חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפצ'י וירטואלי - איך מוכרים מוצר קיים בצורה חדשנית?

אפצ'י וירטואלי

חום, נזלת וקדחת החורף בשיאה הילד חולה, הילדה מנג'סת והבית על קוצים. כולנו היינו או נמצאים בסרט הזה ומי שעדיין לא בעניין עוד יחווה גם יחווה.

מתקשרים לשכנים משיגים שמות של רופאים מומלצים וכמובן מוודאים שהם כולם שייכים לקופת החולים שלנו. אחרי שמיינו, סיננו ובדקנו נשארנו עם 2-3 שמות של רופאי ילדים . למי פונים?

לכולם ולמי שפנוי אליו הולכים – לא ככה?!

הבעיה מתחילה שבדר"כ המענה הוא רק בשעות הפעילות ובשעות הפעילות הטלפון תפוס ללא הפסקה (הרי לא רק הילדים שלנו חולים).

רופא אחד בלט במיוחד, רופא שיש לו אתר אינטרנט ! הללויה! כן. מוזר. רופא ילדים עם אתר אינטרנט. זאת ועוד, ניתן להזמין תור מבעוד מועד דרך אתר האינטרנט . חסכנו טלפונים, חסכנו מזכירה וחסכנו כאב ראש!

שיווק יצירתי לעיתים לא חייב להיות שונה ואחר . לפעמיים אספקת מוצר בצינור נכון הוא הוא הפתרון. עידן האינטרנט זמין ונגיש לכולנו. אך ישנם מספר סקטורים חשוכי אינטרנט שם ניתן למצוא חלק מהמרפאות וודאי מרפאות ילדים. לכן, כשלרופא ילדים יש אתר אינטרנט ועוד כזה בו ניתן לקבוע תור הוא יוצר נגישות למוצר שלו ומבדל את עצמו מיתר הרופאים.

לשמחתי אגב, אותו רופא התברר כרופא מצוין!

לעיתים, חברות רבות חושבות כיצד להיות שונים, איך ניתן להבדל מיתר המתחרים בשוק כאשר הפתרון הוא כה פשוט ונמצא ממש מתחת לאף. פתרון שייתן לצרכן ערך מוסף לקנייה שלו, יעניק למוכר רלוונטיות גדולה יותר בהשקעה נמוכה.

תארו לעצמכם שרשת מוצרי תינוקות עם פריסה ארצית תעמיד לשירותי הצרכנים בערים מסוימות "שירות אקספרס" וביום חורף סגריר עם תינוקות מייללים בבית ובעל אחד בחו"ל נוכל לקבל ישירות הביתה חבילת טיטולים, כמה בקבוקים ובגדי חורף חמים ששכחנו לקנות.

שירות פשוט שייבדל את הרשת מיתר רשתות מוצרי התינוקות, שירות שיעניק ערך מוסף לחווית הקנייה, יפתור בעיות אמיתיות, יהווה אמצעי נוסף להגדלת המכירה.

גם פה הדרך ולא המוצר יוצרים מכירה יצרתית!

הערבי הסעודי שגנב מאות אלפי כרטיסי אשראי של ישראלים לא עשה משהו חדשני. הוא אינו ההאקר הראשון ביקום (וודאי לא האחרון) הוא גם לא הראשון לשנוא יהודים וישראלים וכנראה שגם בעניין זה יהיו עוד אחריו . אבל הוא עשה מעשה חדש! הוא ביצע תקיפה אחרת על מדינת ישראל, הוא ייצר איום חדש . חדש אך לא חדשני. הוא סיפק מוצר קיים בדרך חדשה!

אז איך אפשר לעטוף את המוצר שלכם אחרת? איך אפשר לשווקו בצורה ייחודיית? איך אפשר לבדלו?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי נוי

פוXסיה יצירתיות שיווקית, ייעוץ שיווקי לעסקים להגברת המכירות

054-3452-107 http://www.fooxia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי נוי

מאת: טלי נויפרסום10/05/121065 צפיות
שמשווק נתפס כמומחה יש בידיו נכס חשוב, הוא יכול למכור את מוצריו והוא יכול אף לפתח מוצרים רבים נוספים – שכן הוא מומחה. הוא בעל יכולת השפעה. מלבד זאת, יכולת החדירה של המתחרים תהיה קטנה יותר שכן יש שחקן מרכזי. כיום שהשווקים מוצפים במוצרים ובכל קטגוריה משחקים שחקנים רבים, יש משמעות רבה ליצירתיות השיווקית, לחשיבה על מה שהצרכן צריך ועל מה שיתן יתרון יחסי אל מול המתחרים.

מאת: טלי נויייעוץ עסקי22/04/12985 צפיות
פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים. לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו? לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות... ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

מאת: טלי נויאופנה17/04/12979 צפיות
מועדון לקוחות , חברי מועדון , כרטיס חבר - מה זה בעצם אומר? מה התוכן האמיתי שעומד מאחרי זה? ומה התועלות של הלקוח אם הוא לא יודע שנסגר הסניף?

מאת: טלי נוימיתוג25/03/121149 צפיות
לעיתים אנו מוכרים מוצר תקופה ארוכה עם מיתוג מסוים . יש לבדוק האם כדאי לרענן את המיתוג, אולי ליצור מוצר נלווה ובאמצעות כך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. שימו לב מה אתם מוכרים, האם פוטנציאל המכירות ממוצה?

מאת: טלי נויטיפים שיווקיים23/03/121100 צפיות
עסקים קטנים? הזדמנות גדולה! היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201067 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica