חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטים שרקדניות בטן לא יכולות בלעדיהם

מאת: סטניסלבתכשיטים06/05/20121576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטים לריקודי בטן הם חלק בלתי נפרד מחליפת רקדנית הבטן ומההופעה בכלל. צמידים לרגליים, מחרוזות, כיסוי ראש עם רשרשים, צמידים ועגילים. כל תכיט הופך את הרקדנית בטן לאלגנטית ויפה יותר. בהמשך המאמר נבחן את מגוון התכשיטים אשר רקדניות בטן לא עולות לבמה בלעדיהם.

הצבעים המועדפים עך ידי רקדניות להתכשיטים הם זהב, כסף וברונזה, כאשר זהב וכסף הם הכי נפוצים. חשוב לבחור את התכשיטים בקפידה, כדי שיהיו תואמים לצבעי החליפה של הרקדנית.

צמיד לרגל: צמיד לרגל הוא מוסיף הרבה זוהר לתלבושת ריקודי בטן. רקדניות בטן רבות מלבישות מטבעות על הצמיד כדי להוסיף צליל רישרוש לתנועה.

מחרוזת: מחרוזות של רקדניות בטן הן בדרך כלל גדולות, עשירות ונוצצות. רוב המחרוזותהן בצבעי זהב וכסף עם קצת צבעים אחרים אליהן. ניתן להוסיף גם אבני חן למחרוזתבשביל להוסיף קצת צבעוניות. טורקיז הוא צבע האבן האהוב ביותר. גודלן של המחרוזות נע מארוכות במיוחד ועד לאורך של קולר היושב צמוד על הצוואר. בדרך כלל המרוזותיהיו עבות כדי לתת מראה שופע יותר.

כיסוי ראש עם רשרשים:סוג של שרשרת, אך מותאם במיוחד לראש כמו כתר שטוח. קיימים כיסויי ראש בעם מטבעות תלויים, מדליונים דקים או שרשראות כסף.

עגילים: עגילים לריקוד בטן לרוב מורכבים ממטבעות זהב או כסף. העגילים ארוכים וכבדים, ונקראים עגילי נברשת. רקדניות בטן בסגנון הטרייבל דאנס עונדות עגילים גותים או עגילי נוצה. חשוב שהעגילים יהיו תואמים להמחרוזת, יותר מרשים ומושך יותר תשומת לב.

צמידים: צמידים רחבים הם ההעדפה הברורה של רקדניות הבטן, או הרבה צמידים (10-20 צמידים) דקים מזכוכית או מתכת הנענעדים על אותה אמה..מה שמוסיף הרבה יופי, ייחודיות וכמובן צליל נוסף שניתן להפיק.


קיימים תכשיטים לריקודי בטן בצבעים וצורות שונות ותפקידם הוא לכסות את רקדנית הבטן מכף רגל ועד ראש. ענידה של כל התכשיטים שסקרנו יכולה להוסיף הרב חן ושפע לרקדנית בטן. המטרה של רקדניות בטן היא לשמור על קשר עין של הקהל אליה בזמן ההופעה. בעזרתם של תכשיטים מיוחדים מטרה זו קלה הרבה יותר להשגה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SHIMMYSTYLE.COM - חנות אקססוריז לריקודי בטן.

צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניים, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטניסלב

מאת: סטניסלבקולנוע07/05/13986 צפיות
מבוסס על רומן באותו השם, הסיפור שאינו נגמר הוא סרט אמריקאי שפורסם בכיכובו של הכוכב הצעיר והמבטיח ג'ייסון ריטר ג'יימס. הסרט יצא לאקרנים ברחבי העולם בשנת 1994

מאת: סטניסלבאסטרולוגיה17/03/131154 צפיות
אם נולדת תחת מזל נחש על פי לוח השנה הסיני, התמזל מזלך! נחשים הם חכמים ושנונים, בדרך של עורמה והתגנבות, בשקט בשקט, הם יכולים לפגוע במהירות הבזק, ובהפתעה מוחלטת.

מאת: סטניסלבאופנה26/12/12814 צפיות
בעולם העצום של האופנה הגותית יש אפשרויות רבות של אבזרים מסוגננים גם לגברים וגם לנשים האוהבים את הסגנון. זה חשוב שכל אביזר שנבחר ייצג את אישיותו של העונד אותו ויבטא בצורה מאוד ברורה את סגנונו האישי.

מאת: סטניסלבאופנה02/12/12839 צפיות
האם את גותית או פשוט אוהבת את הסגנון הגותי ?הסגנון הגותי משמעותו הפשוטה היא ביטוי האינדיבידואליות שלך! דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך היא להוסיף מגע של יחודייות למראה שלך עם תכשיטים בסגנון גותי.

מאת: סטניסלבחיות מחמד18/09/12912 צפיות
מציאת מעון יומי לכלב או פנסיון כלבים למספר ימים דורש את אותה כמות של מחקר כמו במציאצ בייביסיטר. לבקש מבני משפחה או חברים לשמור הכלב בזמן שאתה בנסיעות או בחו"ל לא תמיד מסתדר. מציאת דוגסיטר מנוסה אשר יטפל בחברך הפרוותי בזמן שאתה בנסיעת עסקים או בחופשה,

מאת: סטניסלבקולנוע17/09/12919 צפיות
בילבו, הדמות הראשית בספר, היא דמות צנועה . הספר עוקב אחר בילבו כאשר הוא עוזב את הקהילה החקלאית השקטה שלו ועובר למעמקי הארץ התיכונה, ונתקל בנסיבות ויצורים מסוכנים.

מאת: סטניסלבתכשיטים05/09/121396 צפיות
למילה גותיקה יש אינטרפטציה של הצד האפל, כמוה גם תכשיטים גותים מעוררים דימויים של דמויות אפלות והעל טבעי: ערפדים, רוחות, מגייה שחורה ואומנות שחורה. יש שפע של חנויות וירטואליות וחנויות פיזיות שמתמחות ושמות דגש על תכשיטים גותים

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222652 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204953 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205025 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204874 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica