חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטרנה - שיווק פרסונאלי

מאת: טלי נויפרסום10/05/20121064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"מזל טוב טלי את חוגגת איתנו שנתיים! בשנתיים האחרונות ראינו שרכשת  חלב מטרנה מראשית דרכו של ילדך ועד כה  ובשנה החולפת שמחנו לגלות שהרחבת את המשפחה ושוב את רוכשת חלב מטרנה על כל שלביו וסוגיו.

אנו שמחים שאת מעניקה לילדייך את הטוב ביותר ולהיות חלק בלתי נפרד מתזונת ילדייך.

קבלי מאיתנו שעת ייעוץ תזונאית מתנה! בפגישה זו, התזונאית  תוכל לבדוק את תפריט ילדייך ולראות אם גם כעת כשילדך הגדול כבר אינו שותה מטרנה הוא מזין עצמו בתפריט בריא. בנוסף, תוכל התזונאית להעניק לילדתך הקטנה חווית טעימות נכונה ובריאה ושילוב תפריט מזין יחד עם פורמולת המטרנה.

לשירותך, טלפון דרכו תוכלי לתאם פגישה עם תזונאית בעיר מגורייך .

השירות הינו מתנה אישית עבורך".

איזה כיף נכון?

שנתיים אני מפרנסת את מטרנה, שנתיים! זה התחיל עם בני הגדול (שבינתיים נגמל מחלב) וכעת עם בתי הקטנה (ועוד היד נטויה) . במהלך השנתיים הללו קניתי פורמולות, דייסות, בסקוויטים ומה לא.

לצערי את המכתב לעיל כתבתי בדמיוני והייתי שמחה אם באמת הייתי מקבלת אותו. מטרנה שנתפסת מבחינתי כמומחית בתחום תזונת התינוקות הייתה מקבלת נקודות בונוס אם הייתה דואגת גם לתזונת ההמשך, הייתה עוזרת לי לא רק כשאני צריכה את הדייסה אלא גם כשאני מתחילה את שלב הטעימות ושילוב מזון מוצק.

אם הייתה עושה זאת פרסונאלית הייתי יודעת שיש מי שמקשיב לי. הייתי מקבעת אותה כמובילת תחום תזונת תינוקות וילדים ומשם השמיים הם הגבול.

כשמשווק נתפס כמומחה יש בידיו נכס חשוב, הוא יכול למכור את מוצריו והוא יכול אף לפתח מוצרים רבים נוספים – שכן הוא מומחה. הוא בעל יכולת השפעה.

מלבד זאת, יכולת החדירה של המתחרים תהיה קטנה יותר שכן יש שחקן מרכזי.

כיום שהשווקים מוצפים במוצרים ובכל קטגוריה משחקים שחקנים רבים, יש משמעות רבה ליצירתיות השיווקית, לחשיבה על מה שהצרכן צריך ועל מה שיתן יתרון יחסי אל מול המתחרים.

יתרון יכול להיות באמצעות פנייה אישית, התייחסות אישית, הצעת מוצר שאינו קיים, שירות נוסף כמתנה, התייחסות ללקוחות טובים וצ'יפורם, הגברת נאמנות לקוח ועוד.

כשאני נגשת למדף בסופר, החלטת הקנייה שלי לא מושפעת מהפער המחירי בין המוצרים (במידה ומדובר על שקלים בודדים) לרוב המותג הוא שייקבע עבורי, טיב המוצר ייתקשר לי למעמד המותג ולמשמעויותיו.

כשמותג נתפס בעיני כמומחה ומוביל תחום אעדיף תמיד אותו. בעיקר שמדובר במזון או במוצרי תינוקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי נוי

פוXסיה יצירתיות שיווקית, ייעוץ שיווקי לעסקים להגברת המכירות

054-3452-107 http://www.fooxia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי נוי

מאת: טלי נויייעוץ עסקי22/04/12983 צפיות
פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים. לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו? לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות... ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

מאת: טלי נויעסקים קטנים ובינוניים18/04/121177 צפיות
שיווק יצירתי לעיתים לא חייב להיות שונה ואחר . לפעמיים אספקת מוצר בצינור נכון הוא הוא הפתרון.

מאת: טלי נויאופנה17/04/12979 צפיות
מועדון לקוחות , חברי מועדון , כרטיס חבר - מה זה בעצם אומר? מה התוכן האמיתי שעומד מאחרי זה? ומה התועלות של הלקוח אם הוא לא יודע שנסגר הסניף?

מאת: טלי נוימיתוג25/03/121148 צפיות
לעיתים אנו מוכרים מוצר תקופה ארוכה עם מיתוג מסוים . יש לבדוק האם כדאי לרענן את המיתוג, אולי ליצור מוצר נלווה ובאמצעות כך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. שימו לב מה אתם מוכרים, האם פוטנציאל המכירות ממוצה?

מאת: טלי נויטיפים שיווקיים23/03/121099 צפיות
עסקים קטנים? הזדמנות גדולה! היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222853 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213693 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica