חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיגון תצוגה בחנויות לציוד משרדי

אין כמו להיכנס לחנות לממכר ציוד משרדי, לראות את כל השפע הרב המוצע בה, לגעת במוצרים השונים, אפילו להריח אותם, ואז לבחור את המוצר המתאים ביותר. בעלי חנויות לציוד משרדי מעמידות לרשות לקוחותיהם מגוון של ציוד, החל ממוצרים קטנים מאד, כמו מחקים או עפרונות, ועד מוצרים גדולים יותר, כמו מחשבים, תיקים, תיקיות למשרד וכדומה. לצד כל זה, מעוניינים בעלי החנויות גם לאבטח את המוצרים שלהם.

מערכות למניעת גניבות, שהינן חלק ממערך שלם של מיגון תצוגה, הן פתרון מצוין, המאפשר מצד אחד להציג את המוצרים השונים באופן חופשי ומצד שני גם להגן עליהם ולמנוע גניבות.

מדוע מערכות אלו הכרחיות לכל חנות לממכר ציוד משרדי

אם אתם בעליה של חנות לממכר ציוד משרדי, ובדומה לחנויות האחרות, כמו חנויות בגדים, למשל, אתם ודאי מעוניינים להציג את המוצרים שלכם באופן אטרקטיבי, כדי לאפשר ללקוחותיכם לגעת בהם, לחוש אותם, לבחון אותם מקרוב, ובהתאם לבחור את המוצר המתאים להם ביותר. בעוד שבעבר הוצגו המוצרים מאחורי ארונות עם דלתות זכוכית, עובדה שיצרה ריחוק ולא פחות מכך גם חוסר עניין, כיום המוצרים קרובים ונגישים יותר ללקוח.

מערכות למניעת גניבות, המוצעות על ידי חברות שונות, כמו צ'קפוינט פתרונות לאבטחת מוצרים, כוללות מגוון שערים בטכנולוגיית אלקטרו מגנט EM או כאלו הפועלים על פי טכנולוגיית רדיו וכן גם תגים קשיחים או זמזמים בגדלים שונים. בנוסף, מציעות, ובמיוחד לחנויות כמו חנויות לציוד משרדי, מערכות מיגון משוכללות, המונעות את גניבתם של המוצרים ומאפשרות להציגם באופן חופשי יותר.

להציע את חווית הקנייה המושלמת ביותר וליהנות מהגנה מתאימה

עבור בעלי החנויות, המעוניינים להציע חווית קנייה נעימה, בה אפשר להתנסות במוצר, להרגיש אותו ולבדוק אותו מכל זוויותיו השונות, ישנו צורך בפתרון מתאים. מערכות מיגון תצוגה כוללות פתרונות מכנים ואלקטרוניים מתקדמים במיוחד, המאפשרים מניעת גניבות. מבין שלל האפשרויות המוצעות ניתן למצוא:

  • מערכת מיגון תצוגה, הכוללת מעמד מיוחד, הנשלט על ידי שלט הפועל על פי טכנולוגיית שידור הנקראת IR. המוצר המוצע ללקוח מחובר אל המתקן וניתן להרימו, להזיזו ולבחון אותו מכל זוויותיו. מדובר במיגון אלקטרוני המתאים למוצרים שונים, כמו טלפונים ניידים, מצלמות ועוד.
  • פתרונות מכאניים מסייעים גם הם במניעת גניבות ופעמים רבות ניתן למצוא אותם לאורך החנות כולה וגם בסמוך לכל קופה. פתרונות אלה כוללים ווי תלייה מיוחדים, המאפשרים להציג את המוצר, ובמקביל גם חוסכים שטח ומקום רב. מדובר בווי תלייה משוכללים במיוחד, המונעים את הסרתו של המוצר מהם.
  • גם קופסאות המיגון, המתאימות למוצרים כמו דיסקים או פריטים יקרים, כמו עטים מיוחדים וכדומה, הן פתרון מצוין והן מוצעות במסגרת מערכות למניעת גניבות. הן מגיעות בגדלים שונים, הן שקופות בדרך כלל כדי לראות את המוצר בשלמותו וניתן לאפסן בהן מגוון של מוצרים שונים ולהציגם לראווה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144851 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147847 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144890 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144981 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211337 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211185 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211039 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211213 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201062 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica