חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלום של כל ילדה - אטרקציות לבת מצווה

מאת: amit nirבר ובת מצווה16/04/2012708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מעוניינים לציין את יום הנישואין? אירוע קטן ומעורר קנאה. יהיו פעמים בהן נשמח לחגוג אירוע מסויים, ומסיבה זו או אחרת, אין ביכולתנו להרים הפקה רצינית. לצורך כך פועלים מספר מקומות שישמחו לערוך אירועים פרטיים. בהמשך העמוד תבינו את כל מה שצריך לדעת בנושא אירוע קטן, ותלמדו כל מה שיש לדעת בעניין של אטרקציות לבת מצווה והשאר.

מה זאת אומרת בכלל מסיבה קטנה?

בחגיגה אישית יש מעט הוצאות פיננסיות ותכנונים לוגיסטיים, אך לעומת זאת אפשר עדיין להרגיש הרגשה של מועד מיוחד וריגוש, למשל חינה או ימי נישואין. סגרו על מספר האורחים שיגיעו לפי חשיבותו של האירוע והגודל של האולם. ידוע כי באירוע פרטי, הארוע יסתיים מוקדם, שלא כמו אירוע השקה לדוגמה, וכל הכסף שייחסך על שתייה מיוחדת, כמות מקומות ישיבה, מלצריות וכדומה - אפשר לבזבז על דברים מעניינים אחרים. מוכרחים לדעת עוד על אטרקציות לאירועים בצפון? נשמח לפרט.

כיצד נתכנן מסיבה אישית?

כצעד ראשון, מוטל עלינו לבצע הערכה של כמות הנוכחים, ולפי נתון זה - לסכם על היקפו של האירוע. כדאי להקפיד להזמין אך ורק אנשים שאתם בטוחים שיוכלו להגיע ושתרצו שיגיעו. שימו גם לב שאולם יותר מדי גדול יביא עמו תחושה של דיסטאנס בין אלו שיגיעו.

אחרי שהחלטתם על מספר אנשים, אספו הכוונות מאתרי אינטרנט על מקומות שנראים לכם. אפילו אם יש לכם כמות גבוהה של פידבקים מפה עד להודעה חדשה על אחד המקומות, חשוב בכל זאת שתדברו עם נציגי האולם ולהגיע למתחם להתרשם בעצמכם. בסופו של יום, זהו האירוע שלכם והשאיפה היא שיהיה לכם כיף.

כשמרימים אירוע קטן צריך להשקיע במיוחד בדברים הקטנים.

מאחר שהוחלט על אירוע קטן בעל מעט מוזמנים - יותר קל להצליח להתאים לטעמם של הרוב המכריע של חבריכם ומשפחתכם: בְמקום הארוע, בתפאורה, באוכל וכיוצ"ב. בנוסף, יש לכם צ'אנס להודות לאורחיכם עם הפתעות מושקעות בדמות ממתקים בעיצוב מיוחד, או מופע בידור. קל יותר גם לארגן ארוע רעיון, נגיד, חפלה ים תיכונית, ולייחד בהתאם את מוזיקת הרקע, פריטי הביגוד ועיצוב המתחם למוטיב הארוע.

עתה, כשיש לכם מעט רקע כללי על תחום אירועים אלה, זה ברור שלמסיבה אישית יש אפשרות גם להיות אירוע מאוד מהנה; הכל תלוי בביצוע וברמת ההיענות של הנוכחים. אך לעומת זאת, אם לא תתכננו טוב את כל הפרטים - אולי תתאכזבו. הקפידו על הדברים הקטנים... ושיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121181 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121135 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181627 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182067 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica