חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים

מאת: משה פרץאחסון אתרים28/03/2012932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים מאפשר לנו להעלות את אתר האינטרנט שלנו אל אוויר העולם (או לחילופין- אל רשת האינטרנט). בעולם בו האינטרנט הפך להיות מדיום מרכזי בחיים של כולנו ומשמש אותנו (כמעט) להכל, בין אם זה רשתות חברתיות ענפות שעוזרות לנו לשמור על קשר (אפילו אם זה קשר וירטואלי בלבד), אתרי מכרזים ומכירות שונים שעוזרים לנו לקנות את המוצרים שאנחנו רוצים בלי להזיז שריר (חוץ מאת האצבע שלנו שלוחצת על העכבר) או אתרים אינפורמטיביים שמאפשרים לנו להשיג כל מידע על כל נושא בעולם (כמעט).

איך כל זה מתאפשר?

אתרי אינטרנט עובדים על בסיס של זמינות תמידית. זאת אומרת- אנחנו מצפים מכל אתרי האינטרנט להיות זמינים כל הזמן (או לפחות בשעות שבהן אנחנו ערים). הזמינות הזאת מתבצעת על ידי אחסון אתרים- בעוד ישנה אפשרות קיימת להפוך את המחשב הפרטי שלנו לשרת ולהעלות דרכו את אתר האינטרנט שלנו, הדבר הזה לוקה בחוסרים רבים- אנחנו צריכים לתמוך בשרת, לגבות אותו ולהגן עליו מפני פריצות אפשריות, ובנוסף לכל אלה מהירות ההעלאה של האתר (משמש מהירות ההורדה של האתר אצל הלקוחות) נמוך בצורה משמעותית מאשר אחסון אתרים בשרתים ייעודיים שונים.

אז מה הפתרון?

אחסון אתרים מתבצע באמצעות חברות אחסון אתרים שונות, זאת על מנת להבטיח זמינות של אתר האינטרנט ותמיכה בו במהלך כל שעות היממה (כמובן תלוי בהיקף התמיכה שהחברה מספקת). מכיוון שכך רצוי לבחור חברת אחסון אתרים שתואמת את הצרכים שלכם, וכמובן לזכור שלפעמים לשלם מעט יעלה לנו, בסופו של דבר, ביוקר, במיוחד כאשר מדובר באתר שאנחנו רוצים שיהיה קצת יותר מאשר אתר פשוט שייצג אותנו.

 

כאשר עושים אחסון אתרים מומלץ לפנות לחברות מקצועיות ומומחיות בתחום אחסון אתרים, כך תוכלו להייות שקטים ובטוחים לגבי האתר אינטרנט שלכם, וכך תוכלו להיחשף לכמה שיותר אנשים שתרצו להעניק להם את השירות שלכם.

לכן מומלץ ואף כדאי לבצע אחסון אתרים בחברות מוכרות בשוק, ואם אתם לא מוצאים או לא יודעים על חברה שכזו תמיד אפשר להתייעץ עם מומחים בתחום או לחפש באינטרנט שם המענה הוא קל ומהיר, אז למה אתם מחכים בואו לבצע אחסון אתרים עוד היום והיו בטוחים שאף אחד לא יחבל לכם באתר המקצועי שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה פרץ

מאת: משה פרץבניית אתרים28/03/12853 צפיות
חושבים שהגיע הזמן לבנות אתר בית לעסק? מזל טוב, בשעה טובה. ברור שזהו הצעד הנכון וברור שבאמצעות בניית אתרים אתם תצליחו להגדיל את קהל הלקוחות או לפחות את קהל הלקוחות הפוטנציאליים

מאת: משה פרץשיווק באינטרנט28/03/12890 צפיות
לפני שאתם מתחילים 'להשתגע' עם מסע פרסום הנשען על תקציב שמן... לפני שאתם מתחילים להפיק תשדירי רדיו, מודעות צבעוניות בעיתונים היומיים, שלטי חוצות וכמובן - תשדירי טלוויזיה.... קודם כל תבדקו שסגרתם את כל

מאת: משה פרץאירועים וחתונות – כללי11/03/12779 צפיות
הפקת אירועים בחודשי הקיץ: תקופת הקיץ היא התקופה ה"חמה" ביותר בתחום של הפקת אירועים, הן כאשר מדובר על הפקת אירועים פרטיים (כגון חתונות) והן כאשר מדובר על הפקת אירועים עסקיים (כגון הפקת אירועים

מאת: משה פרץאירועים וחתונות – כללי06/02/12788 צפיות
עיצוב אירועים הוא מקצוע המצריך במקרים רבים מיומנויות רבות וניסיון רב, במקרים רבים אנו תלויים באותו עיצוב אירועים עבור יצירת אירועים איכותיים ומוצלחים. עיצוב אירועים מומלח הוא עיצוב אירועים אשר יאפשר

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica