חפש מאמרים:
שלום אורח
16.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימור לקוחות

מאת: טלי נויטיפים שיווקיים23/03/2012686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים קטנים הזדמנות גדולה!

מי מכיר את המוכרת בקסטרו? מי זוכר את המוכר באלדו?

לעומת זאת את אורי האופטומטריסט שלי, קארין התזונאית שלי ואפי המניקוריסט שלי – קשה לי לשכוח!

היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. עסקים בהם המכירות הן מכירות עם המשכיות כמו בתיירות, משקפיים, תזונה וכו' נוצר קשר חזק עם המוכר וזה, יכול לנצל זאת כדי לשמר את לקוחותיו ולהגדיל את מכירותיו.

בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

כשקבלתי שיחת טלפון מהתזונאית שלי (אותה לא ראיתי כבר חצי שנה מאז עברה למזרח הרחוק..:-) בה היא איחלה לי חג שמח ודאגה לציין כי שלחה לי דוא"ל עם טיפים לשמירה על המשקל לקראת הפסח – היא קנתה אותי!

היא זכרה להתקשר אליי (ועוד מחו"ל!!)!

זכרה איפה נקודות החולשה שלי (מתוקים..) ומה כדאי לי לעשות נגד זה!

וגם - שלחה לי טיפים במייל כדי שבעלי לא יברח ..

היא אפילו זכרה את שמות ילדיי ושאלה לשלומם!

אין ספק שהיא שבתה אותי כלקוחה נאמנה ! בכל פעם בה אזדקק שירותי תזונאית אלך קודם כל אליה וכמובן אשלח אליה לקוחות עם המלצה חמה.

שום פלייר או פרסומת בטלוויזיה לא היו יוצרים אצלי את אותה תחושת נאמנות כמו שהיא יצרה באמצעות שיחת טלפון אחת ומייל.

לעסקים קטנים בהם חל קשר אישי בין המוכר לקונה כדאי להכין מיני תוכנית שנתית לשימור לקוחות, לעדכן את פרטי הלקוחות בטבלה מסודרת עם פרטיהם האישיים וכדאי אף להוסיף הערות כמו: לפני או אחרי חופשת לידה, בעלת שני ילדים, מעדיפה צבע סגול וכו', פרטים אלו יעזרו לכם בזיהוי הלקוח כשתפנו אליו וגם יתנו ללקוח הרגשה אישית כאילו מדובר בחבר קרוב. לאחר מכן, תוכלו להחליט על מס' נקודות ציון במהלך השנה בהן תפנו ללקוח, למשל: יומולדת, שנה חדשה ופסח ובתאריכים אלו ליצור פנייה יזומה טלפונית עם הצעה מיוחדת שרלוונטית במיוחד אליו. הלקוח ירגיש מחוזר, ירגיש שאתם מכירים אותו, ירגיש שרוצים להיטיב איתו ובסבירות גבוהה ירכוש אצלכם שוב.

מומלץ בצירוף לשיחת הטלפון לשלוח פריט רלוונטי כמו קטלוג מעודכן , מייל עם מבצע ספציפי, אם מדובר ביומולדת של הלקוח כדאי לשלב הטבה ליום ההולדת או אפילו מתנה.

לאחר תקופה מומלץ להשוות את הרכישות של הלקוחות הללו בשנה החולפת בה השקעתם בשימורם לעומת שנה קודמת. תוכלו לראות שכמות הביקורים של הלקוחות גדלה בעסק ואף ממוצע העסקה גדל אף הוא לכל לקוח חוזר.

בהצלחה!

באדיבות פוXסיה יצירתיות שיווקית , ייעוץ שיווקי לעסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי נוי

פוXסיה יצירתיות שיווקית, ייעוץ שיווקי לעסקים להגברת המכירות

054-3452-107 http://www.fooxia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי נוי

מאת: טלי נויפרסום10/05/12696 צפיות
שמשווק נתפס כמומחה יש בידיו נכס חשוב, הוא יכול למכור את מוצריו והוא יכול אף לפתח מוצרים רבים נוספים – שכן הוא מומחה. הוא בעל יכולת השפעה. מלבד זאת, יכולת החדירה של המתחרים תהיה קטנה יותר שכן יש שחקן מרכזי. כיום שהשווקים מוצפים במוצרים ובכל קטגוריה משחקים שחקנים רבים, יש משמעות רבה ליצירתיות השיווקית, לחשיבה על מה שהצרכן צריך ועל מה שיתן יתרון יחסי אל מול המתחרים.

מאת: טלי נויייעוץ עסקי22/04/12595 צפיות
פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים. לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו? לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות... ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

מאת: טלי נויעסקים קטנים ובינוניים18/04/12795 צפיות
שיווק יצירתי לעיתים לא חייב להיות שונה ואחר . לפעמיים אספקת מוצר בצינור נכון הוא הוא הפתרון.

מאת: טלי נויאופנה17/04/12563 צפיות
מועדון לקוחות , חברי מועדון , כרטיס חבר - מה זה בעצם אומר? מה התוכן האמיתי שעומד מאחרי זה? ומה התועלות של הלקוח אם הוא לא יודע שנסגר הסניף?

מאת: טלי נוימיתוג25/03/12727 צפיות
לעיתים אנו מוכרים מוצר תקופה ארוכה עם מיתוג מסוים . יש לבדוק האם כדאי לרענן את המיתוג, אולי ליצור מוצר נלווה ובאמצעות כך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. שימו לב מה אתם מוכרים, האם פוטנציאל המכירות ממוצה?

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/19338 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/173102 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173583 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173868 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151596 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica