חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשפץ את הבית ולא את הכיס

המיתון בארץ ובעולם גורר השלכות רבות, בין אם בצמצום ההוצאות בתחומים השונים בחיינו, בין אם על ידי תכנון מדויק יותר, ולעיתים אף ויתור על תכניות ותחומים שונים (כגון בילויים וכדו') באופן מוחלט. יחד עם זאת, שמירה על אורח חיים ברמה גבוהה חשובה גם, ואולי אף דווקא, בתקופות אלו. סקרים מעידים כי רבים מעדיפים לבצע עבודות שיפוצים בדירתם במקום לרכוש דירה חדשה.

מסתבר, כי לאור השינויים הקיצוניים שחלו בכלכלה הישראלית, המעוניינים למכור את דירתם נתקלים בקשיים בגביית המחיר בו הם מעוניינים, ופונים לאופציה של שיפוצים או אפילו עבודות גבס המקנות לפנים הבית מראה מעוצב, מעודכן ודקורטיבי. על פי הסקרים, כמעט מחצית מהמעוניינים בביצוע שיפוצים הביעו כוונה לשפץ את הבית כולו, בעלות של עד 15 אלף דולר, כאשר החלק הקטן יותר מתכוון לבצע שיפוצים או עבודות גבס בעלות של כיותר מ- 20 אלף דולר. אולם, מנתונים נוספים העולים מהסקר, מתברר כי אחוז משמעותי של עלות שיפוצים חורג ב- 6,000 דולר יותר מהעלות שתוכננה מראש.

כיצד נוכל לבצע בביתנו שיפוצים אשר ישפרו את חזות הבית, ישרתו אותנו למשך זמן רב ולא יחרגו באופן משמעותי מהתקציב שהוקצה לכך מראש? ישנם מספר גורמים מהותיים המשפיעים יותר מכל על איכות עבודת שיפוצים תתבצע, בין אם המדובר הוא בשיפוצים מלאים או עבודות גבס קוסמטיות בלבד. הגורם המשמעותי ביותר הינו, כמו בכל תחום אחר, החברה המבצעת. כדי לקבל היצע נרחב של הצעות מחיר ואיכויות שונות, רצוי לבקש המלצות מאדריכלים ומעצבי פנים ככל שניתן, חברים ומכרים מתוך התחום.

כדי לשמור על רמה גבוהה של שיפוצים בבית הלקוח, ניתן לפנות למועדון הקבלנים הרשומים של מרכז הבנייה הישראלי לצורך קבלת שמות קבלנים מבצעים. הקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים הינם בעלי ניסיון של 5 שנים לפחות, ונבדקו לעומק על ידי ועדת קבלה מקצועית. כמו כן, יש לבקש מכל קבלן, יהא זה קבלן שיפוצים או עבודות גבס בלבד, תיק עבודות כמו גם רשימת כתובות להתרשמות כללית מאופי עבודות שבוצעו על ידו בעבר.

הגורם המהותי השני המשפיע על איכות השיפוצים שיבוצעו הינו תכנון נכון. היקף גדול של שיפוצים מצירך הכוונה וייעוץ של אדריכל מנוסה או מעצב, לחישוב כמויות החומרים שיקבלו שימוש, שכן עלויות החומרים מהווים את ההוצאה במשמעותית ביותר. לעניין זה ייאמר, כי חסכון בעלות החומרים, כמו שימוש בחומרים שאינם עומדים בתו תקן, חומרים זולים או תוצרת חברות לא מוכרות, עלול לעלות בטווח הרחוק ביוקר, פי כמה מאשר בתכנון המקורי. אמדן לקוי של כמות החומרים הנדרשת תביא לעיכוב במהלך שיפוצים ועקב כך להוצאות מרובות, סרבולים בביצוע התכנון, ועוד.

היעזרות באנשי מקצוע מתחום עבודות גבס ושיפוצים בעלי ניסיון רב לצורך תכנון מדויק ככל הניתן ובחירת קבלן שיפוצים מנוסה, הגון, מקצועי ומוכר, תבטיח חסכון בהוצאות לא מתוכננות כמו גם עבודה איכותית שתשרת את יושבי הבית למשך זמן רב, ותעלה את ערך הבית.

 



תגיות המאמר: שיפוצים, עבודות גבס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל אסייאג

מאת: שמואל אסייאגאירועים וחתונות – כללי23/04/121217 צפיות
קיימות דרכים רבות להנצחת אירוע מרגש בזכרונם של אהובינו, המשפחה, חברים, קולגות ומכרים. אחת הדרכים הנפוצות והיעילות הינן הענקת שי קטן דוגמת מגנטים לאירועים ההופכים את הרגעים המרגשים באירוע לחיים בזכרוננו שנים רבות.

מאת: שמואל אסייאגהדברה22/04/121246 צפיות
הדברת מזיקים ממבט קצת שונה מזה המוכר לכולנו. היצורים השורדים מיליוני שנים ומסוגלים לפתח תנאי מחייה פוריים בכל איזור - הופכים אתגר לא קל להתמודדות. על כך ועוד, במאמר.

מאת: שמואל אסייאגעיצוב גינות19/04/121099 צפיות
המאמר מביא לידיעת הגולשים מידע כללי בנוגע לתנודות הכלליות בתחום גינון על השינויים הרבים שנכנסו לענף לאחרונה, התפתחויות טכנולוגיות ותפיסתיות בעל היצע נרחב המאפשר הגשמת כל חלום טבע, עד לפרטים הקטנים ביותר.

מאת: שמואל אסייאגבניין ואחזקה - כללי16/04/121041 צפיות
דודי שמש הינם אחת ההמצאות הירוקות הלוקחות חלק משמעותי במגמת הפרו אקולוגית. התופעה מקבלת תאוצה על רקע הנזקים השונים הנגרמים במאות האחרונות לכדור הארץ, ועם עליית המודעות לאיכות הסביבה והחשיבות של שמירה אישית עליה בכל אחד מהבתים.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית03/04/121332 צפיות
מכשירי החשמל, השימוש בחשמל ואמצעי הזהירות שיש לנקוט בימינו במהלך השימוש בו הינם הכרחיים ורצוי כי כל מי שמשתמש באופן יומי בחשמל (דהיינו, כל אחד מאיתנו) , יידע להימנע מהסכנות הראויות ולעשות שימוש נכון המכשירי החשמל השונים. רצוי וטוב לקבל הדרכה על ידי חשמלאי מוסמך, אחד ממיני חשמלאים רבים באזור המרכז והארץ כולה.

מאת: שמואל אסייאגניקיון02/04/121069 צפיות
אכפתיות אישית לניקיון סביבתי מתחילה ביחס האישי שלנו לסביבה בה אנו נמצאים במהלך היום - בין אם בעבודה, ברחובות העיר או בביתנו הפרטי.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית28/03/121136 צפיות
תחושת ביטחון בטריטוריה הפרטית, מקום משכננו האישי, הינה חיונית לקיום אורח חיים תקין בתוך הבית ומחוץ לו. על מעט האלמנטים הבסיסיים התורמים ליצרת תחושת ביטחון בקרב דיירי הבית, צעדים מתחייבים מתוקף שמירה על ביטחון הדיירים ופעולות שמצטיירות, לרב, כמובנות מאליהן אך למעשה לא תמיד ניתנת להם החשיבות הראויה להם.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica