חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות - החלום העילאי בבית הפרטי

מאת: שמואל אסייאגעיצוב גינות19/04/20121100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפר גלובאלי

העולם הופך לכפר גלובאלי אחד גדול, ויחד עם רמת חיים בעלייה מתמדת וביקוש גובר לשמירה על איכות חיים, המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ, הפך ענף עיצוב גינות לאחד התחומים המפותחים והעשירים ביותר. סגנונות גינון שונים שהובאו ממקומות נרחבים בעולם, טכניקות מפותחות לעיצוב הגינה ולתחזוקתה, פיתוחים בתחומים המגוונים על ההמצאות השונות בתחומי הצמחייה, התאורה, ושאר האלמנטים המשולבים במהלך עיצוב גינות פרטיות וציבוריות, ייצוגיות ועירוניות.

פיתוחים בתחום הגינון

פיתוחים אלו ואחרים הפכו את מה שהסתכם בעבר בפעולות גינון פשוטות לצורך תחזוקה מתמדת- לעולם שכולו הנאה וחן, הדר והשקעה. החל בחלומו של בעל הגינה ובחזון המצטייר בראשו, עבור בתכנון גינה ייחודית המותאמת לטעמו של בעל הגינה ולתנאי המרחב הקיימים, וכלה בשלל טכנולוגיות, תוספות נוי למיניהן ואלמנטים דקורטיביים, ההופכים כל מלאכת גינון לחוויה עשירה בטעמים וריחות, צבעים ושילוביהם השונים.

עיצוב מרהיב בשילוב טכנולוגיות מתקדמות

הפיתוחים השונים בתחום מאפשרים הן למתכננים, הן למבצעי עבודות גינון והן לבעלי הגינות, החולמים ליצור מחוץ לביתם גן עדן פרטי ועשיר בחן ויופי, מגוון נרחב של סגנונות של גינות מעוצבות, מבלי להתפשר על טכנולוגיות מתקדמות השמות דגש מרכזי של שמירה על אקולוגיה. טכנולוגיות לחיסכון מים באמצעות מערכות השקייה מפותחות, חיסכון בחשמל על ידי תאורה חדשנית וגינות ייחודיות המותאמות פרטיקולרית לתנאי האקלים המקומי על ידי שילוב צמחים בעלי צריכה מצומצמת של מים, הופכים את מלאכת העיצוב לחוויה מהנה המשלבת אידיאלוגיה חשובה לכל אורך הדרך.

התאמה אישית לבעל הגינה

למעשה, כל אדם שונה בטעמו האישי, בהעדפותיו, באהבותיו ובהתאם לכך, לכל אדם חלום אישי בנוגע למראה הגינה הפרטית שלו. מגוון הסגנונות הנפתחים באמצעות עיצוב גינות מקצועי מתפרשים על סוגים שונים של תרבויות, החל מיישום גינון בגוונים ים תיכונייים, על הצמחים הייחודיים המאפיינים את האיזור והתאמת הצריכה הייחודית במים, דרך עיצוב גינות אנגליות או אירופאיות, השומרות על צביון חינני ואלגנטי, גינות מדבריות המותאמות לאזורים צחיחים, על ידי ניצול היופי הקיים במשאבים הטבעיים וניצולו לצורך עיצוב גינות ייחודיות, או גינות טרופיות, המאופיינות בעושר של גוונים ועלווה רחבה ושופעת.

כמובן שישנם סגנונות רבים נוספים המתאפשרים באמצעות עיצוב גינות מקצועי ותחזוקתם הנאותה באמצעות גינון מותאם, אולם קצרה היריעה מלהכיל. ניתן לשלב בין הסגנונות השונים, וכל זאת, כאמור, ביישום של אידיאולוגיה בעלת ערך מהותי ביותר בימינו אנו, ועל ידי שימוש במגוון רחב של אלמנטים ופיתוחים טכנולוגיים שונים בתחום עיצוב גינות המושפע, כמובן, ממגוון אתרים בעולם, תרבויות עשירות וייחודיות, שהגיעו אל תחום גינון ועיצוב בשנים האחרונות בעקבות הההתפתחו העצומה בתחום.

 



תגיות המאמר: גינון, עיצוב גינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל אסייאג

מאת: שמואל אסייאגאירועים וחתונות – כללי23/04/121219 צפיות
קיימות דרכים רבות להנצחת אירוע מרגש בזכרונם של אהובינו, המשפחה, חברים, קולגות ומכרים. אחת הדרכים הנפוצות והיעילות הינן הענקת שי קטן דוגמת מגנטים לאירועים ההופכים את הרגעים המרגשים באירוע לחיים בזכרוננו שנים רבות.

מאת: שמואל אסייאגהדברה22/04/121248 צפיות
הדברת מזיקים ממבט קצת שונה מזה המוכר לכולנו. היצורים השורדים מיליוני שנים ומסוגלים לפתח תנאי מחייה פוריים בכל איזור - הופכים אתגר לא קל להתמודדות. על כך ועוד, במאמר.

מאת: שמואל אסייאגבניין ואחזקה - כללי16/04/121043 צפיות
דודי שמש הינם אחת ההמצאות הירוקות הלוקחות חלק משמעותי במגמת הפרו אקולוגית. התופעה מקבלת תאוצה על רקע הנזקים השונים הנגרמים במאות האחרונות לכדור הארץ, ועם עליית המודעות לאיכות הסביבה והחשיבות של שמירה אישית עליה בכל אחד מהבתים.

מאת: שמואל אסייאגאדריכלות פנים15/04/121224 צפיות
המיתון הגואה בשנים האחרונות, גורר עימו אי אילו השלכות על האוכלוסיות השונות, וניכר כי רבים מעדיפים לבצע עבודות שיפוצים בביתם, במקום לרכוש דירה חדשה ומרווחת יותר. מחקרים מראים כי מרבית עבודות השיפוצים המתבצעות, חורגות מהתקציב המקורי, ועלולות לגבות מחירים רבים נוספים בהיעדר תכנון נכון. כיצד נוכל להבטיח לעצמנו עבודה איכותית לטווח ארוך? על כך ועוד במאמר.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית03/04/121334 צפיות
מכשירי החשמל, השימוש בחשמל ואמצעי הזהירות שיש לנקוט בימינו במהלך השימוש בו הינם הכרחיים ורצוי כי כל מי שמשתמש באופן יומי בחשמל (דהיינו, כל אחד מאיתנו) , יידע להימנע מהסכנות הראויות ולעשות שימוש נכון המכשירי החשמל השונים. רצוי וטוב לקבל הדרכה על ידי חשמלאי מוסמך, אחד ממיני חשמלאים רבים באזור המרכז והארץ כולה.

מאת: שמואל אסייאגניקיון02/04/121070 צפיות
אכפתיות אישית לניקיון סביבתי מתחילה ביחס האישי שלנו לסביבה בה אנו נמצאים במהלך היום - בין אם בעבודה, ברחובות העיר או בביתנו הפרטי.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית28/03/121137 צפיות
תחושת ביטחון בטריטוריה הפרטית, מקום משכננו האישי, הינה חיונית לקיום אורח חיים תקין בתוך הבית ומחוץ לו. על מעט האלמנטים הבסיסיים התורמים ליצרת תחושת ביטחון בקרב דיירי הבית, צעדים מתחייבים מתוקף שמירה על ביטחון הדיירים ופעולות שמצטיירות, לרב, כמובנות מאליהן אך למעשה לא תמיד ניתנת להם החשיבות הראויה להם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183326 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152099 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica