את הענף שעליו אנו בני האדם יושבים מזה אלפי שנים.

בעידן כזה הטרנד הירוק והאקולוגי תופס תאוצה ומשתלט על יותר ויותר תחומים בחיינו, אחד התחומים שאליהם חדר הטרנד האקולוגי רק לאחרונה הוא התחום של החימום וההסקה. היום כבר לא ברור ומובן מאליו שדירה חדשה שאנו קונים תחומם באמצעות מזגן זולל חשמל, ובית פרטי וגדול יחומם באמצעות קמין שהוא סמל סטאטוס או באמצעות מזגן שמבזבז חשמל, היום אנשים רבים שוקלים את האופציה של התקנה של מערכת הסקה מרכזית אקולוגית שבבסיסה תנור הסקה אקולוגי שמופעל באמצעות שבבי עץ שממוחזרים מתעשיות העץ השונות.

תנורי הסקה אקולוגיים הם מוצר חדש בשוק אבל אט אט הם הופכים להיות מוצר יותר ויותר מוכר. אז לאלו מכם שעדיין לא יודעים מהם תנורי הסקה אקולוגיים ועוד לא שמעו את המושג תנורי הסקה אקולוגיים הנה הסבר קצר.

תנורי הסקה אקולוגיים הם התנורים המחממים מערכות הסקה אקולוגיות. תנורי הסקה כאלו אינם פועלים באמצעות דלק או סולר, או גז אלא באמצעות שבבי עץ ממוחזרים שהגיעו מתעשיית העץ. שבבי העץ הללו נשרפים ומחממים את המים הזורמים בצינורות שעוברים בין חדרי הבית, וכך מתחמם הבית.                       חשוב לציין שמערכת הסקה אקולוגית יש לה מערכת בקרה ושליטה וניתן לשלוט בה ובאופן זרימת המים החמים בין חדרי הבית , כך שאם יש מסיבה בבית וכולם מרוכזים בסלון ובמטבח, המערכת תחמם רק את המטבח והסלון ולא תפזר את המים לחדרים הריקים.

תנורי הסקה אקולוגיים עדיפים ע"פ תנורי הסקה סטנדרטיים ולכן יש היום יותר ויותר צרכנים שרוכשים אותם בגלל הסיבות הבאות:

· תנורי הסקה אקולוגיים אינם מזהמים את הסביבה ואינם פולטים עשן רעיל

· תנורי הסקה אקולוגיים בטיחותיים ושקטים ואין בהם סכנה של התפתחות שריפה

· תנורי הסקה אקולוגיים חסכוניים וזולים משום שהרבה יותר זול לחמם עם שבבי עץ מאשר עם דלק או נפט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תנור ירוק- שיווק תנורים אקולוגים על שבבי עץ, ידידותי לסביבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תנור ירוק

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12865 צפיות
היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר.

מאת: תנור ירוקריהוט 04/03/12975 צפיות
מזה שנים ברורה כבר יעילותה של מערכת הסקה מרכזית, ובבתים רבים מחממים היום באמצעות מערכת הסקה מרכזית חסכונית ויעילה שאינה מבזבזת אנרגיה, ומאפשרת לדיירי הבית שליטה מקסימאלית בטמפרטורה.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121126 צפיות
בעידן האקולוגי שבו אנו מקפידים לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים שיהיו כמה שיותר ידידותיים לסביבה , ויגרמו כמה שפחות נזק לסביבה, ניתן לרכוש גם תנורי הסקה ידידותיים לסביבה. יש היום בשוק תנורי ההסקה, לא מעט חברות המציעות למכירה תנורי הסקה ידידותיים לסביבה אשר פועלים באמצעות פתיתי עץ שמוחזרו מתעשיית העץ.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121106 צפיות
הטכניקה של מערכת הסקה מרכזית אינה המצאה חדשה של העידן המודרני, זוהי טכניקה ישנה שקיימת כבר מאות שנים, והיא החלה את דרכה באירופה. העיקרון שעליו מתבססת מערכת הסקה מרכזית הוא העיקרון של חימום מים והזרמתם בצינורות בכל חדרי הבית.

מאת: תנור ירוקבית חכם27/02/121206 צפיות
היום בעידן המודרני , האדם יכול להשתמש באמצעי חימום שונים, החל ממיזוג אוויר הפולט אוויר חם, וכלה בקמין. אחד מאמצעי החימום השימושיים ביותר היום הוא תנור הסקה שמחמם מערכת הסקה סגורה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232638 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223303 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212874 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201402 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica