חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות נישואין לגבר – מסורת מודרנית

מאת: אופיר בן צורתכשיטים25/04/20121036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טבעות נישואין לגבר – מסורת מודרנית

החלטה של  בני זוג להתחתן היא החלטה דרמטית וחשובה. היא אחת מההחלטות המשמעותיות של כל אדם. לעיתים ההחלטה היא קלה יחסית ולעיתים היא באה לאחר התלבטויות רבות. אולם, לאחר קבלת ההחלטה יש צורך לעגן אותה בטקס הנישואין. אחת מהסמלים היוצקים תוכן בטקס הנישואין ובמוסד הנישואין הוא הענקת טבעות נישואין לבני הזוג. הענקת טבעות נישואין לגבר היא אחת מהסמלים המודרניים והמסורתיים של מוסד הנישואין. למרות שההלכה הדתית אינה דורשת זאת, הרי שכל העת גוברת התופעה של ענידת טבעות נישואין לגבר.

מה נותנת ענידת טבעות נישואין לגבר

ענידת טבעות נישואין לגבר מחזקת עוד יותר את הקשר בין בני הזוג הנשוי. בראש וראשונה מדובר ברצון של הנשים לתת מתנה בדמות טבעות נישואין לגבר. הרי ההלכה לא מחייבת ולמרות זאת יש רצון עז העולה מקרב הלב לתת מתנה מחייבת שכזאת. הכלה יודעת שבמעשה זה היא מהדקת את הקשר בינה ובין בעלה לעתיד. טבעות נישואין לגבר גם מחזקות את הקשר של הבעל הנשוי לאשתו. הוא קבל מתנה חשובה ורגשית שהוא מחויב לשמור עליה ועל המשמעות שהיא מגלמת. גברים מודרניים רבים כבר אינם חוששים כבעבר לענוד טבעות. מגמה זו משתלבת עם מגמת הטיפוח העצמי הגורף של הגבר. טבעות נישואין לגבר משדרות לסביבה על היותו נשוי. ובמקביל משדרות לעצמו את הביטחון במוסד הנישואין אליו הצטרף לאחרונה.

איפה בוחרים טבעות נישואין לגבר

ישנם חנויות רבות של מעצבי תכשיטים ושל רשתות המוכרות תכשיטים וטבעות. טבעות נישואין לגבר הן תת מחלקה בכל חנות נחשבת. יש מבחר גדול של דוגמאות של טבעות נישואין לגבר. אפשר גם לבחור מתוך קטלוגים שנמצאים בחנויות. כל גבר או בני זוג ,לצורך העניין ,יבחרו טבעות נישואין לגבר המתאימות לו ביותר. טבעות נישואין לגבר יכולות לבוא במגוון גדול של עיצובים, הן לרוב עשויות ממתכות יקרות דוגמת זהב לסוגיו וכסף, לעיתים הן יהיו משובצות באבני חן שונים. יש אין ספור אפשרויות ודוגמאות, בני הזוג צריכים לבחור את טבעות הנישואין לגבר המתאימות להן ביותר. עצם חווית הקנייה המשותפת היא כשלעצמה מהנה ומרגשת. ענידת הטבעת על אצבע הגבר רק תחזק את הקשר בין בני הזוג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121406 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121303 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121491 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/122003 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122697 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121905 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121332 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222680 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204983 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205055 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204901 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174170 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173450 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173454 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica