חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך מקוון לביצוע מסחר במטח

מאת: מיכאל רומנסקימט"ח18/04/2012880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסחר במט"ח הוא הזדמנות להצלחות פיננסיות מוצלחות במיוחד ומהירות במיוחד, אך גם, ומנגד, עשוי להביא איתו נפילות והפסדים פיננסיים כבדים מאד. שוק המט"ח כולל מבחר של סוחרים, המגיעים ממקומות שונים ובדרגות התמקצעות שונות. ישנם סוחרים מתחילים, שזה עתה נחשפו לעולם זה, ולעומתם, אחרים הפועלים בו שנים רבות וצברו ניסיון רב.

אלה, המעוניינים לקחת בשוק המיוחד הזה חלק, מוכרחים ללמוד את צעדיהם שלב אחר שלב, להיחשף לנתונים שונים, להתנסות בפעולות שונות, כמו ניתוח טכני גרפים, ולהיעזר גם במקצועיים, כדוגמת פורקס ברוקר למשל.

סוגי הסוחרים

קיימים, כאמור, כמה סוגים שונים של סוחרים בתחום המט"ח. הסוג הראשון, הסוחרים המתחילים, הם אלה שזה עתה נחשפו לתחום ונמצאים בצעדיהם הראשונים בו. סוחרים אלה מנסים, פעמים רבות, לבצע את המסחר תוך כדי לקיחת סיכונים מיותרים, שאינם מתאימים להם בשלב ראשוני כזה ועשויים להביא איתם הפסדים רבים. סוג אחר של סוחרים הם אלה הסוחרים, הפועלים במסגרתם של מוסדות שונים, כמו ממשלות, חברות ובתי השקעות ובנקים. אלה, סוחרים בסכומי כסף גבוהים מאד ובעלי עוצמה רבה מאד.

הסוחרים מסוג נוסף, הם הסוחרים הקובעים את התנהלותו של השוק, הם קובעים מחירים ואף גם אחראים על סגירת עסקאות. הסוג הרביעי והאחרון הם סוחרי המט"ח המתקדמים, שנחשבים המובילים והמקצועיים מכולם. אמנם, בהשוואה לסוחרים המוסדיים, הם אינם מתעסקים בסכומי כסף גבוהים ועוצמתם איננה רבה כל כך, אולם יש להם את האפשרות, בעת התנהלות העסקאות, לעקוף את הסוחרים המתחילים, ובכך להצליח יותר ולהתקדם יותר. כל אלה עובדים פעמים רבות לצד פורקס ברוקר, המתמחים בתחום ומכירים אותו מקרוב.

פיתוח אסטרטגיה

שימוש בתוכנות שונות, המאפשרות ניתוח טכני גרפים וביצוע פעולות נוספות, הינו חלק ממסחר נכון ומקצועי יותר. אולם, לצד כל זה, יש לזכור כי גם לאסטרטגיה תפקיד חשוב ומרכזי מאד. אחד הכללים החשובים בתחום המט"ח הוא לפתח אסטרטגיות ועל פי הן לפעול. לא משנה באיזה תחום משקיעים, בין אם זה מסחר במט"ח או אפילו מסחר במניות, יש לנהל את הפעילות בהתאם לאסטרטגיה מסוימת. לכל אסטרטגיה מספר חוקים וכללים, המהווים הנקודות המנחות לאורך כל הפעילות העסקית. במקביל, חשוב לזכור שפעולות שונות דורשות אסטרטגיות שונות, ועל כן יש להתאים לכל אחת מהן אסטרטגיה שונה, בהתאם לרצונות והמטרות העומדות במסגרת מסחר זה.

להרגיש את השוק

כלל חשוב נוסף, שמומלץ לפעול על פיו ולאורך כל הדרך, הוא להרגיש את השוק ולהיות עם "יד על הדופק". לאחר שהוגדרו המטרות השונות, יש לפעול בהתאם לאסטרטגיה שהוחלט לגביה בשלבים הראשונים, אך כל זאת, במקביל להתנהלות השוק. ניתוח השוק והבנתו, יאפשרו לבצע השקעות מושכלות ונכונות יותר. אסור להשקיע בעיניים עצומות. חובה לעשות את צעדי המסחר במט"ח באופן מושכל, תוך התייחסות לשוק בכל אחד מהשלבים השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152456 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141953 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141853 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica