חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עריכת צוואה - מאיפה להתחיל?

מאת: amit nirדיני חוזים15/04/20121120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במה עוסק עורך דין? איך כותבים צוואה?

איש לא חולם להיקלע אל הסיטואציה הזו, ולמרות זאת בתרחישים רבים כולנו חייבים להיעזר בעורכי דין. הדבר עשוי לקרות בשל רשלנות רפואית ויכול לקרות דווקא בשל חוזים עסקיים. באופן כזה או אחר חובה שיהיה לכם עורך דין!

עובדות חשובות לגבי שירותים משפטיים.

ישנם כל מיני עורכי-דין במדינת ישראל, והם מתמחים בדברים רבים ומגוונים; עיזבונות וצוואות, כתיבת חוזים, נישואין אזרחיים ומשפט פלילי. שירותים משפטיים מתייחסים אל כל תחום בחייכם, לכן זה לא מפתיע שיגיע יום בו תצטרכו להיעזר בעורך דין.

מחפשים נוטריון? הייתם רוצים עוד מידע חשוב אודות עורך דין חוזים?

אנשי נוטריונים הינם עורכי דין עם ההסכמה לעסוק במיני דברים ספציפים. למה אנחנו חייבים שירותי נוטריון? מקרה אחד, כשאנו שואפים להנפיק דרכון פולני, לפי הפרוטוקול צריך קודם כל להראות מספר רב של מסמכים רלוונטיים מתורגמים. לא כל סוג של תרגום מתקבל, שכן חובה להציג תרגום של נוטריון מוסמך. עוד דוגמא, אם אתם צריכים משכנתא, יש צורך להראות חותמת נוטריון.

לא מצאתם עורך-דין? איפה יש עריכת צוואה?

בחיים ישנן החלטות גורליות מאוד - מיקום החתונה, השמות של הילדים וכמובן, העורך דין שיעמוד לרשותנו במקרה הצורך.

צריכים למצוא עורך דין מוצלח? אחת השיטות הטובות היא לראות המלצות מחברים ובני משפחה. ההמלצות האלה הכי מייצגות, ותדעו שלא משקרים לכם.

אם אתם באים לפגוש משרד עורכי דין, בדקו האם הוא בכלל מתאים לצורך העניין. לא כל משרדי עורכי הדין יודעים להתעסק בשירותים משפטיים מכל סוג. דיני חברות, סתם דוגמא, זה לא בדיוק כמו תביעות פליליות. בדיוק מהסיבה הזאת כדאי לכם מאוד לבדוק לגבילקוחות קודמים ולוודא היטב שאותו משרד מקצועי באמת מתמחה בנושאים מסוגכם.

לאינפורמציה טובה על הליכים משפטיים, בקרו פה שוב ובהקדם ותמצאו את כל הפרטים שאתם צריכים. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121182 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121136 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181318 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181603 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171596 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161726 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162058 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153310 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152371 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica