חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשווק את העסק האינטרנטי שלנו בזול בעזרת גוגל

מאת: עוזיפרופילי חברות16/09/20091421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גוגל מציעה לנו לפרסם באמצעות הפלטפורמה שלה והיא מציעה את זה במחירים די הוגנים אם אנחנו יודעים מה אנחנו עושים איך לעשות את זה כמו שגוגל רוצה כדי לזכות במחירים טובים בואו נראה...

גוגל מאפשרים לך בעמידה בתנאים מסויימים לפרסם אצלהם בנפח של 5 דולר ל-100 לקוחות שנכנסו לאתר שלך דרכם נניח שהאתר שלך הוא אתר שמטורתו למכור מוצר שעלותו 25 דולר ! .

נניח שרק אחד מתוך 100 קנו ממך את המוצר , עלה לך לפרסם 5 דולר והרווחת 25$ סה"כ רווח נקי של 20דולר , והרעיון הוא פשוט .

יש לברור את המילים בקיפה קח שגם נפח החיפוש שלהם יהיה סביר ובנוסף שהמילים הם לא מילים כלליות מדי , אם עומדים בקריטריונים האלו גוגל ירשו לנו לפרסם במחירים של 0.05 דולר לקליק ולעיתים במחירים אפילו זולים יותר.

חשוב להשקיע זמן בקמפיין בגוגל ולקדם ולשכלל אותו על מנת שהוא יניב לכם את התוצאות הטובות ביותר בזמן ובכסף המועט ביותר וכדי לעשות זאת היטב כדאי ללמוד קצת על התחום הגדול הזה שנקרא פרסום באמצעות גוגל אני מתעסק גם בזה כמובן במסגרת שיווק העסק שלי באינטרנט

זה מאתגר וזה אפשרי וכל אדם שניחן ביכולת לחשוב מסוגל לעשות את זה , אם מצא חן בעיניך הרעיון אני רוצה להזמין אותך לרשימת הדיוור שלי שמוקדשת כולה ליצירת הכנסה פאסיבית מנדל"ן , שיווק באינטרנט באמצעות רשימת דיוור ואי ביי ושיווק רשתי שזאת נישה נוספת מעניינת במיוחד ההרשמה כמובן חינם באתר :

www.new-generation-agent.com

לי קוראים עוזי ואני בן 24 , אני מתעסק בנדל"ן ושיווק באינטרנט כבר 3 שנים ובעל ידע רחב בתחום , אשמח לראותך אותך חבר ברשימה שלי ולוקח את עצמך צעד קדימה בדרך לעצמאות כלכלית משלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי.

אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית באתר :

www.new-generation-agent.com

הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!!

קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוזי

מאת: עוזיעסקים מהבית14/01/101077 צפיות
הטיפ של היום יעסוק בתכנון זמן ,נהוג לחלק את המשימות שלנו ל-4 רבדים הרובד החשוב והדחוף, הרובד החשוב והלא דחוף , הרובד הדחוף והלא חשוב והאחרון הלא חשוב והלא דחוף . הבעיה של רוב האנשים שעובדים כיום מהבית היא שהם מבלים יותר מדי זמן ברבדים הדחופים במקום בחשובים כך שנוצר מעין מעגל כיבוי שריפות שקשה מאוד לצאת ממנו .

מאת: עוזיעסקים מהבית13/01/101188 צפיות
הטיפ של היום יעסוק בתכנון זמן בכל מה שקשור לעסק מהבית , ובכן , בכל הקשור לניהול הזמן שלנו כשאנחנו עובדים מהבית , יש פוטנציאל גדול לכאוס של בזבוז זמן מול המחשב הטלוויזיה האינטרנט,פייס-בוק אימייל וכיוצא בזה , חשוב לדעת לחלק את הזמן שלנו שבכל שעה נדע מהן הפעולות החיוניות שאנחנו חייבים לנקוט כדי לקדם את העסק שלנו .

מאת: עוזיעסקים - כללי16/12/091252 צפיות
היום אני רוצה לדבר על הגמישות שיש לך בעסק ביתי משלך , ברגע שאתה ביססת לעצמך עסק מצליח כמובן ששעות הפעילות נקבעות בידך ולפי סדר העדיפויות שלך אני בכלל לא מדבר על להתעכב בפקקים וכדומה אבל יש כאן מלכודת שחשוב מאוד לא ליפול בה

מאת: עוזיעסקים מהבית02/12/091301 צפיות
היום אני רוצה לדבר על היתרונות שיש לעסק מהבית לעומת משרה רגילה , היתרון הבולט ביותר הוא כמובן הנוחות בלי פקקים מרגיזים בבוקר בלי בוס על הראש להיות אדון לעצמך , יתרון בולט נוסף הוא יכול המינוף של השכר שלך מה זאת אומרת?

מאת: עוזיעסקים מהבית25/11/091100 צפיות
אנחנו חייבים להחליט שלוקחים את העסק ברצינות אחרת הוא לא יתרומם , אי אפשר להצליח בהקמת עסק מהאינטרנט , ב-2-3 בשבוע בהתחלה צריך להשקיע כדי שהעסק יפרח , בגלל שאנחנו עוסקים כאן בטיפים ולא בחינוך (וטוב שכך) אני אתן את המלצתי.

מאת: עוזיעסקים מהבית20/11/091201 צפיות
יש כמה תכונות שבלעדיהם לא ממש כדאי לנו לפתוח עסק מהבית חשוב להבין שפתיחת עסק מהבית הוא בעצם העברת אחריות מוחלטת עליכם ויש אנשים שהם לא מתאימים למצב הזה לדוגמא אנשים שהם פחות אחראיים למה בעצם ?

מאת: עוזיעסקים מהבית18/11/091214 צפיות
בסדרת טיפים לכל האנשים ששוקלים לפתוח קריירה שנייה או עבודה נוספת מהבית הכנתי עבורך סדרה יפה של טיפים שימושיים ומועילים על מנת שהדרך תהיה לך קלה יותר ונוחה יותר אני מקווה שתהנה הטיפים יפורסמו על בסיס דו יומי , ככה שאני ממליץ מאוד מידי יומיים להציץ ברידר ולחטוף את הטיפ.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143085 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148156 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131784 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128578 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica