חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים בקבוק לתינוק

מאת: סנונית - שירותי תוכןהורות22/03/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המוצרים הראשונים שכל אם טרייה צריכה לקנות הוא בקבוק לתינוק. כיום, כמעט כל האימהות לא מסתפקות בהנקה בלבד ומאכילות את התינוק גם מבקבוק. יש כאלה כמובן שבוחרות להאכיל את התינוק אך ורק מפורמולה מוכנה ונעזרות בבקבוקים בלבד, אך גם אמהות שמעדיפות להניק נוהגות להשלים את האכלת התינוק בעזרת אוכל מוכן מראש, כדי להקל עליהן בתהליך שאינו פשוט.

כיצד אם כן בוחרים איזה בקבוק לתינוקת לרכוש? התשובה אינה פשוטה. בכל חנות שאליה תיכנסי תוכלי למצוא מבחר של סוגי בקבוקים שונים. התשובה איזה מהם עדיף אינה קלה מהסיבה הפשוטה: לכל ילד העדפות משלו, הבקבוקים שונים בגודליהם, עוצמת הפטמה (רכה או קשה), ובמנגנונים שונים שמסייעים במניעת גזים ושהתינוקות יבלעו פחות אוויר.

אז איך בכל זאת ניתן לבחור? ראשית, ראי כמה הבקבוק נוח עבורך, האם קל לך לפרק ולהרכיבו, האם נראה לך שיהיה קל לנקותו והאם גם האריזה שלו מוצאת חן בעיניך. כן, גם העיצוב של הבקבוק חשוב. קחו בחשבון שהבקבוקים מצריכים התעסקות רבה וחשוב שיהיו נוחים. כמו כן חשוב לזכור שיש בקבוקים קטנים וגם בקבוקים גדולים. מומלץ תחילה לרכוש אחד כל סוג לראות איזה בקבוק יהיה נוח עבור התינוק שלכם.

אל תשכחו שגם אם אתן עומדות להניק, פעמים רבות יש אמהות שנוהגות לשאוב חלב ולהעבירו לבקבוקים, זאת מכיוון שהאכילה מבקבוק עשויה להיות נוחה יותר עבור חלק מהתינוקות וכמו כן הדבר מאשר גם לאנשים אחרים כמו גם הבעל ובני משפחה אחרים, להשתתף בהאכלת התינוק.

חשוב להקפיד לבחור בבקבוק עם פטמת סיליקון איכותית שיש לה מבנה אשר מחקה את צורת  השד של האם. בקבוקים כאלה מאפשרים גם לתינוקות שמתקשים לינוק בהתחלה להתרגל לצורתם של הפטמות והשדיים והדבר עשוי לעזור להם לינוק בעתיד.

רצוי, אם אפשר, לבחור בקבוק לתינוקות שיתאים למספר גדלים של פטמות ועם מספר חורים שונים של הזנה, דבר שמאשפר להאכיל דרכו צורות שונת של מזון ברמת דלילות וסמיכות מתחלפת. לרוב הבקבוקים יש פטמות רב שלביות שמתאימות לדייסות מסוגים שונים. בנוסף אל תשכחו להקפיד על בקבוקים בריאותיים שלא כוללים חומרים מזיקים.

 



תגיות המאמר: תינוקות, בקבוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14903 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141052 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131116 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131288 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131123 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131402 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214009 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica