חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור יפני – גם היפנים לא טועים !

העולם המערבי והמודרני אינו פוסק לרגע מריצתו. כתוצאה מהלחצים, החובות, הצורך להספיק והמטלות הרבות, סובלים אנשים רבים מחרדות ולחצים. לפי מחקרים, גורמת החרדה לעלייה משמעותית באדרנלין ובקורטיזול (הורמוני הסטרס) אשר קיימים בגופינו. כתוצאה מהעלית החומרים הללו, עולה הדופק, קצב הנשימה, לחץ הדם ועוד. כמו כן, עשוי המצב לגרום להחלשות המערכת החיסונית, להפרעות במהלך השינה ועוד. במידה והמתח הינו זמני וחולף מעצמו, הנזק אינו גדול אך כאשר המתח נמשך לאורך זמן, הוא עלול לשנות את מנגנוני הגנטיקה אשר נמצאים בתאי המוח. השינויים הללו יגרמו לפגיעה במערכת החיסונית ויפגעו במצב הנפשי.

המתח, החרדה וחוסר השקט קשורים למערכת העצבים ולמערכת העצבים הסימפתטית (מערכת זו הינה תת מערכת במערכת העצבים האוטונומית. היא פועלת במצבי לחץ ומכינה את הגוף למאבק או נסיגה ). במצב זה, השרירים מתכווצים, הדופק עולה והבעיות מחמירות. אם אתם סובלים מבעיות אלו, תוכלו לפנות אל הרפואה המשלימה ולהיעזר במגוון הטיפולים שהיא מציעה למטופליה. מטפל טוב יוכל לסייע לכם באמצעות דיקור יפני, סיני, שימוש בצמחי מרפא ועוד.

דיקור יפני –  להחזיר את האיזון אל הגוף !

אם אתם סובלים מבעיות שונות כמו למשל: מיגרנות, כאב ראש, כאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי מחזור, כאבי רגליים, כאבי צוואר, כאבי כתפיים, סוכרת, בעיות שינה, כאבים כרוניים, בעיות בלחץ הדם, בעיות נוירולוגיות, בעיות במערכת העיכול כמו למשל - קיבה עצבנית, מעי רגיז וכו', סביר להניח שגופכם אינו מאוזן. בכדי להחזיר לגוף את האיזון אשר התערער, תוכלו להגיע אל מטפל ברפואה יפנית ורפואה סינית.

המטפל למד במכללת מדיסין, בית המדרשה של מאסטר קיקו מצומוטו וקמפוס ברושים. ניסיונו המקצועי מפרש על פני כ- 8 שנים. במהלכן, הוא טיפל במגוון בעיות ומחלות. לאחר שתגיעו אל המטפל, הוא יאבחן אתכם, ישאל אתכם שאלות לגבי עברכם הרפואי, סגנון החיים שלכם, הרגלי התזונה שלכם ועוד.  לאחר קבל האינפורמציה הנחוצה, הוא יוכל להעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר. המטפל מקבל את מטופליו בקליניקה הפרטית שלו אשר נמצאת ברחובות.

מעוניינים להתחיל לטפל בעצמכם ולהבריא ? צרו קשר עם הקליניקה ונתחיל לבצע את הטיפולים !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המטפל המנוסה, ניסיונו המקצועי, מגוון הטיפולים שהוא מבצע (כמו למשל: דיקור יפני, דיקור סיני, דיקור קוסמטי, שימוש בצמחי מרפא סיניים, עיסויים שונים כמו טווינה, עיסוי רקמות, שיאצו וכו') המכשור הרפואי בו משתמש המטפל ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר נציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13989 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131143 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131167 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12946 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/121029 צפיות
נשירת שיער אצל גברים – לא צריך להשלים איתה מכירים את זה? אתם מלטפים את פדחתכם ולפתע נשארות בכף היד שלכם כמה שערות או שאתם קמים מהמיטה ומוצאים שערות על הכר.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער29/08/12932 צפיות
בהתחלה אתם אולי לא בטוח שזה זה, אבל השערות הקצרות שאתם מוצאים ברחבי הבית לא משאירות מקום לספק – אתם סובל מנשירת שיער. זו בהחלט אחת מהתופעות הגופניות שאנחנו לא מצליחים למצוא בהן חן וכשהנשירה מתחילה להיראות כלפי חוץ, זה יכול אפילו להלחיץ.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223135 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213639 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201744 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201514 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201784 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica