חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בכאבי גב – לא חייבים להמשיך לסבול!

מאת: אייל ליבנהרפואה סינית20/03/20121045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרפואה הקונבנציונאלית קשה להתמודד עם טיפול בכאבי גב לטווח הרחוק והיא מציעה בעיקר טיפול תרופתי סימפטומטי להקלה זמנית.
התחום של רפואה אלטרנטיבית, לעומת זאת, מתפאר במספר שיטות יעילות לטיפול בכאבי גב, שתוצאותיהן ניכרות למשך זמן רב.

הגורמים לכאבי גב:

ישנם גורמים אפשריים רבים לכאבי גב, אשר נובעים מסיבות פיזיולוגיות, אנטומיות, סביבתיות ואפילו פסיכולוגיות:

פריצת דיסק – אחת הסיבות השכיחות לכאבי גב היא פריצת דיסק. זהו מצב בו הדיסק הבין חולייתי יוצא החוצה ומפעיל לחץ רב על העצבים בעמוד השדרה. טיפול בפריצת דיסק ברפואה הקונבנציונאלית, מותנה בדרגת החומרה שלה ונע מתרופות משככות כאבים, דרך תרגילי פיזיותרפיה ועד לניתוח כירורגי.

עקמת – עקמת מתחילה, לרוב, בגיל צעיר והיא נגרמת כתוצאה מבעיות גנטיות, מחלות או חבלות. עם אבחון הבעיה, מומלץ לקבל טיפול בכאבי גב, על מנת למנוע את הידרדרותה.

פציעות ספורט – כאבי גב הם תופעה נפוצה בקרב אנשים שעוסקים בספורט תחרותי. המאמץ הפיזי המוגבר והבלתי מבוקר עלול לגרום לפציעות ולבעיות בגב.

אורח החיים המודרני – אורח החיים המודרני מכתיב לנו מציאות אינטנסיבית של ישיבה מנוונת שרירים מול המחשב, היעדר פעילות גופנית שגרתית ומבוקרת, מתחים נפשיים ותזונה לקויה ובלתי מאוזנת. גורמים אלו מחמירים בעיות וכאבי גב. טיפול בכאבי גב במקרה כזה, יכלול, בין היתר, שינוי מהותי באורח החיים.

עבודה פיזית מאומצת – נשיאת משאות כבדים, שלא מותאמים למשקל הגוף, יוצרים בעיות וכאבים, בעיקר בגב התחתון. כמו כן, תנועות שגרתיות ויומיומיות שאנו מבצעים בצורה שגויה (כיפוף לא נכון) גורמים לנזק מצטבר בגב.

זיהומיםאו גידולים בעמוד השדרה – דלקות וגידולים (ממאירים או שפירים) בעמוד השדרה הם פחות נפוצים, אך במידה שיש כאבי גב, חשוב לשלול אותם.

טיפול בכאבי גב – טיפול מונע:

כאמור, חלק גדול מהגורמים לכאבי גב, קשור לאורח החיים שלנו ולכן אם נאמץ הרגלים נכונים יותר, נוכל לשמור על גב בריא וחזק:

יציבה – חשוב להקפיד לשמור על גב זקוף, ככל שניתן, בישיבה, עמידה או הליכה.

כיפוף – יש להקפיד לכופף את הברכיים בזמן הרמת חפצים ממקום נמוך

יעוץ ארגונומי – לאלו שמבלים את מרבית זמנם בישיבה במשרד, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ ארגונומי לגבי ישיבה נכונה, תמיכה נכונה ושימוש בריהוט וציוד משרדי תומך וראוי.

פעילות ספורטיבית – פעילות ספורטיבית מבוקרת תסייע בחיזוק השרירים ובשמירה על הגב. חשוב להשתלב בענפי ספורט, המותאמים למבנה הגוף, לרמת הכושר וליכולות הפיזיות האישיות.

תזונה נכונה – תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת תמנע מצבים של עודף משקל והעמסת יתר על עמוד השדרה והחוליות.

תנועות מתונות – יש להקפיד להימנע מביצוע של תנועות חדות ופתאומיות.

טיפול בכאבי גב – טיפול טבעי:
לאנשים הסובלים מבעיות גב כרוניות, מומלץ לקבל טיפול בכאבי גב באופן טבעי, ממוקד ויעיל.

רפואה סינית – לרפואה הסינית ניסיון עתיר שנים בטיפול בכאבי גב, ללא תופעות לוואי. הרפואה הסינית מתמקדת במיקום הספציפי של הכאב בגב ומשייכת אותו לאיבר הפנימי הקרוב אליו. לאחר תהליך אבחון יסודי ומעמיק מתבצע טיפול הכולל דיקור סיני, צמחי מרפא והמלצות לתזונה נכונה, במידת הצורך.

רפואה יפנית – שילוב של ידע נרחב מהרפואה המסורתית עם טכניקות ריפוי מודרניות וחדשניות, הופכות את הרפואה היפנית לאפקטיבית ביותר בתחום של טיפול בכאבי גב. לאחר איתור אזורי הרפלקס הבעייתיים, מבצעים טיפול מהיר ואפקטיבי הכולל דיקור יפני וצמחי מרפא.

כאבי גב הם תופעה מטרידה שמשבשת לנו את התפקוד היומיומי. הבשורה הטובה היא, שלא חייבים להמשיך לסבול! טיפול בכאבי גב באחת מהשיטות הייחודיות הללו, יסייע בהתמודדות יעילה עם מקור הבעיה והסימפטומים, בטווח המיידי והרחוק. אימוץ אורח חיים בריא וקבלת טיפול בכאבי גב ממומחים מרפואה משלימה, יבטיחו מזור טבעי ואפקטיבי לכולנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהבריאות ורפואה כללי03/10/13989 צפיות
דיקור יפני - הדיקור שמעיף מכם את המחלה ומחזיר לכם את הבריאות והשקט

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13986 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131140 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131165 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12945 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/121028 צפיות
נשירת שיער אצל גברים – לא צריך להשלים איתה מכירים את זה? אתם מלטפים את פדחתכם ולפתע נשארות בכף היד שלכם כמה שערות או שאתם קמים מהמיטה ומוצאים שערות על הכר.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222688 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222947 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212993 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213192 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213386 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213639 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213684 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica