חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - איך לקצר את התהליך:

מאת: משה פרץבניית אתרים28/03/2012852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים - איך לקצר את התהליך:

 

חושבים שהגיע הזמן לבנות אתר בית לעסק? מזל טוב, בשעה טובה. ברור שזהו הצעד הנכון וברור שבאמצעות בניית אתרים אתם תצליחו להגדיל את קהל הלקוחות או לפחות את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכן תוכלו לתת מענה ללקוחות, לחברי מועדון, לספקים ומשווקים וכל מי שאתם עובדים איתו ומולו באמצעות בניית אתרים בצורה נכונה.

תהליך בניית אתרים הוא תהליך של כמה חודשים אשר לפעמים עובר חלק ובתוך כשלושה חודשים יש אתרחברה למופת אך לפעמים יש בעיות ועיכובים. הבעיות והעיכובים הם לעולם לא מהצד של חברת בניית אתרים מקצועית מאחר ולהם יש את כל האינטרס שבעולם לבנות אתרים ולהעלותם לרשת כמה שיותר מהר כמו כן, לחברות בניית אתרים יש צוותים מקצועיים המומחים בכל אחד מתחומי העיסוק השונים של בניית אתרים (מעצבי אתרים מומחים, מתכנתים מוכשרים, אנשי תוכן, אנשי תמיכה טכנית המבינים בפתרונות חומרה ועוד). הסיבות לעיכובים והסיבוכים שנוצרים בעת תהליך בניית אתרים נובע מהצד של הלקוח - היינו בעל החברה או הממונה על בניית הארת מטעמה.

אם החלטת שאתם מתחילים בפרויקט של בניית אתרים, פניתם אל חברות בניית אתרים לקבלת הצעות מחיר ואתם כבר ממש לקראת השלב הסופי, להלן כמה טיפים אחרונים כדי לצלוח את שלב בניית האתר בשלום.

חשוב שרק אדם אחד מטעם החברה יהיה בקשר עם חברת בניית אתרים והוא ירכז את כל הפעילות כולל פיקוח על התקציב, קצב הבנייה ושאר המהלכים לקידום העלאת האתר לאוויר. כמו שחברת בניית אתרים מעמידה לרשות הלקוח נציג אחד מטעמה - מנהל תיקי לקוחות כך חשוב שהוא יעבוד מול גורם אחד בחברה כדי למנוע בעיות, אי הבנות, כפילויות ו/או סתירות באינפורמציה הנמסרת מכמה מקורות. אותו נציג מטעם החברה צריך להיות זה שלוקח על עצמו לדווח על ההתקדמות ובעיקר לאסוף מידע רלוונטי מנציגי מחלקות שונות, להעביר נושאים לחוות דעתם (כגון סקיצות עם עיצובים גרפיים), לערוך לעיתים סקרים ושאלונים בכדי לוודא שרוב עובדי החברה או מקבלי ההחלטות שלמים עם התוצאות כפי שהן מתחילות להתקבל.

חשוב לנהל דיונים לגבי האתר שיבנה לפני שמתחילים לעבוד על בניית אתרים באופן רשמי. המודל הכללי של האתר (האם הוא יהיה אתר שמתעדכן אחתליום, אחת לשבוע, אחת לחודש... מהם המודולים שהוא יכלול כגון וידיאו, ארכיון ועוד... מה הנפח שלו, מהי היקף הפעילות שלו, האם יהיו בו פרסומים של חברות אחרות ועוד. ככל שתגיעו לחברת בניית אתרים עם תוכנית ברורה יותר ותהיו יותר מדוייקים בכוונות ובמטרות שלכם בנוגע לאתר, כך חברת בניית אתרים תוכל לעבוד מהר יותר ולהשלים את עבודת הבנייה והעיצוב על פי התוכנית המובנית שלכם.

תהליך בניית אתרים הוא תהליך שדורש קבלת החלטות בנושאים רבים ומגוונים, ככל שתקבלו את ההחלטות הללו מבעוד מועד ותעבירו את המסקנות בצורה מסודרת כך יהיה קל יותר לחברת בניית אתרים לעבוד בדיוק על פי התכנית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה פרץ

מאת: משה פרץאחסון אתרים28/03/12932 צפיות
אחסון אתרים מאפשר לנו להעלות את אתר האינטרנט שלנו אל אוויר העולם (או לחילופין- אל רשת האינטרנט). בעולם בו האינטרנט הפך להיות מדיום מרכזי בחיים של כולנו ומשמש אותנו (כמעט) להכל, בין אם זה רשתות חברתיו

מאת: משה פרץשיווק באינטרנט28/03/12887 צפיות
לפני שאתם מתחילים 'להשתגע' עם מסע פרסום הנשען על תקציב שמן... לפני שאתם מתחילים להפיק תשדירי רדיו, מודעות צבעוניות בעיתונים היומיים, שלטי חוצות וכמובן - תשדירי טלוויזיה.... קודם כל תבדקו שסגרתם את כל

מאת: משה פרץאירועים וחתונות – כללי11/03/12779 צפיות
הפקת אירועים בחודשי הקיץ: תקופת הקיץ היא התקופה ה"חמה" ביותר בתחום של הפקת אירועים, הן כאשר מדובר על הפקת אירועים פרטיים (כגון חתונות) והן כאשר מדובר על הפקת אירועים עסקיים (כגון הפקת אירועים

מאת: משה פרץאירועים וחתונות – כללי06/02/12788 צפיות
עיצוב אירועים הוא מקצוע המצריך במקרים רבים מיומנויות רבות וניסיון רב, במקרים רבים אנו תלויים באותו עיצוב אירועים עבור יצירת אירועים איכותיים ומוצלחים. עיצוב אירועים מומלח הוא עיצוב אירועים אשר יאפשר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica