חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ מקצועי - סגירת מרפסות

מאת: amit nirשיפוצים03/04/2012830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין מספיק אור טבעי?

יש פה מישהו שעוד לא ראה כיצד תמיד עורכים אנלוגיה בין בניינים ובתים לבין קופסאות אטומות? כשמקדישים לזה מעט מחשבה, מבינים מאוד מהר שהאנלוגיה הזו לא כלכך מופרכת; קירות הבית המדכאים והמרחב הצפוף עושים את שלהם, ואם לא תטרחו להתקין שום חלונות, המקום באמת יהיה קופסא אטומה שלאף-אחד בכלל לא יהיה נחמד להימצא בה.

סגירת מרפסות - תמיד טוב

מי רוצה לשבת בחושך בלי לדעת אם עכשיו אור בחוץ? ולא לראות את קרני השמש הזוהרות? בלי להאזין ליונים שבחוץ?

בית ללא חלונות, זה מקום ללא שום שמחה, בדיוק בגלל זה רצוי להתקין חלונות שיוכלו להפיח מעט חיים בבית הפרטי שלכם. אסור לשכוח שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, או התקנה של חלונות לא טובים, עשויים לצמצם משמעותית את אור השמש של הבית.

על תריסים חשבתם?

אם כבר מתעסקים עם חלונות, אז צריך להזכיר וילונות ותריסים. תריסים ונציאניים, תריסים רומים - זה לא חשוב מה מעדיפים, כל עוד יש איזשהם תריסים. בעזרת תריס על החלון, אפשר יהיה לשלוט קצת על האור בבית, והכי חשוב להימנע מסיטואציות של קרני שמש ישירות וחום אימים.

צריך לזכור שכל חלון יכול להיות לפעמים קריאה לפורצים, מסיבה זו רצוי לברר לגבי סורגים קבועים או מתקפלים בשביל תחושת הביטחון. חלון חזק, התקנת חיישני אזעקה ועוד כל מיני שיטות אחרות יגרמו לגנב השכונתי לדלג על הבית שלכם ולנסות בבית אחר.

הרכבת תריסים - פריט דקורטיבי

כיום ניתן להצהיר בקלות שחלונות ביתנו לא רק צורך פונקציונאלי, שהרי בשורה התחתונה הם משמשים בתור פריט קישוטי בבית. תוכלו להשתמש בחלונות מסוג שונה בשביל עיצוב חדרי הבית, ולא רק בשביל הארתו. חלונות ויטראג' מעוצבים, בתור דוגמה, מוסיפים לעיצוב, ובמהלך שעת הקסם, כשאור השמש חזק במיוחד, ביתכם יתמלא בקרניים חלומיות.

עבור אינפורמציה מעניינת בנושא אין צורך בגוגל. האתר שלנו כולל טיפים לקניית חלונות וסורגים. קדימה לעבודה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121152 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121181 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121135 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232630 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223295 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica