חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רומנטי וייחודי - מתנה ליום האהבה

מאת: amit nirקניות 07/05/2012720 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בחירת מתנות מושלמות לאנשים שאוהבים לרכוש מתנה ייחודית זו לא מטלה קלה, וקל וחומר שהחברות היא רבת שנים וההרגשה היא שכבר קנינו כל מתנה אפשרית. אז אילו אופציות קיימות בשביל לתת באמת מתנה מיוחדת למי שאנחנו אוהבים? אולי שוב ללכת על"הבנאלי" זר שושנים אדומות או שעון יקר, או אולי בכלל על האקסטרימי - קורס סנפליניג, ואם מעוניינים לפנק מאוד אז חופשה במלון ספא?

אם אתם חשים שנמאס לכם מהמתנות הללו בעשור הקודם, נתקלתם במאמר הנכון!

אז איך בוחרים נכון מתנה מושלמת?

אז מה זו מתנה איכותית? אולי המחיר הוא הדבר המרכזי? או שיתכן שהמחשבה? רוב האנשים בטוחים בצורה מוחלטת שזה שילוב של הדברים, אולם לדעתי מתנה ייחודית מוערכת בזיכרון המיוחד שהיא משאירה. איך יוצרים זיכרון כזה מבלי לפשוט את הרגל? בקלות - עובדים ופועלים על כל החושים! אם תצליחו להעניק מתנה שמפעילה מספר חושים בגוף, ככה האפשרות שהיא תיזכר לטווח ארוך גדלה משמעותית.

רכישת מתנה ליום האהבה

בשנים האחרונות יש לא מעט אופציות מגניבותלמתנות מעוררות חושים, וגם בטווח מחירים שפוי, יש את האופציה היצירתית של קנבס עם תמונה שלכם, האופציה המפנקת של בוצהיים במסעדה טובה, והרעיון המומלץ שלי הוא אנטגרציה של יצירתי ומפנק - כמו פלטת פירות יבשים או בכלל כריכים טעימים במיוחד, כך שהאנשים שאתם אוהבים ניהנים מהמראות והריחות ובנוסף מחוש הטעם.

מתנות לדוגמת זו יש במבחר רב ולרוב הן מתאימות לכל אירוע. ניתן לתת אותן כצופר לעובדים בישיבה, ככיבוד לאורחים באירוע, כמתנה בשבועות לעובדים, ובעיקר לכל אדם אחר שתרצו להפתיע ולפנק.

מהותי לזכור שמתנות אכילות, למרות שהן לא מיועדות לשמירה, הן מקור מעולה לזכרונות - כיוון שחווים אותם עם הרבה חושים. בשל כך, זה לא חשוב אם חשבתם לקנות מתנה לחברה או גביע פירות אדומים, בסיומו של עניין תיהיה תוצאה דומה - חיוך גדול.

עוד דבר נחמד בנוגע לסגנון זה של מתנות, הוא שממש אפשר להתאימן לכל ארוע מסויים, לדוגמה ביום האהבה ניתן לתת גביע תותים וקצפת, לסיכום חציון בעבודה - מגשי טורטיות שמונחים בצורה מופתית, לחג טו' בשבט - פלטת פירות יבשים וכו'.

אם אתם נואשתם מלחפש מתנות שתמיד עושות כיף, ומחפשים אחרי חומר נוסף אודות מתן מתנות טעימות וייחודיות אתם יכולים ומוזמנים להכנס לאתר לפרטים נוספים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121160 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121182 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121136 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213742 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205198 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186819 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica