חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ג'ינס

מאת: טלי נויאופנה17/04/2012976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אשה (בעיקר אחרי כמה לידות) יודעת, שרכישת ג'ינס - זה לא דבר פשוט. בכלל לא פשוט.

ובכן, בדרכי לצאת לפרויקט חלפו לי בראש מס' חנויות מצומצם בהן עליי לבקר כדי לבחון את הג'ינסים שם.  חנויות אלו הן חנויות בהן אני רגילה לקנות מכנסים – הגזרות נוחות, הדגמים יפים והמחירים סבירים. חנויות ללו הן חלק מרשת ובחלקן אני "חברה" ב"מועדון חברים". איזה כיף נכון?

כולנו יודעים שזה ממש כדאי להיות חברה ב"מועדון חברים" אני מקבלת הטבות והנחות, שולחים לי הטבת יומולדת ולפעמים אפילו צ'ופר נוסף לחג.

מצוידת בכרטיסי החבר, יצאתי לדרכי לקניון הסמוך לביתי.

בהגיעי לחנות הבגדים בה אני "חברה" גיליתי שהיא אינה עוד – קפוט – פיניטו .

בדקתי שוב – ימינה שמאלה – אולי התבלבלתי – היא אינה שם. התקשרתי למשרדי הרשת והם אכן אישרו שסגרו את החנות בקניון זה וגם את החנות בקניון אחר הקרוב גם הוא לביתי.

לזכותם ייאמר כי הם אמרו לי איפה ניתן למצוא חנות קרובה שהיא אכן פתוחה וזאת לאחר ששאלתי כמובן.

ככה מתנהג חבר?

איני משערת בליבי שהייתי עוברת דירה ולא מעדכנת את חבריי במעבר.

בעולם הצרכנות של היום בו התחרות כל כך אינטנסיבית, משקיעות מרבית החברות במועדוני לקוחות. יש הקוראים להם "חברי מועדון" או "מועדון חברים" חלק מהחברות המשקיעות במועדונים הם גדולות, חלקן קטנות, המאפיין את כולם הוא הרצון לייצר קהל לקוחות קבוע – חוזר שמעמיק את רכישותיו ברשת חנויות הבגדים כדי שבסופו של יום, הרשת תרוויח יותר.

שאלת השאלות היא תמיד – איך עושים זאת ? ישנן הרבה אפשרויות וכל חברה מעניקה פתרונות יצירתיים אחרים לחברי המועדון שלה – צבירת כסף, הטבה לרכישה הבאה, ברכת יומולדת ועוד מיני הפתעות.

אך האם מערכת היחסים הזו , שנקראת "מועדון חברים" אכן נבחנת תחת עין של מערכת יחסים עם חבר?

אם כן, ישנה מחויבות של רשת לעדכן את חבריה כשהחנות עוברת סניף, כמו שחבר היה מעדכן. ישנו רצון לקבל ברכת מזל טוב כשנולד תינוק חדש – כמו שחבר מעדכן, וחבר כמו חבר מתקשר אם הוא לא שמע ממני הרבה זמן.

ככל שנשכיל להדק את הקשר עם הלקוח באופן "חברי" ולהעניק הזדהות אמיתית ואכפתיות מהלקוח, סביר להניח כי הלקוח יישאר נאמן ויעמיק את רכשותיו.

כל כך התאכזבתי מחוסר העדכון שקניתי ג'ינס בחנות אחרת ולא טרחתי לנסוע לסניף הקרוב של הרשת על אף ההנחה הצבורה שהיתה לי באותה רשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי נוי

פוXסיה יצירתיות שיווקית, ייעוץ שיווקי לעסקים להגברת המכירות

054-3452-107 http://www.fooxia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי נוי

מאת: טלי נויפרסום10/05/121063 צפיות
שמשווק נתפס כמומחה יש בידיו נכס חשוב, הוא יכול למכור את מוצריו והוא יכול אף לפתח מוצרים רבים נוספים – שכן הוא מומחה. הוא בעל יכולת השפעה. מלבד זאת, יכולת החדירה של המתחרים תהיה קטנה יותר שכן יש שחקן מרכזי. כיום שהשווקים מוצפים במוצרים ובכל קטגוריה משחקים שחקנים רבים, יש משמעות רבה ליצירתיות השיווקית, לחשיבה על מה שהצרכן צריך ועל מה שיתן יתרון יחסי אל מול המתחרים.

מאת: טלי נויייעוץ עסקי22/04/12983 צפיות
פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים. לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו? לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות... ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

מאת: טלי נויעסקים קטנים ובינוניים18/04/121176 צפיות
שיווק יצירתי לעיתים לא חייב להיות שונה ואחר . לפעמיים אספקת מוצר בצינור נכון הוא הוא הפתרון.

מאת: טלי נוימיתוג25/03/121148 צפיות
לעיתים אנו מוכרים מוצר תקופה ארוכה עם מיתוג מסוים . יש לבדוק האם כדאי לרענן את המיתוג, אולי ליצור מוצר נלווה ובאמצעות כך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. שימו לב מה אתם מוכרים, האם פוטנציאל המכירות ממוצה?

מאת: טלי נויטיפים שיווקיים23/03/121098 צפיות
עסקים קטנים? הזדמנות גדולה! היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222781 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195496 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica