חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי לקנות דלתות לביתנו

מאת: טל אוראדריכלות24/04/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלת הדירה - כלי ליצירת חוויה


דלתות היו עד לפני זמן חלק קטן מביתנו. כעת, יחד עם הקידמה המתרחבת ודרכי הבחירה הרבות, העלייה בטיב החיים ומתן משמעות רחבה לפן הדקורציה העכשווי בחיי היום יום– הדלת בפתח ביתנו היא חלק חשוב ומייצג בתחום הבינוי ויתכן שאף בתחום מראה בתינו. פעמים רבות – נבחרים אף שאר החלקים העיצוביים הנלווים המתאימים לסוג חומר ממנו עשויה דלת הכניסה למעוננו, גודלה, מיקומה והמראה הכולל שהיא מתווה.


העדפות בבחירת דלת

בית מבטחים?
בסוף יום עבודה ארוך, אנחנו מצפים לרגע בו נגיע כבר לביתנו, נטרוק מאחורינו דלת רחבה, נוריד מעלינו את התיק ונוריד את העניבה, נשב על הספה, אוליי אפילו נראה משהו על המסך ונתנתק לחלוטין מכל העולם שבחוץ ונירגע. לאלה מאיתנו שחיים  במיקומים רועשים – חשוב כי הדלת תפריד ותותיר את השאון – בחוץ. ומשום כך ישנה חשיבות רבת-משקל לסוג החומר ממנו עשויה הדלת. פלדה משוריינת,דלת גדולה מעץ סנדביץ, דלת משולבת וכמובן -  דלת משוריינת.

דלתות – עולם ומלואו
וישנם בינינו אשר רואים בדלת הכניסה סוג של "כרטיס ביקור"  לבעלי הבית. למרות שלכולם יש דלת מודרנית בעלת דזיין הומוגני  – הרי כדאי לכם לדעת כי בבית זה שוכנים טיפוסים יוצאי דופן. צבעוניים, כפריים, אמנים בנפשם, אקסטרווגנטיים, ובכלל, לא אנשים שפגשתם לפני כןבחייכם.דלת זכוכית ויטראז', דלתות ויטראז' מתקפלות, דלתות בליטוש מט או מבריק, עם מירקם גלי או שיש להן הטבעות שונות, בשילובים ייחודיים של תוספים מיוחדים, דלתות אלומיניום  ובוודאי - דלת עפ"י עיצובכם האישי.

גם יפה וגם חכמה?
אל תטעו, אין צורך להתפשר. החשיבות שנותנים לדיזיין מצד אחד והביטחון האישי מאידך – הכריחה את החברות הרבות לעמוד בתווי תקן – דלת משוריינת בעלת סגירה חכמה עשויה להוות יצירת מופת יחידה במינה ומקורית – למשך תקופה. דלתות העמידות בפני רטיבות, חדירות ובלאי – הינן תנאי חיוני ליצירת בטחון.ציפויים שונים ומגוונים, עץ, פלדה ומיקס נתונים דקורטיבים – יבטיח אחר יופייה הייחודי, עפ"י סיגנונכם האישי.

בבואכם לאתר את הדלת שתשמור עליכם וגם תהווה את ה"פנים" של משכנכם – בדקו כראוי את סוג היצרן ואמינותו ווכדאי גם לבדוק את האחריות שתקבל בקניית הדלת. בדקו את המחירים ,התרשמו מהמגע, החזות והאווירה הכללית המשרה דלת זו או אחרת – תנו לאינטואיציה להנחות אתכם לדירת חלומותיכם המעוצבת עפ"י סיגנונכם הפרטי ולשכל הישר להבטיח כי לקחתם דלת שתשמש אותכם אתכם לתקופה ארוכה,תשמור עליכם מחד ותהווה ייצוג הולם מצד שני. בנוסף אם ניתן בקשו לראות ואוליי אפילו לדבר עם לקוחות קודמים ולהתעניין האם הם שבעי רצון מהשירות שקיבלו מהחברה שהתקינה את הדלת שבוצע בביתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123229 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123287 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123196 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123160 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122950 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123207 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123311 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222239 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222745 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222719 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222843 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213614 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213862 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica