חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמילות מכס ושילוח בינלאומי

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים28/04/20121323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק מתהליך השילוח הבינלאומי כולל גם תשלומים שונים על פי החוק. אחד מתשלומים אלה הוא תשלום מכס והוא באחריותו של כל מי שמייבא סחורה מחו"ל. הסחורה נשקלת, מסוווגת ועל פי הקריטריונים המתאימים, נקבע מחיר המס שעל המייבא לשלם. לכל מדינה יש מדיניות תשלום מכס שונה, כך שאנו לא יכולים לדעת מראש את החוקים, הנוהלים, דרכי העבודה המקובלות, "קיצורי הדרך" בתהליכים ובאופן כללי, איך עובדת המערכת.

זה בדיוק מה שעושה עמיל מכס. זה "האיש שלכם" המופקד על כל נושא עמילות מכס ומתייצב מול שירותי המכס בנמל או בשדה התעופה, אליו מגיעות הסחורות שלכם. הוא לא סתם עמיל מכס בתואר, הוא מוסמך ע"י רשות המיסים. עמיל מכס אמור להיות רשום בפנקס סוכני המכס באופן חוקי.

כאשר בוחרים חברת שילוח בינלאומי, תוכלו לשאול אם מעבר לשירותים אותם החברה מעניקה, כגון: שירותי אריזה, שינוע וכל מה שצריך במסגרת הלוגיסטיקה של העברת הסחורה שלכם - תוכלו גם לברר האם אתם מקבלים שירותי עמילות מכס. גם אם אתם מעבירים סחורה שרכשתם, בהגדרה של חפצים אישיים, עדיין יש לבדוק האם לשלם עליהם תשלום מס, זה החוק.

עמיל מכס מבצע פעולות רבות, לא רק אם אתם מייבאים סחורה מחו"ל, אלא גם אם אתם מייצאים סחורה לחו"ל ונסקור את הפעולות הרבות שהוא לוקח בהן חלק וקודם כל בתחום היצוא:

  • עמיל המכס יכין את הדף המפרט אתפרטי הסחורה שאתם שולחים לחו"ל ואף ידאג להכין את תעודת האחסנה למטען.
  • ביצוע של הזמנת מקום במטוס אובאניה ובדיקת המיכליות המיועדות להובלה.
  • דאגה למידע עבור החברה או המייצאאת הסחורה ועדכנו לגבי האישורים וההוראות השונות הנדרשים על פי חוק.
  • עמיל המכס יהיה נוכח, במידתהצורך, כאשר הסחורה נבדקת ע"י רשויות הנמל והמכס.
  • אחריות על תשלום האגרות השונות,הנדרשות על פי חוק.

בתחום היבוא, מבצע עמיל המכס פעולות שונות מעט:

  • עמיל המכס המסייע לכם בקבלתסחורה שקיבלתם מחו"ל, יבצע עבורכם את הליכי המכס, הכוללים את סיווגהסחורה שלכם, על פי הגדרות המכס, כדי לשלם את המכס הנדרש. מעצם ידיעתו אתהדרישות והאפשרויות במקום, סביר להניח כי ישיג עבורכם את התעריף הטוב ביותר.
  • עמיל המכס בתוקף היותו איש הקשרשלכם עם הרשויות, הוא זה אשר ישמור על קשרים עם משרדי הממשלה, חברת הספנות אוחברת התובלה, אנשי הנמל ועוד.
  • במידה ורשות המכס מבקשת לבצעבדיקה פיזית של הסחורה שלכם, עמיל המכס ידאג להיות נוכח במקום וישמור עלהאינטרסים שלכם.
  • גם במקרה של יבוא, עמיל המכס הואזה אשר ידאג לתשלום האגרות השונות הנדרשות על פי חוק.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213614 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211344 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212181 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202887 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201464 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205163 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151860 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146600 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148411 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica