חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תתחילו להשקיע בשוק ההון?

מאת: aleshkinaכלכלה18/03/20121705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היאך להתחיל להשקיע זו הבעיה עיקרית של כל משקיע חדש, כולנו מחליטים להרוויח כסף מהר, המון ובלי סיכונים מיותרים. כאשר אנחנו כאן מתחילים להשקיע בשוק ההון סבלנות זוהי מילת המפתח.  שוק ההון כמו כול מקצוע דורש כלים נכונים להשקעה, ניסיון והרבה רצון. כאן במאמר מהווה אני אנסה לתת רק לכם את הכלים ההתחלתיים שיתנו עברוכם משקיעים חדשים מעט מושג היאך להתחיל ברגל ימין.

כש אנו מתחילים להשקיע מילת המפתח היא ידע, הבורסה אינה קזינו או לוטו והיא איננה סלחנית. המחשק בבורסה מסוגל להסתיים רע מאוד לכל אלו המתחילים להשקיע ללא ידע. בכדי להשקיע נכון בבורה סוחר מתחיל חייב לעבור הכשרה בשביל להחזיר את הרווחים לאורך זמן. ישנם המון קורסים בסיסים ומתקדמים בבתי ספר ובמכללות השונות היכולים לתת רק לכם את המידע הנחוץ ואת ההתנסות הטובה ביותר כדי לסחור ללא חשש. מצד שני גם באינטרנט לגיטימי למצוא הרבה מידע אודות שוק ההון אך כל אחד והדרך שלו. מעטים הם האנשים שיוכלו לשבת שעות מול מסך המחשב בתקווה ללמוד משהו ולדעת שהם בדרך הנכונה.

ההשקעה בבורסה מבוססת על הבנה בסיסית בכלכלה והיא נעשית על ידי שני ערוצי קבל החלטות:

ניתוח פונדמנטלי- ניתוח דוחות החברה והסקת מסקנות לגבי שוויה, זיהוי הפוטנציאל הגלום והשוואת מחיר מניה קיים מול מחיר מחושב. ישנם פחות מאוד מנתחים פונדמנטליים בפורומים, הן בגלל רמת המידע הגבוהה הנדרשת והן בעקבות העבודה הקשה הכרוכה בתהליך. מי שמעוניין לבחור בתחום הוא, המלצתי היא לרכוש ספרים מקצועיים העוסקים בנושא וללמוד באמצעותם. אודות הלימוד להתבסס בשני תחומים עיקריים: 1. ניתוח דוחות פיננסיים 2. הערכת שווי חברות.

ניתוח טכני-  משמעו קבלת החלטות על הצפוי במניה, בהסתמך אודות ביצועי עבר של המניה.

השלב הבא שוק ההון מהווה פתיחת תיק וירטואלי או במילים פשוטות יותר קניית מניות לא בכסף אמיתי אלא ב"כאילו" בכדי להכיר את כללי המסחר והבנת הכלים העומדים לרשות המשקיע והתמודדות אודות הבעיות המגוונות כמו: מה לקנות, כמה לקנות ומתי וכמובן שילוב של תהליך המכירה. שלב זה חיוני מאוד כיוון שבו יתברר למשקיע המתחיל הצורך בתוכנית מסחר, יחס סיכוי מול סיכון, מגוון ה- stop למיניהם מחירי היעד ועוד. אך למרות הכול ישנן גם קשיים בתיק הווירטואלי. הוא מנותק מפסיכולוגיית המסחר, אין תחושת פחד או תאוות בצע, אין תחושת החמצה, אין את הדיסוננס הקוגניטיבי שחווים כאשר נאלצים למכור מניה בסטופ לוס או לממש רווח בשער מתוכנן והמניה ממשיכה לעלות והשיעור הקשה מכל הכאב שבהפסד.

להערכתי, קורס שוק ההון תהליך הוא אמור להימשך מספר חודשים ובמשך כל אותה תקופה יש לנהל יומן מפורט של כל השיקולים, ההחלטות והביצועים שנעשו בתיק. הן בכדי להתרגל לשיטת עבודה, אך בעיקר לצורך הפקת לקחים ולמידה!. רק לאחר מעבר של כל השלבים הללו, יש מקום להיכנס עם כסף אמיתי. וגם אז בזהירות ובצעדים מדודים. זכרו שככל שרמת המכשיר הפיננסי מורכבית יותר, המידע הנדרש רב יותר, הסיכוי לרווח גבוה יותר, אך כך גם הסיכון. המלצתי היא חד משמעית, להתעסק בשלב הראשון אך ורק עם קרנות, סלים, אגחי"ם, ומניות. לא לגעת באופציות למניות ובמיוחד לא לגעת באופציות מעוף עד לרכישת רמת ידע גבוהה ומספקת בתחום. מכשירים אלו ממונפים ובעלי אורך חיים קצוב, מה שאומר שישנו סיכוי גבוה לאובדן מלוא ההשקעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131333 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131252 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131416 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131795 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131687 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131456 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121516 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא כלכלה

מאת: nirכלכלה28/06/213789 צפיות
בתקופות של משברים בשווקים (ובעיקר לאחר המשבר האחרון שפקד אותנו), אנו עדים לחברות שפושטות את הרגל ואינן משלמות את חובותיהן.

מאת: ירדן חוריכלכלה26/02/1417598 צפיות
עבודה מחוץ למדינה היא נחלתם השקטה של ישראלים רבים שבוחרים לעבוד מחוץ למדינה ומכניסים אליה הון זר, כמו גם הכשרה וידע על נהלי עבודה מחוץ למדינה.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1317358 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1316710 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אסף דוריכלכלה07/11/1318198 צפיות
השקעה בבורסה בזמן כתיבת שורות אלה יחידות ההשתפות של מניית שמן נפט וגז נוחתות כתשעים ושלושה אחוזים ומשקיעי המניה קרי: הציבור הרחב הפסיד הון תועפות שמסתכם בכחצי מיליארד שקלים.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132180 צפיות
בשנים האחרונות הולכת ומחריפה הירידה באיכות האוויר בישראל. ירידה זו נובעת מהעלייה המתמדת ברמת החיים, המביאה להגדלה ניכרת בפליטת מזהמי אויר לאטמוספרה בעקבות פעילויות כגון: יצור אנרגיה, שימוש בתחבורה ופעילות התעשייה.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132255 צפיות
מידי פעם מפרסמים משרדי הממשלה מכרזים לפרויקטים ציבוריים עתירי קרקע, המיועדים להקמה על קרקעות לא-סחירות. ישנו קושי בתמחור ערכן הכלכלי של קרקעות אלו ולרוב מיוחס להן ערך נמוך העלול להוביל לצריכת קרקע גבוהה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica