חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאונדרס - למה לצפות כשמצפים לתשואה מנדל"ן

מאת: Efratנדל"ן04/02/20092171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לצפות כשמצפים לתשואה מנדל"ן...

זוכרים את ההוא מהפרסומת של אקסלנס? אותו ברוקר המתושאל חדשות לבקרים אודות טיב ההשקעות של חבריו?

בין אם מדובר בישראלים ובין אם לאו, רבים הם המעוניינים להשקיע בנדל"ן בחו"ל ומבקשים עצות "על הדרך...". את השאלות, שלא כמו במקרה של אקסלנס, הם מפנים פעמים רבות לשכן מלמעלה, זה שבתו במהלך חיפוש עבודה כסוכנת נדל"ן, או לאבא מהגן שהשקיע במגרש בנתניה.

אם יש לכם כסף פנוי, סבלנות, ואתם מעוניינים בהשקעה פאסיבית - פנו למקצוענים - חברות המכירות את עסקי הנדל"ן (ארה"ב, מונטנגרו, ויאטם, קנדה...) ומשקיעות בנדל"ן בחו"ל באופן יום יומי...

בין אם זו הפעם הראשונה בה אתה משקיע בנדל"ן בחו"ל או לא, אתה וודאי רוצה לחשוף את עצמך למינימום סיכונים...

אז איך עושים את זה? מהן הנקודות אליהן יש להתייחס לפני שמשקיעים בנדל"ן?

•·         מהן הציפיות שלך מההשקעה? כגודל הציפיות כך גודל האכזבות ולכן כדאי ומומלץ להגדיר את המטרות מבעוד מועד, לפני שתוציא שקל מכיסך. הגדר לוח זמנים ובדוק מהן ציפיותיך מבחינת תשואה. רשום את ציפיותיך באופן ברור ובדוק האם הפרויקט המוצע לך יוביל אותך למטרה...

•·         האם הזמן שלך = כסף? רבות מושמצים הישראלים כאילו הם יודעי כל. האם נכון הדבר? קשה לומר, אולם לפני שתשקיע בנדל"ן וודא שלא תמצא את עצמך בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה. כיצד קשור הדבר לזמן ולכסף? על מנת להשקיע באופן עצמאי, ללא חברה המתמחה בהשקעות בנדל"ן, נדרש הרבה מאוד זמן. זמן המוקדש לבירור החלופות, החוק באותה מדינה (ארה"ב, קנדה, ויאטנם, מונטנגרו), היתרונות הגלובאלים להשקעה בנדל"ן באותו אזור, להשפעת השוק על אותו פרויקט וכמובן - לניתוח העסקה והפרויקט. בנוסף יש להתמצא במיסוי המקומי (על מנת לחשב עלויות ריאליות), בבעלויות על הקרקע, בהיתכנות הבנייה, בלוחות זמנים צפויים ועוד ועוד...

האם יש בידך את הזמן הנדרש לבדוק את כל החלופות ולקבל החלטה שקולה, כזו אשר לוקחת בחשבון "הכל"? ניתן להעריך כי מעטים הם המסוגלים לערוך בדיקה כזו ולא לצאת "מופסדים" ולכן מומלץ לכל אחד לעסוק במקצועו, ולתת למקצוענים לעסוק בתחום הנדל"ן להשקעות.

•·         תכנון פיננסי - האם זה נוגע לי? כמה פעמים שמעתם בשיחות סלון, או על כוס קפה בעבודה "מצאתי פרויקט חבל על הזמן... הרווח בו בטוח. גם הבן שלי שגר פעם בארה"ב השקיע..."

כל השקעה דורשת תכנון פיננסי וכמוה גם השקעה בנדל"ן. על התכנון לקחת בחשבון פרמטרים כגון: מצב הנכס, מיסוי / הטבות מס, תשואה החודשית הצפויה, ריביות, נזילות, פדיון הלוואה / קרן וכו'. זכור כי ביום בו אתה חותם על העסקה ומשקיע את כספיך עליך להיות מודע לעומד בפניך מבחינה כספית - ליתרונות ולחסרונות, לסיכויים ולסיכונים. בכל מקרה, ותמיד, כדאי לדעת "באיזה מגרש אתה משחק" ומהם גבולותיו.

•·          סייגים, סייגים, סייגים... גם לאחר שבררנו מהן ההוצאות החד פעמיות ומהן ההוצאות הרב פעמיות עדיין עומדים בפנינו בירורים רבים. גם אם נראה לנו כי אנחנו "משקיעים מתאימים" וכי "נרוויח" מהפרויקט, אל לנו למהר ולהשקיע. אם הגעת נקודה זו ועדיין לא התייעצת עם גורם מקצועי, זה הזמן לעשות זאת.

•·         להשקיע לבד או באמצעות חברת השקעות מקצועית? השקעה באמצעות חברת השקעות מאפשרת לך להשקיע במקומות שונים בעולם תוך קבלת מלוא המידע על הפרויקט וסביבתו. אם החלטת להשקיע באמצעות חברת השקעות מקצועית בדוק ניסיון, שקיפות ואמינות. חברה כזו - תחסוך לך הרבה הרבה זמן יקר, במטרה למקסם את רווחיך.

לסיכום, ניתן ואפשר להשקיע בנדל"ן בחו"ל. ההשקעה יכולה להתאים לכל אחד שיש בידו מזומנים פנויים. כל התלבטות בנוגע להשקעה מוטב לה שתתחיל בתכנון יסודי ובהתייעצות עם אנשי מקצוע.

בית ההשקעות פאונדרס  בדק ומצא 10 פרמטרים בלעדיהם לא חותמים על עסקת נדל"ן בחו"ל:

  1. מיקום הנכס: הסביבה, העיר והשכונה וכן מאפייני המתגוררים בה.
  2. מצב הנכס/פרויקט: בבנייה (קנייה על הנייר) או נכס קיים? אם הוא קיים, האם הוא מושכר ו"עובד בשבילך? האם הרוכש צריך לדאוג להשכרת הנכס?
  3. האם קיימת חברת ניהול? חברת ניהול- חברת הניהול דואגת לאחזקה כמו קניית בגדים, להשכרה ולגביית תשלומי דמי השכירות עבור בעל הנכס.
  4. שווי נכס וביקוש - מומלץ לערוך סקר שוק ולבדוק ערכם של נכסים דומים בסמיכות לפרויקט בו אתה משקיע.
  5. הון עצמי - יש לבדוק מהו ההון העצמי הנדרש לרכישה והשיעור לעומת המימון הנלווה.
  6. גובה התשואה - לבדוק כמה תשואה מניב הנכס ולכמה שנים.
  7. ביטחונות - מהן הביטחונות שמציעה החברה עבור ההשקעה.
  8. ליווי פיננסי - בדיקת הפרופיל של הגוף המציע את הליווי הפיננסי את בקיאותו בשוק בו נמכר הנדל"ן ותנאים המדויקים.
  9. בירורים לפני סגירת העסקה: אמיתות תשואה, ערכים מוספים המגולמים בתוך העסקה, מהירות מימוש העסקה ועוד...
  10. בעלות הפרויקט/ הנכס - בעדיפות לקנייה מהבעלים. בנוסף, מי הם השותפים העסקיים של הבעלים, מי הבנק המלווה את העסקה (משכנתא), מי חברת הניהול ועוד ועוד...

המאמר מטעם  בית ההשקעות פאונדרס

אין לראות במידע ו/או התכנים המופיעים כמתן יעוץ ו/או מצג כלשהו. המידע המובא לעיל הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה, המלצה או שידול לרכישה או השקעה. אין להסתמך על המידע ו/או התכנים לצורך קבלת החלטות בנושאים כלכלים ו/או כספיים ו/או אישיים ו/או ביטוחיים ו/או אחרים. עליך לפנות ליועץ מוסמך בכל תחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137897 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137964 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138045 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137889 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137521 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137224 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222704 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182596 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica