חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש חכם וחסכון בחשמל - הדרכה על ידי חשמלאי מוסמך

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית03/04/20121331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מחירי החשמל עולים ואחזקת מכשירי חשמל כבר איננה עניין של מה בכך, ישנה חשיבות מרכזית לאופן השימוש במכשירי החשמל שבביתנו כמו גם לתדירות השימוש בהם. בעוד שבעבר חברת החשמל עודדה שימוש בחשמל, כיום ניתן לומר כי ההוצאה על חשמל אינה זולה ויש לעשות בו שימוש מחושב. יתרה מכך, לאחר סקרי סיכונים שנערכו על ידי המוסד לבטיחות וגיהות, נמצא כי 50% מהמפעלים שבהם נערכו סקרי הבטיחות אינם עומדים בתקנות כלל, עקב היעדר מרכיבי בטיחות שונים או אי עמידה בהוראות של חשמלאים במפעל או מערכות החשמל.

לפיכך, נוצר צורך ברור בהבהרה של מספר עקרונות שימוש בחשמל והדרך לתקן תקלות. כאשר בביתנו מתקלקל מכשיר חשמל או נפגמת פעילותו התקינה, יש להזמין באופן מיידי אחד ממגוון חשמלאים במרכז לתיקון התקלה, ואולם יתרה מכך, יש לוודא כי בעל מקצוע זה הינו חשמלאי מבין חשמלאים מרובים. היות ואנרגיית החשמל מהווה בסיס חיוני לקיום מערכות תפעול שונות והשימוש בו נפוץ, לא אחת קורה שהחשמל "קופץ", מכשיר מתקלקל, יש צורך בהחלפת מתג או חיבור מסויים וכיו"ב. במקרים אלו יש להזמין חשמלאי מוסמך בהתאם לתקנות החשמל. חשמלאים רבים במרכז עובדים בהתבסס על רשיונות שונים, כשלמעשה ישנם 10 סוגי רשיונות רשמיים המגדירים חשמלאים שונים. כל רישיון שמקבל חשמלאי בעל הכשרה נאותה צריך להיות רשמי מטעם הממשלה. כמו כן, חייב חשמלאי מוסמך לעבוד תחת פיקוחו של חשמלאי ראשי.

חשמלאי מוסמך הוא זה שיוכל להסביר לדיירי הבית על אופני השימוש השונים בעוד כי חשמלאים רבים מתמחים כל אחד בתחום שונה. רשיונו של חשמלאי מוסמך תקף בנוגע למשרדים, דירות מגורים, בתי מלאכה ובתי אב בם מותקנות מערכות חשמל בעלות מתח נמוך. כאשר ישנה תקלה בביתנו, מסתבר כי זו לעולם אינה מסתכמת בתיקון קטן. חשוב כי דיירי הבית יבינו את אופי השימוש במכשירי החשמל הקיימים בביתם כמו גם את גובה צריכת החשמל והזהירות הנדרשת בשימוש במכשירים השונים על ידי הסבר מאת חשמלאי מוסמך או חשמלאי ראשי.

על מנת לוודא כי הזמנתם לביתכם חשמלאי מוסמך שבידו הרישיון המתאים בקשו אותו להציג את תעודת הרישיון. חשמלאי מוסמך יוכל להסביר לכם אודות הסיכון הקיים במכשירים השונים, גובה הצריכה הקיים כיום מול גובה הצריכה הרצוי, אמצעי הזהירות שיש לנקוט במהלך שימוש במכשירי חשמל שונים ובייחוד כאשר ישנם ילדים בבית.  חשמלאים רבים המוסמכים לכך מקבלים את המידע הדרוש להדרכה מקיפה בקורסי חשמלי מוסמך וצריכים להיות בעלי הידע הדרוש.

רצוי לערוך בדיקה מקיפה ויסודית על ידי חשמלאי בכל הבית, על מנת לאמוד את הסיכונים השונים הקיימים, אופן ורמת השימוש הרצויה במכשירי חשמל שונים, אמצעי זהירות שונים שיש לנקוט ולקבל הדרכה מפורטת על ידי חשמלאי מוסמך.

 



תגיות המאמר: חשמלאי מוסמך, חשמלאים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל אסייאג

מאת: שמואל אסייאגאירועים וחתונות – כללי23/04/121217 צפיות
קיימות דרכים רבות להנצחת אירוע מרגש בזכרונם של אהובינו, המשפחה, חברים, קולגות ומכרים. אחת הדרכים הנפוצות והיעילות הינן הענקת שי קטן דוגמת מגנטים לאירועים ההופכים את הרגעים המרגשים באירוע לחיים בזכרוננו שנים רבות.

מאת: שמואל אסייאגהדברה22/04/121246 צפיות
הדברת מזיקים ממבט קצת שונה מזה המוכר לכולנו. היצורים השורדים מיליוני שנים ומסוגלים לפתח תנאי מחייה פוריים בכל איזור - הופכים אתגר לא קל להתמודדות. על כך ועוד, במאמר.

מאת: שמואל אסייאגעיצוב גינות19/04/121099 צפיות
המאמר מביא לידיעת הגולשים מידע כללי בנוגע לתנודות הכלליות בתחום גינון על השינויים הרבים שנכנסו לענף לאחרונה, התפתחויות טכנולוגיות ותפיסתיות בעל היצע נרחב המאפשר הגשמת כל חלום טבע, עד לפרטים הקטנים ביותר.

מאת: שמואל אסייאגבניין ואחזקה - כללי16/04/121041 צפיות
דודי שמש הינם אחת ההמצאות הירוקות הלוקחות חלק משמעותי במגמת הפרו אקולוגית. התופעה מקבלת תאוצה על רקע הנזקים השונים הנגרמים במאות האחרונות לכדור הארץ, ועם עליית המודעות לאיכות הסביבה והחשיבות של שמירה אישית עליה בכל אחד מהבתים.

מאת: שמואל אסייאגאדריכלות פנים15/04/121222 צפיות
המיתון הגואה בשנים האחרונות, גורר עימו אי אילו השלכות על האוכלוסיות השונות, וניכר כי רבים מעדיפים לבצע עבודות שיפוצים בביתם, במקום לרכוש דירה חדשה ומרווחת יותר. מחקרים מראים כי מרבית עבודות השיפוצים המתבצעות, חורגות מהתקציב המקורי, ועלולות לגבות מחירים רבים נוספים בהיעדר תכנון נכון. כיצד נוכל להבטיח לעצמנו עבודה איכותית לטווח ארוך? על כך ועוד במאמר.

מאת: שמואל אסייאגניקיון02/04/121069 צפיות
אכפתיות אישית לניקיון סביבתי מתחילה ביחס האישי שלנו לסביבה בה אנו נמצאים במהלך היום - בין אם בעבודה, ברחובות העיר או בביתנו הפרטי.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית28/03/121136 צפיות
תחושת ביטחון בטריטוריה הפרטית, מקום משכננו האישי, הינה חיונית לקיום אורח חיים תקין בתוך הבית ומחוץ לו. על מעט האלמנטים הבסיסיים התורמים ליצרת תחושת ביטחון בקרב דיירי הבית, צעדים מתחייבים מתוקף שמירה על ביטחון הדיירים ופעולות שמצטיירות, לרב, כמובנות מאליהן אך למעשה לא תמיד ניתנת להם החשיבות הראויה להם.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica