חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוד שמש של סולאר

מאת: גלשיפוצים08/04/2012810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום יותר מתמיד כדאי להתקין דוד שמש על הגג

החשיבות של דוד שמש בכל בית בישראל

דוד שמש הינו מתקן חובה בכל בית בישראל. המשפט הזה נשמע לכם קצת בומבסטי? יכול להיות, אבל הוא משקף את המציאות במדינה, שהיא ברוכה בשמש, ברוב ימות השנה, ושתושביה משלמים חשבונות חשמל גבוהים, בכל עונות השנה. חישבו על כך, שרק ההוצאה על מזגנים ומאווררים בקיץ, עבור משפחה ממוצעת בישראל, נוגעת קרוב ל-2000 ₪, מדי חודש, ובחורף, היא עומדת על אותם סכומים, שוב, בגלל מזגנים, תנורים ושעות החושך הארוכות יותר,שבהן אנחנו זקוקים לתאורה לזמן ארוך יותר. ולכן, כשאנחנו אומרים שחובה בכל בית בישראל שיהיה מותקן דוד שמש, אז קודם כל, אנחנו מתייחסים, לחשיבות של דוד שמש כחלק משמעותי בחיסכון על הוצאות החשמל בבית. לגבי החשיבות של דוד שמש בבית, כמפיק של אנרגיה ירוקה, נדבר בסעיף הבא.

דוד שמש למען האנרגיה הירוקה

השמש, בת בית קבועה בישראל, מגיעה גם בימי חורף קרים במיוחד, ושולחת את קרניה החמות, גם כשהשמיים מכוסים בעננים אפורים. היא משאב טבע, שחובה לנצל אותו, בכל שעה שהיא נוכחת בשמים שלנו.

היתרון בהיותינו ארץ חמה, שבה השמש משגרת את קרניה, בכל עונות השנה, צריך לבוא בביטוי בדיוק במקומות האלה, שבהם ניתן לתרגם את היתרון הזה, לחיסכון בכסף, ואף להפיק ממנו אנרגיה סולארית, שאנחנו רואים בה, אנרגיה ירוקה. תפקידו של דוד שמש, להזרים לברזים שלנו מים חמים, למטרות שונות.

הידיעה שבמשך שעות ארוכות ביום, אנחנו יכולים ליהנות מהתוצר של קרני השמש הלוהטות, משמחת במיוחד, כשאנחנו יודעים מהם הנזקים הנגרמים, בעקבות ייצור החשמל באמצעים המקובלים והידועים, כמו השימוש בדלק ובאמצעים אחרים.

דוד שמש –  מחמם המים הלאומי

בישראל, כבר שנים רבות, דוד שמש נחשב למחמם הלאומי, בכל מה שקשור למים חמים בבית. כבר עשרות שנים, קולטי שמש מהווים חלק מהנוף העירוני בישראל, כשהם מוצבים על גגות של בניינים משותפים ובתים פרטיים. בכל בית בישראל, מוצב לו בגאון, בחדר השירות, או באמבטיה, דוד שמש. היום, ניתן להצמיד לכל דוד שמש, גוף חימום חשמלי לחימום מיידי של המים, עבור הימים הבודדים בשנה, בהם השמש, לצערנו, לא מגיעה לביקור.

 



תגיות המאמר: דוד שמש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל

מאת: גלקורסים וסדנאות29/07/131143 צפיות
במחקרים שנעשו לגבי האושר עולה כי אחת הדרכים להיות מאושר היא הסיפוק בעבודה , הרבה יותר מכל דבר אחר המימוש העצמי גורם לבני האדם להיות מאושרים , קורס קוסמטיקה הוא כרטיס הכניסה שלכן אל עולם מלא בסיפוק עצמי ,אווירה שקטה ונינוחה , לעוסקות בקוסמטיקה מובטחים המשך חיים פוריים ומלאי אושר.

מאת: גלעיצוב פנים10/06/13786 צפיות
בשעות היום הגינות שלנו נראות ירוקות ורעננות, אבל מה קורה בשעות הלילה? הרי במיוחד הישראלים, בארץ שטופת שמש וחמימה, אוהבים לבלות בערבים בחצר הבית הפרטי. ובכן, כבר אין יותר שום צורך לשבת בחשכה, ניתן לעצב גינה יפיפה עם תאורה תואמת לשעות החשיכה, כך תוכלו להפיק את המרב מהגינה שלכם.

מאת: גלעיצוב פנים10/06/13819 צפיות
תאורה מעוצבת יוצרת בחלל החדר, אווירה ייחודית ומרשימה. בעת שאנחנו בוחרים גופי תאורה לעיצוב החדר, עלינו להתייחס לנקודה חשובה מאד והיא, האם גופי התאורה יעמדו בדרישות שלנו מבחינות טכניות ועיצוביות.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי20/05/12883 צפיות
בשלהי שנות ה-70 לאחר משבר האנרגיה הגדול ששרר במדינת שיראל, הוחלט במדינה כי בכל הבניינים/המבנים החדשים שמוקמים יש להתקין דודי שמש ולא דודי חשמל או כל דוד אחר, מאחר והיתרונות הסביבתיים של דודי השמש גדולים במיוחד, וכך היה. מלבד הבניינים הגבוהים ששטח הגג בהם לא מספיק לכל הדיירים, עד היום, שנת 2012 בכל מבנה חדש מותקן דוד שמש.

מאת: גלבעלי חיים - כללי15/05/121106 צפיות
יונה יכולה להיתפס כבעל חיים אינו מזיק, שנוכל לחיות בקרבה זמן רב בלי שנשים לב לבעיה כלשהי. המודעות לבריאות שרק עולה עם השנים, הביאה אלינו את הידע גם בנושאי יונים – כיום אנו מבינים יותר ויותר כי יונה היא בעל חיים שנושאת עימה מחלות רבות, חיידקים, ונוכחותה בסביבת המחייה שלנו יכולה לגרום לזיהום רב.

מאת: גלניתוחים פלסטיים09/05/12876 צפיות
שים שבאמת זקוקות לניתוח של הגדלת חזה, הינן נשים, שמכל סיבה שהיא, החזה שלהן אינו תואם את מימדי גופן, או שהוא קטן מידי, אפילו, כמעט שטוח, שהוא לא פרופורציונאלי, אחרי מחלה קשה או תאונת דרכים. במקרים כאלה, הצורך בקיום של ניתוח הגדלת חזה, הוא ממשי.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי06/05/12964 צפיות
גע לפני שהקיץ מגיע, יש לכם שאלות על דודי שמש? לא יודעים את מי לשאול? הכתבה הבאה תענה על כל השאלות הכי נפוצות בכל מה שקשור לדודי השמש שלכם. מה זה דוד שמש? דודי שמש הם מכלי מים המתחממים באנרגיה חשמלית או דרך מערכות שמש שעושות שימוש באנרגיית החום שמפיצה השמש בכדי לחמם את המים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica