חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תכנים - נקודות חשובות לכתיבה נכונה

מאת: אסטרטגקופירייטינג19/04/2012949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת תכנים לאתרים נועדה בעיקר כדי לקדם אתרים, להעלות את הדירוג שלהם במנועי חיפוש ועל ידי כך לחשוף אותם לקהל רב יותר של גולשים ולקוחות. אך כתיבת התוכן היא ביסודה לא כמו כל כתיבה רגילה, צריך לשמור על מבנה ספציפי לקידום האתרים ולשלב מילות מפתח שקשורות לאתר אליו אתם כותבים את התוכן. בכתיבת התכנים הרבה פרטים שצריך לשים לב אליהם ודגשים שאסור לפספס.  כדי להצליח לכתוב תוכן טוב ואיכותי צריך ללמוד ולהשתפר כל הזמן.

להלן טיפים שיעזרו לכם בכתיבת כתנים נכונה, שיווקית ומעניינת.


טיפים לכתיבת תכנים:

הדיבר הראשון של כתיבת התכנים – חס וחלילה בשום אופן אסור להעתיק משפטים שלמים ממקורות אחרים! התוכן צריך להיות מקורי ולא, יש סכנה של תביעה משפטית על הפרת זכויות יוצרים. העתקת תכנים היא עבירה פלילית ולכן חשוב להימנע מכך ולכתוב תוכן מקורי ואיכותי בכוחות עצמכם.

לכתוב אך לא  להציף – טיפ חשוב נוסף לכתיבת תכנים טובה ואיכותית היא לא להציף. אל תשתמשו יותר מדי פעמים בביטוי אותו אתם מקדמים כדי שהטקסט יהיה קריא וזורם ולא ירגיש כמו מנטרה שחוזרת על עצמה ומטרתה היא קידום בלבד. זכרו, החלק העיקרי בכתיבה הוא התוכן ולכן צריך לשים דגש מיוחד על התוכן עצמו.

כתיבת תוכן שיווקית - התוכן שאותו אתם כותבים צריך להיות שיווקי ומעניין, צריך להשתמש בביטויים יפים, דוגמאות מעניינות, לסקרן את הקוראים ולגרום להם לרצות לקרוא עוד ולגלות עוד. כמה שתהיו יותר מקוריים ומחדשים, כך תמשכו את הגולשים לקרוא את התכנים שלכם.

כתיבה בלי לסטות מהנושא - בעת כתיבת התוכן, השתדלו לא לסטות מהתוכן המקורי ולא ללכת לאיבוד בתוך ים של דוגמאות ואסוציאציות שעולות בכם. רצוי ואף מומלץ לתת דוגמאות צבעוניות ולכתוב בצורה מקורית אך זכרו תמיד לשוב אל הנושא העיקרי ולקשר את כל מה שנאמר אליו.

הצורה הנכונה של כתיבת תוכן - כתיבה נכונה של תכנים משלבת גם תשומת לב מיוחדת לצורת הטקסט. כדי להקל על הקריאה ולגרום לה להיות יותר זורמת ונוחה, השתדלו לכתוב בפסקאות קצרות, כאשר כל פסקה מעבירה רעיון אחד בודד. זה מאפשר לאנשים לרפרף על הכתוב ולהתמקד במה שמעניין אותם. לפי כללי כתיבת מאמרים, כל פסקה צריכה להתחיל בתמצות של מה שיורחב בהמשכה. תשימו לב לפרטים אלו וללא ספק תשפרו את הכתיבה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת בניית אתרי אינטרנט, אסטרטג מספקת את כל השירותים ללקוח.

מתהליך איפיון האתר, בניית האתר בהתאם לרצונות הלקוח ועד קידומו ברשת האינטרנט.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסטרטג

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193795 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172461 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142667 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142811 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138147 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138208 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138356 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica