חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול עסקים בעזרת קליקוויו

מאת: רוני רוןניהול24/04/2012880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

BI לעסקים - פתיחת חברה חדשה בכל דרך שהיא, היא לא משימה פשוטה, בינינו, אף רחוק מזה, בנוסף להשקעה כספית היא מצריכה גם הבנה של המגזר העסקי בו מתנהל העסק, ניסיון בתחום הניהול ואיך אפשר לשכוח, ניסיון וידע בתחום. הדבר שאפילו יותר עצוב, הוא כמובן ההכרה בעובדה שגם לאחר תקופה ארוכה שהעסק רץ נהדר, הסאגה הכלכלית לא תמה.

למה, אתם שואלים? מהסיבה המאוד הפשוטה שאף אם הקמת פירמה מצליחה ושורדת את השנתיים הראשונות, זה ממש לא מספיק - כי אנחנו משתוקקים לפרוח ולהרוויח יותר מהמצב הנוכחי. בכל מצב מהותי להפנים שככל שהארגון גדל, אפשרות הבקרה והשליטה של המנהלים יורדת. אז איך ומה יכול לסייע להנהלה לשלוט טוב יותר בחברה?

קליקוויו - אולי זה הפתרון?

לבתי עסק קטנים כמו חנויות צילום התחום הניהולי הוא תמיד נוח יותר מאשר לחברות ענק, ובדרך כלל לא מחייב שימוש באמצעים טכנולוגיים ייחודיים. אבל חברות ועסקים גדולים שמרווחים לא יותר מ150מיליון, ברוב המקרים צריכים גם על מנת לנהל טוב את המתרחש בחברתם וגם בשביל למנף את הפירמה, קצת עזרה וסיוע.

איזה כלים טכנולוגיים עוזרים לנהל

תחום נהדר שתופס תאוצה, בעיקר בארה"ב, הוא הנושא התחרותי של פיתוח הבינה העסקית; כל הפיתוחים ששיכים לתחום זה נועדו לסייע לדרג הניהולי בשלבי הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות ניהוליות וכלכליות בנוגע למתרחש בארגון שלהם.

השקעה באלמנטים כמו פנטהו, מסדי נתונים מקצועיים או טכנולוגיות נוספות, הם רק דוגמא שולית לאפשרויות העומדות לרשות הדרג הניהולי של העסק או הארגון. בכל כלי, התקן או פתרון טכנולגי שתבחרו בו מעולם של מערכות מידע תהנו מאפשרויות שימוש ביכולות רבות חשיבות כמו אחזור מידע, התמודדות עם מסות של נתונים, שילוב בין נתונים ממקורות שונים בעסק ויכולות חשובות אחרות, ככה שמשימת הניהול מתייעלת ונהיית קלה יותר, וכמובן אפשר עם הגיון בריא להפיק לקחים ולהתייעל.

בהמשך לפיסקה הקודמת, יש אין ספור אמצעים ודרכים לייעול ושיפור תהליכים בעסק שלכם, מה שחשוב זה להחליט שמתחילים ולהיעזר באשפי תוכנה בתחום של הבינה העסקית, שיכולים למפות ולאפיין בצורה טובה ואיכותית את צרכי העסק שלכם ולהתאים ו"לתפור" לו את הכלים האיכותיים ביותר.

לשאלות ופרטים נוספים אתם יכולים להיועץ איתי.
 



תגיות המאמר: קליקוויו, פנטהו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121218 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12880 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/12862 צפיות
טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12878 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12779 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי13/08/12853 צפיות
התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/12913 צפיות
טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע,

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201487 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201601 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201617 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201338 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201288 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201152 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201044 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica