חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכן שיווקי - פרופיל חברה וכתיבה לאינטרנט


עבור כל בעל עסק או חברה אשר רוצים למכור את מוצריהם או שירותיהם תוכן שיווקי הוא חובה. תוכן שיווקי מופיע בכל פינה החל מאתר האינטרנט של החברה ועד לחוברת הוראות ההפעלה של המוצר. למה חשוב לשים לב בכתיבת תוכן שיווקי? מה מיוחד בתחום של כתיבת פרופיל עסקי? מה מייחד כתיבה לאינטרנט וכיצד מוצאים כותבים שיווקיים טובים?

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה הוא אחד הטקסטים החשובים ביותר שעל כל חברה להחזיק. פרופיל החברה הוא תעודת הזהות המורחבת והמידע החשוב ביותר לכל לקוח, שוטף או אפילו עובד. כתיבת פרופיל עסקי חשוב שתעה כראוי בהתאם לתדמית שהחברה מבקשת לשדר. אין ספק שכאשר מדובר בחברה מציעה מוצר או שירות על הפרופיל לכלול תוכן שיווקי. פרופיל החברה כיום מופיע במקומות רבים – באתר האינטרנט של החברה, בצירוף לחומר פרסומי, בהצעות מחיר ופרויקט, הצעות שט"פ, גיוס הון, גיוס עובדים (במיוחד בכירים) ועוד. תוכן שיווקי שישולב בפרופיל החברה יועיל רבות למאמצי הקידום שלה בכל המישורים.

כתיבה לאינטרנט

האינטרנט הפך את עולמו לרחב ממדים ומוצף אינפורמציה ופרסום מצד אחד ומצד שני הפך את הצרכן הממוצע לחסר סבלנות וחסר יכולת להתעמק בתוכן כתוב. עובדה זו מציבה קושי רב לכותבי תוכן לאינטרנט בכל הקשור לשילוב תוכן שיווקי בטקסטים. מצד אחד הצרכן המודרני חדשן מאוד ומצד שני חסר סבלנות – שילוב תוכן שיווקי באינטרנט חייב אם כך להיעשות באלגנטיות ותוך איזון ראוי בין שיווק "דוחפני" לבין הסבר קצר ומדויק. כאשר עוסקים בכתיבת תוכן שיווקי המשולב באתר אינטרנט של חברה חשוב מאוד לעבוד מול כותבים המספקים כתיבה לאינטרנט איכותית ומודעים לשינויים הללו וכותבים בהתאם.

כיצד מוצאים כותבי תוכן שיווקי מקצועי?

כתיבת תוכן שיווקי קשה מאוד ללמד, מדובר באיזון עדין מאוד וסוג של תערובת קסומה בין סיקרון, עניין והנעה לפעולה של הקורא. יחד עם זאת, מומלץ להעדיף בעלי מקצוע עם ניסיון רב ככל האפשר בפלח השוק הספציפי שלכם וניסיון בתחום הכתיבה השיווקית בכלל. תוכלו לחפש חברות העוסקות בכתיבה לעסקים או לנסות את מזלכם עם פרילאנסרים. ניתן למצוא בקלות עשות חברות ועמצאים בתחום של כתיבה שיווקית לעסקים, כתיבה עסקית וכתיבה לאינטרנט בחיפוש פשוט בכל מנוע חיפוש. כמו כן, תוכלו לבחון אתרים אינטרנט העוסקים בתחום בהם כותבים עצמאיים רשומים יחד עם תיאור מפורט של הכשרתם וניסיונם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141139 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131186 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131079 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132897 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148382 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica