חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות קטנות

מאת: מיכל שדהשיפוצים20/04/2012833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלות קטנות

הובלות קטנות  הן משהו שסביר להניח שכל אחד מאיתנו נתקל בו בשלב כזה או אחר בחיים שלו (אלא אם כן הוא עדיין גר עם ההורים או שהוא עדיין נער בגיל ההתבגרות. אחרת- אין מנוס מהעניין).

האם צריך אנשי הובלה בשביל הובלות קטנות?

הובלות דירה זה עסק לא פשוט. ליתר דיוק- זה עסק שעשוי להיות פשוט, אבל הוא יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שהוא אם אנחנו שוכרים בעלי מקצוע לעשות את העבודה בשבילנו (ואז זה ממש פשוט- פשוט לשבת ולהירגע בזמן שהם מעמיסים ומטפלים בהובלות קטנות). בעוד אנחנו יכולים לעשות את כל ההובלות קטנות בעצמינו, יש פעמים שבהם נעדיף לא לעשות זאת או שזה בכלל לא אפשרי לעשות זאת לבד. פעמים שבהם לא נעדיף לעשות זאת זה במצבים כמו בניין רב קומות ללא מעלית שבו אנחנו צריכים להעמיס חפצים שהם גם גדולים וגם כבדים- למען השלמות של החפצים שלנו אולי עדיף לנו להיעזר באנשים שמיומנים ומספקי חזקים בלטפל בהובלות קטנות.

פעמים שבהם לא נוכל לעשות דברים כאלה הם מצבים שבהם אנחנו צריכים מנוף כדי להעביר את החפצים שלנו אל או מחוץ לדירה. אם פתח הכניסה קטן מדי, המסדרון קטן מדי או כל סיבה אחרת שבגלל אנחנו עשויים להשתמש במנוף כדי להעלות את החפצים שלנו אל הבית, מנוף זה בהחלט לא משהו שאנחנו מחזיקים בתור תחביב.

כמה זה באמת עולה לנו?

הובלות דירה זה עסק שעשוי להיות לא כל כך פשוט, אבל מפרספקטיבה קצת שונה אפשר לראות שזה בעצם יותר משתלם. מה האפשרות השנייה? האפשרות השנייה היא שנוותר על כל החפצים שלנו ונקנה מחדש את החפצים שאנחנו צריכים. בעוד זה פתרון שהוא אפשרי אבל מאוד, אבל מאוד לא יעיל- לקנות את החפצים לא רק שיעלה לנו הרבה כסף אלא גם יעלה לנו בהרבה זמן. וגם אז נצטרך אנשי הובלות שיעבירו את החפצים מהמפעל או מהחנות אלינו הביתה.

כמובן שישנה האפשרות שבכלל נגור בבית בלי חפצים ורהיטים. זו לא ממש אפשרות, אבל. אז נכון- אנשי הובלות קטנות עשויים לקחת סכומים שעשויים להישמע לנו די גבוהים, אבל בסופו של דבר זה בא על חשבון הזמן שאנחנו היינו מבזבזים בניסיון לעשות זאת בעצמנו ותוך כדי עלולים לשבור את החפצים ואת הגב של עצמנו תוך כדי. עם זאת- לא כדאי ישר לרוץ וללכת על המחיר הכי זול שאנחנו מגלים בשוק. זול עלול לעלות לנו ביוקר כשאנחנו באים לדברים שכאלה- כבר קרו דברים מעולם ששילמו לאנשי הובלות שפשוט נעלמו עם כל החפצים של אנשים מסוימים.

הובלות קטנות וגדולות  מיועדות לכל מי שעובר דירה ורוצה להעביר את התכולה של הדירה הקודמת או כל החפצים שלו אל המקום החדש.

ם שהם יהיו וכך עוזרת לנו להתמקם בבית שלנו בנוחות. מבחינה כלכלית עדיף לנו להעביר את החפצים שלנו מאשר לזרוק את כולם ולקנות חדשים במקום החדש, מה גם שגם אם נעשה את זה עדיין נצטרך חברת הובלות דירה שתעביר את החפצים שקנינו מהחנויות או המפעלים אלינו הביתה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134071 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131928 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131165 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131158 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131103 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131177 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201401 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica