חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פקס בקלי קלות

היום כבר לא צריכים להתאמץ ולבזבז כספים עבור רכישת מכשיר פקס לשם לשיחת פקס כזה או אחר. הרשת מוצפת באתרים המציעים לכם שירותים שונים של שליחת פקס כל אימת שתרצו. אבל האם העסק הזה באמת משתלם או שמא מדובר בבזבוז? התשובה לשאלה הזו היא תלוי את מי שואלים.

לצורך כתבה זו המיועדת כולה לערוך השוואה אמיתית ונכונה בין שירותי פקס דרך הרשת ובין שירותי פקס דרך חנות צילום מסמכים, ראיינו לא מעט רוכשים, משתמשים, מנויים וכמובן מספר של בעלי עסקים ועובדים שונים בחנויות ומשרדים המציעים לכם שירותי פקס.

הרעיון היה למצוא את ההשוואה האמיתית, להבין סוף כל סוף איך העסק הזה של שליחת פקס דרך המחשב מול שליחת פקס בצורה הקלאסית והרגילה עובד כמו גם להבין את ההבדלים השונים הרלוונטיים: מחירי פקס מולן מחיר מקס דרך הרשת, נוחות שבמשלוח פקס דרך המחשב שבבית או במשרד מול הסרבול המצריך יציאה מהמשרד או מהבית, הגעה לחנות כזו או אחרת ו-שליחת פקס באופן ידני וכך הלאה.

בתוך כך ראיינו מספר קליינטים מושבעים של שתי השיטות. החלק הראשון הדוגל ביציאה מהמשרד לשם התעסקות עם משלוחי פקס כמו גם אלו מהם שרכשו מכשיר פקס למשרד טוענים כי עצם היציאה מהמשרד מעניקה להם כמה דקות של חופש מהיום הבלתי נגמר של עבודה שוטפת. החלק השני של שולחי ה-פקס למיניהם הם אותם אלו אשר יש ברשותם מכשירי פקס שונים. אלו משתמשים בשירותי שליחת פקס מהמשרד עצמו, מה שמתברר כלא ממש משתלם. ההחזקה של מכשיר פקס אינה מסתכמת ברכישה הראשונית, הכספים הרבים המושקעים לשם שליחת פקס נזרקים על ראשי הדיו היקרים כמו גם על שיחות הטלפון של השליחה עצמה.

בתוך כך שליחת פקס דרך המחשב הביתי, כך לפחות לפי העדויות של המשתמשים, היא הזולה והמשתלמת ביותר. הרעיון ששולט ברשת הוא לשלוח פקס דרך המחשב ללא כל צורך ביציאה מהמשרד או מהבית וללא בזבוז של זמן. יש מספר רב של אתרי פקס המיועדים לעניין ואותם תמצאו כאמור דרך גוגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131361 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131348 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131662 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131965 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172465 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152966 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152232 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica