חפש מאמרים:
שלום אורח
27.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תשמור על הלקוחות הקיימים שלך?

מאת: אפרת לבשימור לקוחות04/09/2009619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ששואלים בעל עסק כיצד הוא שומר על הלקוחות שלו, התשובה המקובלת היא: "אני נותן שרות מעולה!"

ובכן, לפני הכל, הנה הצהרה:


שירות לקוחות מעולה הוא תנאי הכרחי ונדרש ליצירת לקוח מרוצה, אך לא מספיק על מנת להפוך
אותו להיות לקוח נאמן.

זוהי הצהרה מחייבת - אז הנה ההסבר.

שרות לקוחות

כיום שרות לקוחות מעולה הוא תנאי בסיסי לקיום העסק. הסיבה לכך פשוטה:
ללקוחות יש אלטרנטיבות! (אולי נקרא להם פשוט - המתחרים שלך...)

ההתפתחות הגדולה בתחום הצרכנות בשנים האחרונות גרמה ללקוחות - בצדק - לדרוש ולקבל
שירות מעולה בכל מגע עם העסק. נתת שירות טוב - יש לך סיכוי שהלקוח יחזור אליך בפעם הבאה
שיזדקק לשירות או למוצרים שלך.

אבל, האם שרות לקוחות טוב לבד מבטיח את נאמנות הלקוחות?

האמת? לחלק קטן - קטן מאד - מהלקוחות זה מספיק, אבל האם זה מבטיח שהלקוח שיזדקק למוצר או
לשירות שלכם בעוד מספר חודשים יזכור להגיע לעסק שלכם?

זוכר שללקוח שלך יש אלטרנטיבות? הגיוני יהיה להניח שגם "האלטרנטיבות" שמעו על חשיבות שירות הלקוחות ומיישמות אותו הלכה למעשה.


ברור שכאן צריך משהו נוסף, מרכיבים נוספים בנוסחה "הסודית" הזו שיגרמו ללקוחות המרוצים שלך
להפוך להיות לקוחות נאמנים.

שני המרכיבים בנוסחה הזו הם:

    1)  שמירה על קשר מתמשך ורצוף עם הלקוח

    2)  מתן תמריצים / הטבות 

והנה הסיבות:

קשר מתמשך עם הלקוח

מחקר שנעשה לאחרונה בארה"ב מוכיח ש 72% מהלקוחות המרוצים לא יחזרו אליך פעם שנייה. סתם כך.
בלי שום סיבה.

מדהים, לא?

עשית הכל: המוצר שלך - הכי טוב שיש. המחיר - הכי נמוך שאפשר להשיג. השירות? - פנטסטי. אין מה לדבר.
יחס אישי וחיוכים כל הדרך עד לקופה. ובכל אופן לא תראה יותר את הלקוח הזה. לעולם!

אז ככה: זה ממש לא מפתיע.

העסק שלך לא תמיד נמצא בראש של הלקוח כשהוא זקוק פעם נוספת למוצר או לשירות שאתה נותן. ואז הוא
מתחיל לחפש את האלטרנטיבות (תרגום: המתחרים שלך)

מכאן כבר ברור שלפתור את הבעיה הזו של הזיכרון החלש של הלקוח, אתה פשוט צריך לשמור על קשר איתו.
להזכיר לו שאתה שם.

להזכיר לו כל הזמן.

יש מספר דרכים והזדמנויות לשמור על קשר עם הלקוחות: ברכה לחג, ברכה ליום ההולדת או במקרה של שינויים
רלוונטים בעסק, הגעה של סחורה חדשה ומיוחדת, מבצעים וכו'.

זו כבר העבודה שלך.

תמריציםהטבות   /  

תמריצים ללקוחות - כמו שוברי הנחה - משמשים שתי מטרות:

   א) נותנים ללקוח סיבה אמיתית לחזור לעסק שלך על מנת לקבל את התמריץ

   ב) משדרים ללקוח שאתה מעריך את העובדה שהוא עשה איתך עסק.

סיכום

בעוד שמחיר או מוצר טוב ושירות לקוחות מעולה הם תנאי בסיסי לנאמנות לקוחות, הדובדבן שבקצפת
לשמירה על נאמנות לקוחות הוא שמירה על קשר מתמשך ומתן תמריצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת לב היא מנהלת קשרי לקוחות באתר "המועדון"

מועדון לקוחות לעסקים קטנים

www.hamoadon.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת לב

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19401 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19834 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181054 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18478 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17715 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16912 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות04/02/16902 צפיות
מתנות ממותגות לפסח, גם בחגים אפשר לתת מתנה ממותגת, בין אלמנט שיווקי למתנה רצינית, היצע מרשים שיכול להתאים לכל גוף, ולהציג אפשרות נהדרת להגיע לחג הפסח ולהגיש לאנשים שונים מתנות שהיה שווה לחכות להן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica