חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת ביטוח משכנתא: ביטוח משכנתא AIG מול ביטוח משכנתא ביטוח ישיר.

מאת: שלום כהןביטוח משכנתא18/04/20124846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקיחת המשכנתא בארץ – נטל לעשרות שנים קדימה.

הבעיה הכי חמורה של הכלכלה הישראלית היא בעיית המחיר המופקע של הדירות. בכל קנה מידה הדירות בארץ עולות הון תועפות. כל מי שמתעתד לקנות בקרוב דירה, צריך להכין את עצמו לכך שהוא יצטרך להחזיר במשך עשרות שנים משכנתא לבנק. בנוסף לתשלומי המשכנתא, רוכש הדירה מחויב על ידי הבנק שמלווה לו כסף, לעשות ביטוח משכנתא בחברת ביטוח כלשהי. ביטוח המשכנתא נעשה כדי להבטיח את השמירה על האינטרסים של הבנקים בארץ שבתורם רוצים להיות בטוחים שהם יקבלו את כספם חזרה עם כל הריביות.

החשיבות של נושא המשכנתא וכל מה שסובב אותו.

הסבר קצר על משמעות המושג משכנתא: זאת בעצם הלוואה בתנאים יחסית נוחים שבנקים בישראל נותנים לאזרחים. בשביל לקבל משכנתא מהבנק, רוכשים של הדירות מחויבים על ידי הבנק לעשות בד בבד עם זה ביטוח משכנתא. בישראל קיימות חברות ביטוח רבות שמציעות מסלולים אטרקטיביים מאוד לעשיית ביטוח משכנתא. כך לדוגמא יש חברות כגון חברת ביטוח ישיר ביטוח משכנתא או למשל חברת ביטוח משכנתא AIG. החברות הללו מציעות מסלולים שונים שכל אחד מהם אטרקטיבי מאוד באופן שונה.

מהו ביטוח משכנתא ששווה לעשות: ביטוח ישיר ביטוח משכנתא או אולי ביטוח משכנתא AIG?

בארץ ישנן 2 חברות ביטוח שמציעות מגוון מסלולי ביטוח שנבדלים אחד מהשני בגובה התשלומים, בהיקף הכיסוי של הביטוח ובעוד מגוון היבטים של הביטוח. האנשים שמתלבטים בינות ביטוח משכנתא AIG לבין ביטוח ישיר ביטוח משכנתא צריכים לבדוק את כל המגוון של האופציות ששניהן מציעות. שני חברות הביטוח הללו הן מהגדולות, המוכרות והפופולריות בקרב הישראלים. מעבר לכך, חברות הביטוח הללו הן אמינות מאוד ועושי הביטוח יכולים לסמוך שבמקרה והן יצטרכו לשלם על פי ההתחייבויות של הביטוח, כך זה ייעשה.

מהי החשיבות הכללית של עשיית ביטוח למשכנתא?

בכל מקום, לעשות ביטוח למשכנתא הפך להיות בגדר מעשה חובה בארץ. אף בנק לא יסכים להעמיד לרשותכם משכנתא, לולא תציגו בפניו ביטוח שעשיתם למשכנתא זו. ביטוח למשכנתא נעשה לטובת הבטחת האינטרס של הבנק, שהוא כפי שלא תתקשו לנחש לשמור על כספו. ביטוח המשכנתא כולל 2 סוגים של ביטוח: ביטוח חיים וביטוח מבנה, כאשר הראשון בא להגן על האינטרס של בנק במקרה של מות פתאומי של בעל המשכנתא והשני נועד לכסות את ההוצאות במקרה של  פגיעה רצינית בנכס, כלומר בדירה.

למה כדאי להשוות בין מגוון האופציות שחברות הביטוח בארץ מציעות?

מי שעושה השוואת ביטוחי משכנתא שמציעות החברות דוגמת AIG או ביטוח ישיר, כדאי שיראה איזו מן האופציות הקיימות היא המתאימה לו ביותר מבחינת גובה התשלומים, השתנותם לאורך השנים וההתאמה בין הגובה של המשכנתא לגובה התשלומים. שווה גם לבנות תכנית תשלומים כך שאת מרביתם תוכלו לשלם כל עוד אתם נמצאים בגיל פעיל שיחסית קל לשנות בו מקום עבודה במידת הצורך, או למצוא מקור הכנסה נוספת אם תאבדו את מקום העבודה הנוכחי.

בכל מקום, צריך להתייחס באחראיות ובזהירות לנושא לקיחת המשכנתא בכלל ולנושא עשיית הביטוח למשכנתא בפרט, ההחלטה הזאת תשפיע על חייכם בעשרות השנים הקרובות לכל הפחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20930 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191130 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191436 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195866 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223064 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162763 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142854 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147656 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148041 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138258 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131976 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica