חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילת פינוק בספא בוטיק

מאת: אסף שמעוןספא15/04/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חבילת פינוק

השאלה איך הפכו מרכזי הספא למקום כה אטרקטיבי בארץ אינה שאלה מדויקת כלל, השאלה האמיתית צריכה להיות, איך חיינו קודם ללא מרכזי הספא, או איך בדיוק הצלחנו לשרוד תקופות קשות ומעייפות מבלי להגיע ליום שכולו חבילת פינוק המשלבת טיפולים מענגים וחוויות מפנקות שמחיות ומחזירות את הכוח למותננו ואת הרעננות לחיינו.

ביקור בספא בוטיק יוקרתי

רוב בתי הספא בוטיק בישראל מיישרים קו עם הבוטיקים הנחשבים ביותר בעולם מכל הבחינות. בישראל ספא בוטיק הממוקמים בנקודות אטרקטיביות במיוחד, בגליל, בנגב, בגולן וכמובן בערים הגדולות והמרכזיות ובראשם תל אביב.

הסטנדרטים על פיהם בנויים ופועלים מרכזי הספא בוטיק בישראל הם בינלאומיים וייחודיים. הטיפולים המוצעים כוללים טיפולים סטנדרטים וטיפולים מיוחדים כמו שיאצו רפלקסולוגיה, עיסויים במגוון שיטות וכן טיפולי עור פנים, טיפול באבנים חמות ועוד.

חבילת פינוק בספא מתנה

לאחר השתלטות מרכזי הספא על תחום ההפוגה והרגיעה בחיינו הפכו השוברים לחבילת פינוק, או ליום של חוויה מפנקת, לאחת המתנות המבוקשות ביותר והאהובות על קהל הלקוחות של המרכזים וגם ללקוחות חדשים שעוד לא זכו להכיר את חווית הספא מקרוב.

שובר לחבילת פינוק מאפשרת לאדם בודד או לזוג לבחור כמה טיפולים ממגוון עצום המוצע במרכז, לשלב עם הטיפולים ארוחת צהריים או הפוגה של משהו מתוק או בקבוק שמפניה ועוד. חבילת פינוק נמכרת במחירים שונים בסדרי גודל משתנים על פי מחירון של כל מרכז.

אם אתם מחפשים מתנה בלתי נשכחת לבן זוג אהוב או לבן משפחה שזקוק למנוחה ורגיעה אמיתית התקשרו עוד היום ובחרו עבורו את חבילת הפינוק המושלמת. הטיפולים והפינוקים יאפשרו להם להתמלא באנרגיות טובות ולחוות יום הולדת או סתם יום של חול עטופים באהבה. אין ספק שיום של ספא הוא מתנה פשוט חלומית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152815 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148660 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica