חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשירת שיער אצל גברים

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/20121028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהתחלה קל להדחיק את זה אבל עם הזמן האמת המרה ניצבת מול עיניכם: אתם מתקרחים. עד עכשיו רק שמעתם על נשירת שיער אצל גברים והצטערתם בשביל אלה שזה קורה להם, ועכשיו אתם מצטערים על עצמכם. מגוון רחב של סיבות עשוי להוביל לנשירה כזאת: תזונה לקויה המביאה למחסור בויטמינים ומינרלים, מחלה, גנטיקה, שינויים הורמונליים וכד'. רוצים שהנשירה תעלם? אתם צודקים. אין שום סיבה לקבל נשירת שיער אצל גברים כגזירה שאין מה לעשות כנגדה.

האם נשירת שיער אצל גברים היא תהליך הפיך?

אפשר בהחלט להבין את התקווה שלכם שהשיער שנשר יצמח בחזרה ולמעשה הדלילות שקיימת על ראשכם עכשיו היא זמנית בלבד, עד ששיער שופע יכסה מחדש את הקרקפת שלכם. אתם לא לבד בתקווה הזאת. בכל רחבי העולם גברים היו רוצים לעצור את תהליך הנשירה. רצון עז משותף זה הביא לכך שמדי פעם מוצעים תכשירים חדשים המבטיחים להביא את הבשורה. כשמדובר במחסור תזונתי, יש תקווה שנטילת תוספי תזונה יעזרו לשיער לצמוח שוב. אולם, כשמדובר בנשירה אשר אינה מצמיחה אחריה שיער חדש, לא נמצאה עדיין תרופה או תכשיר שממלא אחר הציפיות בצורה מושלמת. אמנם הפרסומים מבטיחים הצלחה, אך המציאות מראה לנו דבר שונה לחלוטין. במקרים מסוימים גברים נוקטים צעדים דרסטיים כמו השתלת שיער, כדי להיראות שוב יפים וצעירים ובעיקר, מושכים. כל השיטות הללו לא מטפלות למעשה בשורש הבעיה שהביאה לנשירת השיער ועל כן אין הצלחה ממשית בהם.

עזרו לעצמכם: טפלו עכשיו בבית הנשירה!

על אף מה שאמור לעיל, טיפול בנשירת שיער אצל גברים הוא אפשרי, זה רק צריך להיות הטיפול הנכון. הרפואה המערבית לא השכילה למצוא פתרון טוב לגברים שהשיער שלכם נושר. לעומת זאת, ענפים של רפואה אלטרנטיבית, המכונה גם רפואה משלימה, מטפלים באדם באופן שונה וזוכים להצלחה. אקופונקטורה (דיקור) היא אחד התחומים ברפואה המשלימה שמסייע לתחלואים שונים של הגוף, ובהם נשירת שיער אצל גברים.

רפואה סינית או רפואה יפנית, הינן שתי מסורות רפואיות עתיקות אשר מרפאות אנשים בכל רחבי העולם. אופני הטיפול שונים אולם שתי השיטות רואות באדם כמכלול ולא מטפלות בסימפטום בלבד, מתוך ראייה הוליסטית. ברפואה הסינית משתמשים גם בעזרת דיקור סיני אשר מטרתו לסייע לזרימת אנרגיית החיים (צ'י) בגוף. האמונה היא שחסימות בזרימה הן מה שגורם לתחלואים שונים ופתיחת החסימות תסייע לגוף להתחזק ולהתגבר על אותם תחלואים. דיקור יפני פועל באופן מעט שונה, הן מבחינת האבחון, סוגי המחטים ונקודות הדקירה, אולם גם שם המטרה היא לחזק את המערכת החיסונית של המטופל.

בבואכם לבחור מטפל שיסייע לכם להתגבר על נשירת שיער אצל גברים, בחרו מי שבקי במספר שיטות טיפול, שיוכל להתאים לכם את הטיפול המדויק לכם, תוך ניסיון ומקצועיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהבריאות ורפואה כללי03/10/13990 צפיות
דיקור יפני - הדיקור שמעיף מכם את המחלה ומחזיר לכם את הבריאות והשקט

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13986 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131140 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131165 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12945 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער29/08/12931 צפיות
בהתחלה אתם אולי לא בטוח שזה זה, אבל השערות הקצרות שאתם מוצאים ברחבי הבית לא משאירות מקום לספק – אתם סובל מנשירת שיער. זו בהחלט אחת מהתופעות הגופניות שאנחנו לא מצליחים למצוא בהן חן וכשהנשירה מתחילה להיראות כלפי חוץ, זה יכול אפילו להלחיץ.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191627 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181616 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica