חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יואל יפרח - איך בוחרים דירה חדשה

מאת: נינה כהןנדל"ן26/03/2012646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בודקים את ה"סטטוס" העדכני שלכם

בחירת דירה חדשה היא דבר מאתגר מאוד. אין ספק שמעבר לסכום המכובד ביותר שעתידים אדם, זוג או משפחה להוציא על דירה חדשה הרי שמדובר ברצון עז למצוא את עצמנו במקום שבו אנו מרגישים הכי נוח בעולם מכל בחינה שהיא. לכן בחירת דירה חדשה חייבת להתחיל במבט פנימה על ההרכב המשפחתי בכדי לזהות את הצרכים הבסיסיים והמיוחדים גם יחד של כל אחד מבני המשפחה. מספר הנפשות במשפחה, מצבה הפיננסי של המשפחה, הסגנון האישי של כל אחד מהם ומצבם העדכני של הבעל, האישה והילדים בכל הקשור לעבודה, לימודים, חיי חברה וכיו', הם דברים שכל עוד הם לא נכנסים למשוואה אי אפשר באמת לדעת כיצד לבחור דירה מתאימה.

משלבים בין הדירה למה שמסביב לה

דירה חדשה היא פסגת השאיפות של לא מעט אנשים בישראל. אפשר לראות כיצד רבים מנסים להבין במדויק מה גודלה של הדירה בכדי להבין האם הם יוכלו לגדל את ילדיהם בעתיד והאם הם באמת הופכים להיות בעלים של נכס שיהיה לו ערך רב גם בעתיד הרחוק. אך חשוב לצאת מעט מעניין הגודל, תרתי משמע, ולהבין שהתנאים החיצוניים מכריעים רבות לגבי איכות המגורים ושווי הנכס. דירה חדשה שנבנתה תוך השקעה מכובדת של הקבלן יכולה להיות גדולה, מרווחת ויפה מאוד אך יש לבדוק גם האם היא ממוקמת בשכונה איכותית והאם יש בסביבה מרכזי קניות, מוסדות חינוך, מוסדות עירוניים שונים (הן ל"סידורים" וקבל שירותים והן לרווחת בני המשפחה) ועוד. גם תחבורה היא נושא חשוב מאוד שמקל את היציאה והכניסה ליישוב ומאפשר קיצור מרחקים.

כל הנתונים נכנסים לשקלול המחיר הסופי

מקום המדינה ועד היום רכשו רבים דירות חדשות בישראל. אך חשוב להבין שצורת הרכישה של פעם אינה מזכירה כלל את צורת הרכישה של היום. כיום יש הרבה יותר נתונים שצריך להכניס למשוואה הסופית בכדי להבין האם מולנו עומדת עסקה רצינית לרכישת דירה. אם בעבר רכשנו דירות תוך התייחסות לצרכים בסיסיים הרי שכיום אנו בוחנים את גודלה של מרפסת השמש את ייחודו של הלובי וכמובן גם את השטחים הירוקים שיכולים לתרום רבות לדור הצעיר. לכן חשוב להבין שאי אפשר לבסס החלטה רצינית כל כך כל עוד לא דואגים להיחשף לכמה שיותר נתונים. אין צורך להתבייש ולכן גם שאלות תם הן כאלה שיש לשאול איש תיווך או כל מי שמציע לכם רכישה של דירה חדשה באזור מסוים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187746 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181587 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187711 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185307 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183490 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181413 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181228 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222697 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182593 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica