חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון סביבתי ואכפתיות אישית

מאת: שמואל אסייאגניקיון02/04/20121069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון סביבתי ואכפתיות אישית

המודעות הגבוהה לחשיבות ניקיון הבית, ניקיון הסביבה הקרובה וניקיון אישי של גופנו אינה בגדר ספק, אלא הבנה יסודית כי שמירה על הבריאות, העלאת תוחלת החיים והימנעות ממחלות שונות הקיימות באוויר סביבנו  הינה פעולה בסיסית ומחוייבת. שמירה על ניקיון בביתנו הינה בבחינת מובן מאליו ורובנו טורחים לפנות לפחות יום אחד במהלך השבוע לניקיון כללי של הבית כמו גם ניקיון יסודי של החדרים השונים. אולם, אליה וקוץ בה, על אף המודעות הגבוהה בחברה לחשיבותושל ניקיון בסביבה בה אנו מצויים - נדמה לעיתים כי סביבה זו אינה כוללת את מקום העבודה.

לרובנו דומה כי אם חברת ניקיון היא המנקה את בניין המשרדים בו אנו עובדים, מן הסתם יש מי ש'עושה את העבודה' ואין לנו בנוגע למה לדאוג. בעקבות זאת, לא נדיר כלל לראות מסדרונות של בנייני משרדים מטונפים מאשפה, בדלי סיגריות, אפר ושאר אריזות מאכלים שונים שנזרקו לאחר יד ובלא משים. מקום העבודה נתפס בעיני רבים מאיתנו מקום בסדר עדיפות משני, כך ששמירה על ניקיון באתר זה הינה, ככל הנראה, נתפסת כמשנית.

יתרה מכך, הינו הרחוב בו אנו הולכים. כאשר אנו עוצרים להביט בסביבה העירונית, רחובות העיר כמעט תמיד מלאים באשפה כזו או אחרת. ואף על פי שהעיריה שוכרת חברת ניקיון המבצעת עבודות ניקיון ברחבי העיר מדי יום ביומו, אף על פי שכל חברת ניקיון מכסה אזורים נרחבים של העיר במהלך עבודות ניקיון, עדיין אנו עדים לרחובות מלוכלכים ומלאי אשפה.

ניתן להבין מכך, כי לא די בשכירת חברת ניקיון שתנקה עבורנו את שטח העבודה בו אנו נמצאים או אפילו את האזורים הציבוריים הנתונים לכל אזרחי העיר. אחריות וחובה אישית היא לשמור על ניקיון בכל מקום בו אנו נמצאים, שכן בסופו של עניין, אנחנו אלו שנהנים מסביבה זו. ואין מדובר בעבודה קשה. כל המתבקש הינו - השלכת עטיפות של מאכלים שונים בגמר האכילה - לפח, ולא על הרצפה. שמירה על ניקיון סביבת העבודה שלנו, גם אם קיימת חברת ניקיון המבצעת עבודה זו, שמירה על ניקיון בכל מקום בו אנו דורכים ומהווה את הנוף שלנו - פארקים עירוניים, חוף הים, רחובות, מסעדות ובתי קפה.

עלינו להרגיל עצמנו לשמור על ניקיון דרך קבע. עניין זה נעוץ, ברובו, בהרגלים תרבותיים אליהם חונכנו מגיל קטן. המנטליות המקיפה אותנו היוצרת קונצנזוס סביבתי בנוגע לעקרון שמירה על ניקיון, יחס מכבד אל כל חברת ניקיון על עובדיה השונים אשר מגיעים לנקות את המשרד בו אנו עובדים כשבסופו של עניין, יחס מכבד זה מעיד על יחס מכבד אל עצמנו.

 



תגיות המאמר: ניקיון, חברת ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל אסייאג

מאת: שמואל אסייאגאירועים וחתונות – כללי23/04/121218 צפיות
קיימות דרכים רבות להנצחת אירוע מרגש בזכרונם של אהובינו, המשפחה, חברים, קולגות ומכרים. אחת הדרכים הנפוצות והיעילות הינן הענקת שי קטן דוגמת מגנטים לאירועים ההופכים את הרגעים המרגשים באירוע לחיים בזכרוננו שנים רבות.

מאת: שמואל אסייאגהדברה22/04/121247 צפיות
הדברת מזיקים ממבט קצת שונה מזה המוכר לכולנו. היצורים השורדים מיליוני שנים ומסוגלים לפתח תנאי מחייה פוריים בכל איזור - הופכים אתגר לא קל להתמודדות. על כך ועוד, במאמר.

מאת: שמואל אסייאגעיצוב גינות19/04/121100 צפיות
המאמר מביא לידיעת הגולשים מידע כללי בנוגע לתנודות הכלליות בתחום גינון על השינויים הרבים שנכנסו לענף לאחרונה, התפתחויות טכנולוגיות ותפיסתיות בעל היצע נרחב המאפשר הגשמת כל חלום טבע, עד לפרטים הקטנים ביותר.

מאת: שמואל אסייאגבניין ואחזקה - כללי16/04/121042 צפיות
דודי שמש הינם אחת ההמצאות הירוקות הלוקחות חלק משמעותי במגמת הפרו אקולוגית. התופעה מקבלת תאוצה על רקע הנזקים השונים הנגרמים במאות האחרונות לכדור הארץ, ועם עליית המודעות לאיכות הסביבה והחשיבות של שמירה אישית עליה בכל אחד מהבתים.

מאת: שמואל אסייאגאדריכלות פנים15/04/121224 צפיות
המיתון הגואה בשנים האחרונות, גורר עימו אי אילו השלכות על האוכלוסיות השונות, וניכר כי רבים מעדיפים לבצע עבודות שיפוצים בביתם, במקום לרכוש דירה חדשה ומרווחת יותר. מחקרים מראים כי מרבית עבודות השיפוצים המתבצעות, חורגות מהתקציב המקורי, ועלולות לגבות מחירים רבים נוספים בהיעדר תכנון נכון. כיצד נוכל להבטיח לעצמנו עבודה איכותית לטווח ארוך? על כך ועוד במאמר.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית03/04/121332 צפיות
מכשירי החשמל, השימוש בחשמל ואמצעי הזהירות שיש לנקוט בימינו במהלך השימוש בו הינם הכרחיים ורצוי כי כל מי שמשתמש באופן יומי בחשמל (דהיינו, כל אחד מאיתנו) , יידע להימנע מהסכנות הראויות ולעשות שימוש נכון המכשירי החשמל השונים. רצוי וטוב לקבל הדרכה על ידי חשמלאי מוסמך, אחד ממיני חשמלאים רבים באזור המרכז והארץ כולה.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית28/03/121136 צפיות
תחושת ביטחון בטריטוריה הפרטית, מקום משכננו האישי, הינה חיונית לקיום אורח חיים תקין בתוך הבית ומחוץ לו. על מעט האלמנטים הבסיסיים התורמים ליצרת תחושת ביטחון בקרב דיירי הבית, צעדים מתחייבים מתוקף שמירה על ביטחון הדיירים ופעולות שמצטיירות, לרב, כמובנות מאליהן אך למעשה לא תמיד ניתנת להם החשיבות הראויה להם.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211486 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica