חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נכס למשכנתא

מאת: הילה לביאביטוח משכנתא21/04/2012849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל מבוגרים ומבוגרות יש הוצאות גבוהות בכל שנה, החיים כאן בארץ יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל יש הוצאות שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם- ביטוח. רוצים לישון טוב בלילה? רכשו ביטוח רק אצל סוכן מוסמך.

בכל כמה שנים מחירי הביטוח עולים ועולים אבל אפשר לחסוך, רוצים לבטח את הבית? רוצים למצוא השוואת ביטוח משכנתא? בואו לקרוא המלצות ודגשים על ביטוחים בישראל, איפה בודקים מחירים ואיך מוצאים ביטוח בית בדרך הטובה ביותר?.

מועד פקיעת הביטוח קרב? אל תחכו לדקה התשעים מומלץ לבדוק מחירים כעשרה ימים לפני שהביטוח נגמר. אם תעשו זאת מוקדם יותר תוכלו להשוות בכמה מקומות ולהשוות.

היכן כדאי לעשות את הביטוח? קחו כמה הצעות ישירות מחברות ביטוח וגם מסוכנים פרטיים. בלא מעט מקרים תגלו פערי מחיר גדולים מאוד מה שמבטיח לכם חיסכון די גדול בעלות הביטוח מה שכן, בדקו את האותיות הקטנות.

הפרטים הקטנים- אפשר למצוא עוד כמה דברים שיחסכו לא מעט כסף למשל: גיל הנהג הצעיר ביותר, מהם אמצעי המיגון ברכב? האם אתם רוצים ביטוח לשמשות? כל התוספות עולות כסף ולכן כדאי לחשוב למה אתם זקוקים ולמה לא.

כדאי שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו אצל סוכן ביטוח אחד, לדוגמה: ביטוח נכס למשכנתא ביטוח רכב או אופנוע ביטוח נסיעות או בריאות ועוד. זה פשוט ונוח יותר שהכל נמצא אצל סוכן אחד אגב, יכול לחוסך לכם כסף.

שווה לפעמים לבדוק עם המשפחה הקרובה, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שלכם? אולי תוכלו לקבל מהם המלצה על חברת ביטוח טובה? יכול להיות שכן ואולי לא מה אכפת לכם לנסות?. אנחנו ארץ קטנה ותמיד תמצאו מישהו שיכול לסדר מחיר.

המון אנשים מתלבטים איזה פוליסה לעשות לעשות צד ג או מקיף? ביטוח לשמשות? כעיקרון לעשות מקיף, בביטוח של הרכב וגם בביטוח לבית או בריאות או כל ביטוח אחר.

וטיפ אחרון: אל תשכחו לבדוק מחירים, לקרוא את כל הפרטים בפוליסה לבוחר פוליסה שמכסה כל תרחיש ותנהגו בזהירות! מי שבודק חוסך.

 



תגיות המאמר: השוואת ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה לביא

מאת: הילה לביאניתוחים פלסטיים11/05/121115 צפיות
מעוניינים לעשות טיפול הזעת יתר בפנים? להלן מספר טיפים שבעזרתם תוכלו לדעת יותר על רופאה אסתטית בישראל.

מאת: הילה לביאגינון11/05/121265 צפיות
מספיק זמן פנוי, תוכלו לחסוך את חלק הארי מהמחיר בעבודה עצמית, רק הקפידו לשמור על כללי הבטיחות!

מאת: הילה לביאלימודי תעודה ומקצוע11/05/121138 צפיות
העולם ממהר ואתם דורכים במקום? אתם לקראת סיום הצבע או שאתם כבר עם ילד או שניים כלום לא סגור! בישראל של היום כולנו יכולים לבנות קרירה בעזרת הלימודים. המבחר עצום למשל - קורסים או תואר, מלגות ומחירים טובים וזאת רק טיפה בים, יש מקום לכל אחד. ומה אתכם? הצורך בלימודים הוא כרטיס להצלחה כלכלית אזרחי ישראל שואפים ללמוד יותר במגוון תחומים: מדעים, אמנויות, תואר ראשון במנהל עסקים, טכנולוגיה ומחשבים, לימוד פסיכומטרי, שפות זרות להעשרת הידע, רפואה משלימה ועוד ועוד. אז מה מעניין אתכם? השלמת בגרויות הם התנא

מאת: הילה לביאשיפוצים11/05/121149 צפיות
יציבה השומרת על טמפרטורה יציבה בחלל החדר. בנוסף על החסכון המשמעותי בחשמל, שמירה על דרגת טמפרטורה יציבה בחדרי הבית מוסיפה לבריאות.

מאת: הילה לביאהפקות אירועים11/05/121087 צפיות
כולנו אוהבים קינוחים. פה עדיף לבחור דווקא קינוחים פשוטים שבטוח שכולם אוהבים, שוקולד, פירות וגלידה.

מאת: הילה לביאשיפוצים11/05/121091 צפיות
שבמגורים בדירה שנמצאת בשיפוץ יכול להיות סיוט לכל המשפחה ובעקבות כך כדאי לקחת הכל בחשבון מראש.

מאת: הילה לביאבניין ואחזקה - כללי11/05/121152 צפיות
ממוצע עבור השכרת דירה מחושב לפי חודש שכירות, עבור רכישת בית התשלום הוא, שני אחוז לכל היותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223021 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162754 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142848 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147648 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148033 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138250 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131969 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica