חפש מאמרים:
שלום אורח
14.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפצ'י וירטואלי - איך מוכרים מוצר קיים בצורה חדשנית?

אפצ'י וירטואלי

חום, נזלת וקדחת החורף בשיאה הילד חולה, הילדה מנג'סת והבית על קוצים. כולנו היינו או נמצאים בסרט הזה ומי שעדיין לא בעניין עוד יחווה גם יחווה.

מתקשרים לשכנים משיגים שמות של רופאים מומלצים וכמובן מוודאים שהם כולם שייכים לקופת החולים שלנו. אחרי שמיינו, סיננו ובדקנו נשארנו עם 2-3 שמות של רופאי ילדים . למי פונים?

לכולם ולמי שפנוי אליו הולכים – לא ככה?!

הבעיה מתחילה שבדר"כ המענה הוא רק בשעות הפעילות ובשעות הפעילות הטלפון תפוס ללא הפסקה (הרי לא רק הילדים שלנו חולים).

רופא אחד בלט במיוחד, רופא שיש לו אתר אינטרנט ! הללויה! כן. מוזר. רופא ילדים עם אתר אינטרנט. זאת ועוד, ניתן להזמין תור מבעוד מועד דרך אתר האינטרנט . חסכנו טלפונים, חסכנו מזכירה וחסכנו כאב ראש!

שיווק יצירתי לעיתים לא חייב להיות שונה ואחר . לפעמיים אספקת מוצר בצינור נכון הוא הוא הפתרון. עידן האינטרנט זמין ונגיש לכולנו. אך ישנם מספר סקטורים חשוכי אינטרנט שם ניתן למצוא חלק מהמרפאות וודאי מרפאות ילדים. לכן, כשלרופא ילדים יש אתר אינטרנט ועוד כזה בו ניתן לקבוע תור הוא יוצר נגישות למוצר שלו ומבדל את עצמו מיתר הרופאים.

לשמחתי אגב, אותו רופא התברר כרופא מצוין!

לעיתים, חברות רבות חושבות כיצד להיות שונים, איך ניתן להבדל מיתר המתחרים בשוק כאשר הפתרון הוא כה פשוט ונמצא ממש מתחת לאף. פתרון שייתן לצרכן ערך מוסף לקנייה שלו, יעניק למוכר רלוונטיות גדולה יותר בהשקעה נמוכה.

תארו לעצמכם שרשת מוצרי תינוקות עם פריסה ארצית תעמיד לשירותי הצרכנים בערים מסוימות "שירות אקספרס" וביום חורף סגריר עם תינוקות מייללים בבית ובעל אחד בחו"ל נוכל לקבל ישירות הביתה חבילת טיטולים, כמה בקבוקים ובגדי חורף חמים ששכחנו לקנות.

שירות פשוט שייבדל את הרשת מיתר רשתות מוצרי התינוקות, שירות שיעניק ערך מוסף לחווית הקנייה, יפתור בעיות אמיתיות, יהווה אמצעי נוסף להגדלת המכירה.

גם פה הדרך ולא המוצר יוצרים מכירה יצרתית!

הערבי הסעודי שגנב מאות אלפי כרטיסי אשראי של ישראלים לא עשה משהו חדשני. הוא אינו ההאקר הראשון ביקום (וודאי לא האחרון) הוא גם לא הראשון לשנוא יהודים וישראלים וכנראה שגם בעניין זה יהיו עוד אחריו . אבל הוא עשה מעשה חדש! הוא ביצע תקיפה אחרת על מדינת ישראל, הוא ייצר איום חדש . חדש אך לא חדשני. הוא סיפק מוצר קיים בדרך חדשה!

אז איך אפשר לעטוף את המוצר שלכם אחרת? איך אפשר לשווקו בצורה ייחודיית? איך אפשר לבדלו?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי נוי

פוXסיה יצירתיות שיווקית, ייעוץ שיווקי לעסקים להגברת המכירות

054-3452-107 http://www.fooxia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי נוי

מאת: טלי נויפרסום10/05/12710 צפיות
שמשווק נתפס כמומחה יש בידיו נכס חשוב, הוא יכול למכור את מוצריו והוא יכול אף לפתח מוצרים רבים נוספים – שכן הוא מומחה. הוא בעל יכולת השפעה. מלבד זאת, יכולת החדירה של המתחרים תהיה קטנה יותר שכן יש שחקן מרכזי. כיום שהשווקים מוצפים במוצרים ובכל קטגוריה משחקים שחקנים רבים, יש משמעות רבה ליצירתיות השיווקית, לחשיבה על מה שהצרכן צריך ועל מה שיתן יתרון יחסי אל מול המתחרים.

מאת: טלי נויייעוץ עסקי22/04/12613 צפיות
פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים. לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו? לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות... ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

מאת: טלי נויאופנה17/04/12579 צפיות
מועדון לקוחות , חברי מועדון , כרטיס חבר - מה זה בעצם אומר? מה התוכן האמיתי שעומד מאחרי זה? ומה התועלות של הלקוח אם הוא לא יודע שנסגר הסניף?

מאת: טלי נוימיתוג25/03/12747 צפיות
לעיתים אנו מוכרים מוצר תקופה ארוכה עם מיתוג מסוים . יש לבדוק האם כדאי לרענן את המיתוג, אולי ליצור מוצר נלווה ובאמצעות כך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. שימו לב מה אתם מוכרים, האם פוטנציאל המכירות ממוצה?

מאת: טלי נויטיפים שיווקיים23/03/12701 צפיות
עסקים קטנים? הזדמנות גדולה! היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19604 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18288 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18447 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17751 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17642 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17793 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica