חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד שיווק במדיה חברתית מגדיל, משמעותית, רשימות תפוצה

כל איש עסקים, החל משחר ההיסטוריה ולא כל שכן בימינו אנו, יוכל לתאר, אפילו בשנתו, את החשיבות הרבה שצריך לתת ולייחס לקיומן של רשימות תפוצה מסודרות, אמיתיות ומעודכנות, בהן קיימים פרטי לקוחות רבים ככל האפשר שמאשרים ומאפשרים לשלוח אליהם מידע, נתונים ואפשרויות חדשות ואטרקטיביות ובאופן כללי לשמור על קשר רציף וישיר עם ציבור הלקוחות כך שיישאר נאמן ומודע. בעוד שבעבר, הלא רחוק, היה קשה ליצור רשימות כאלו, ועוד יותר קשה היה לעדכן אותן או לשמור על מהימנות הפרטים, הרי שכיום, כאשר אנו בעיצומה של מהפכת מדיה חברתית וכאשר אופציות שיווק באינטרנט הן נגישות, פשוטות וניתנות לביצוע מכל מקום ובכל זמן, היכולת האופרטיבית שלנו, כבעלי אינטרס עסקי, כלכלי או אחר, לתחזק רשימות תפוצה, לשמור על מהימנותן ובעיקר, להגדיל אותן באופן משמעותי וגורף, הולכת והופכת לפשוטה ולקלה הרבה יותר.

באם יש לנו דף עסקי בפייסבוק, שהוא האתר המייצג ביותר את העולם החדש בכל הקשור לתחום מדיה חברתית, או בכל רשת חברתית אחרת, הרי שאנו מעוניינים ביצירת אוהדים וחברים קבועים וקשיחים, שלא רק שלא יעזבו אותנו, אלא יצרפו חברים חדשים ויהוו מעין סוכני משנה שלנו, מה שמכונה בעולם השיווק, affiliates, ובכך יסייעו בהרחבת אותן רשימות תפוצה ובהפיכתן למשמעותיות יותר מבחינה שיווקית ומבחינת ערך כלכלי. על מנת ליצור מצב שכזה, יש צורך ביצירתיות לא מעטה וביצירת אלמנטים מושכים ואטרקטיביים שיגרמו לנהירה אלינו ואל דף העסק שלנו, ועל פי המסורת של חוק המספרים הגדולים, ככל שיותר אנשים יגיעו דרך שיווק באינטרנט אלינו, כך יותר אנשים ישאירו פרטים, יהפכו לעוקבים ויתרמו את תרומתם להגדלת רשימות תפוצה ולהגברת המכירות או האינטרסים האחרים שלנו, ולא משנה מהם או מה עומד מאחוריהם.

מדיה חברתית היא פלטפורמה שנראית בשיאה, אך למען האמת היא רק בדרכה לשם וכדרכם של תהליכים מחוללי תמורות ומהפכות, אלו שישכילו להצטרף בזמן יזכו לנתח משמעותי מהעוגה, ובמקרה דנן, מדובר על אלפי לקוחות פוטנציאליים ועל מאות אלפי פרטים שיכולים לתרום תרומה משמעותית להגדלת רשימות תפוצה ולהשגת יעדים, הן בהווה ובעיקר, לעתיד.

ההמלצה הטובה ביותר שניתן לתת, לכל מי שיש לו נוכחות ברשת ובעיקר ברשתות של מדיה חברתית, היא להמשיך ולהשקיע במהלכי שיווק באינטרנט, ליצור עניין וסקרנות ולהמשיך ולפעול, תמיד, לא רק למכירות מיידיות וחד פעמיות, אלא להרחבה מתמדת של רשימות תפוצה אמיתיות של כאלו המעוניינים בכם ובשירותים שאותם אתם מספקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131155 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128461 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121032 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121157 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127931 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121170 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121254 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162626 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica