חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים ברשת האינטרנט

מאת: בתיה כץעיצוב אתרים07/05/20121011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הוא לוגו?
לוגו הוא סמל מסחרי המשמש כתדמית של מוצרים או של מפעל.
המטרה המרכזית של הלוגו הוא  ליצור רושם קל לזכירה ולזיהוי בקרב האנשים וכן אצל לקוחות פוטנציאלים. בד''כ אותו סמליל - הלוגו הינו עיקר הפעילות של בית העסק.מהו בעצם הדבר אשר הופך את הלוגו לכזה?
המון יענו: "שכאשר אני רואה את לוגו החברה, כבר אז אני מבין שזה מה שחיפשתי" דבר זה נכון! לוגו מעולה הוא מעורר עניין ומושך את תשומת הלב,אך זה קורה רק לרגע קט.. הזמן שלמעשה הרושם והתדמית של אותה חברה נחקקים בראשנו ואינם עוברים סינון עם אלפי גירויים שונים.
יש להבין שסמל הלוגו יוכל להפוך ע"י מספר נתונים  למשובח ואיכותי בהרבה יותר.אחד מתוך האלמנטים הללו נקרא עיצוב לוגו.
עיצוב לוגו הוא בעצם סוג של תהליך אשר כל מעצב מקצועי משתמש לפי דרכו.ברוב המקרים עיצוב הלוגו הינו מתחיל מסקיצה והוא ממשיך דרך צורות שונות עד שהמעצב ירגיש חיבור לתוצאה המוגמרת המתגלה לעיניו ע''ג מסך המחשב.
בזמן שמוכנות אותן סקיצות, אז המעצב אמור לבחור מבין הסקיצות רק סקיצה אחת שנראית הכי מתאימה ולאחר מכן לשפר אותה. כאשר הגרפיקאי מתחיל את עיצוב הלוגו, אחת האפשרויות כאשר מתחילים בעבודה היא של הצורה המייצגת את הקונספקט של אותה חברה מסוימת, אחר כך המעצב מתעסק עם גופנים שונים, גדלים ועוד אפשרויות וכל זאת להראות את החברה בצורה אטרקטיבית.
בעיצוב הלוגו קיימים 5 סוגים בסיסיים עיקריים:
1) טקסט בלבד –למשל: אוסם.
2)  דימוי גרפי בלבד - לדוגמא: התפוז של אורנג
3)      דימוי גרפי וטקסט-:לדוגמה: עלית.
4)      קיצור שמה של החברה או ראשי תיבות בלבד כמו: מטח
5)     קיצור שמה של החברה פלוס דימוי גרפי.
עיצוב אתרים ברשת האינטרנט
כאשר אנו נכנסים לאתר באינטרנט, ברוב הפעמים מה שאנו רואים הינו מראהו המעוצב של אותו אתר אינטרנט.
בדרך כלל אפשר לראות כי אם הגולשים באתר התעכבו בעמוד אינטרנט כזה או אחר לפרק זמן של 6 רגעים, דבר זה נזקף לזכותו של מעצב אתר האינטרנט.
בניתו ועיצובו של האתר צריך להציג את המהות והסגנון של החברה, האתר הינו בעצם מהווה את התדמית של החברה ומסיבה זו  האנשים שמעצבים את האתרים באינטרנט לוקחים את התפקיד ברצינות הראויה.
עיצובו של האתר באינטרנט לא צריך למצוא חן בעיני הקליינט, זה בהחלט לא הדבר העיקרי בעיצובם של האתרים, אבל יש צורך להקפיד ולשמור על תיאום מלא בין עיצוב אתר החברה לבין ייעודו ולמה שהוא עוסק.
עיצובו של אותו אתר חייב להשתלב בצורה הרמונית בתדמית של הגוף המסחרי.
מעצבי אתרים גם כן עושים הכל שעיצוב האתר בהחלט ימשוך את תשומת ליבם של האנשים ויהיה נעים לעין.

עיצוב אתרים היא למעשה מלאכה שחייבת להיות מבוצעת באמצעות אנשים מקצועיים ומומחים בתחום זה.
בשנים האחרונות פועלות הרבה מאד חברות שמציעות שירותים במחיר לא יקר.
כשאתם גולשים באתרי אינטרנט מסוג זה מומלץ לבחון ולבדוק את אותם אתרים בצורה מדוקדקת ובנוסף לדרוש מהם להראות לכם את העבודות שהם בצעו.
אך מצד שני יש חברות הנותנות שירותי עיצוב אתרים ברשת האינטרנט, עיצוב באנרים אשר ידרשו ממכם מחירים גבוהים אבל, החברות הללו בוודאי יעניקו לכם שירות הולם ואמין עד לתוצאה המבוקשת!

מעצבי אתרים ברשת האינטרנט מתחייבים שאתר האינטרנט יהיה בעל ממשק קל לניווט  וברור, בשביל לא לתת  לגולשים יותר מידי להיות בהתלבטות בין קישורים וכפתורים רבים.
מעצבי האתרים אף עושים עבודה מקצועית על מנת שהמידע באתר יהיה ברור ומובן ושלא יהיה בעל אופי שיווקי מדי או מעורפל, ושהמלל יהיה באופן ברור לכל רמות האוכלוסייה.

מעצבי האתרים  בקיאים באילו דברים להראות וכן הם מתמצאים את מה להסתיר - כאשר מעצבים אתר צריך להקדיש מחשבה אודות מיקומם של נתונים חשובים, איפה למקם מידע נחוץ – לרוב את האינפורמציה החשובה אפשר לראות בתחילת העמוד, כיוון שסגנון העיצוב של האתר הוא למעשה מתבסס על צילומים יפים ואטרקטיביים.
המעצבים יכולים לדעת אילו תמונות מתאים לשים ואיזה תמונות לא.
אמנם ניתן לבנות ולעצב אתרים באינטרנט לבד אולם התוצאות יכולות לגרום לכם לאכזבה.
בביזנס לא מומלץ להיכנס לסיכונים, במיוחד אם הסיכונים הללו אינם ידועים מראש.
עיצוב של אתרים באינטרנט הינו מחייב תכנון, כניסה של תוכן נחוץ ומושך תשומת לב, צריך שיהיה עיצוב מקורי מושך וממשק נעים לקהל הגולשים.
בשנים האחרונות יש אפשרות גם למצוא אתרי אינטרנט מעוטרים בדמויות מקפצות שזה תחום שאנו לא תמיד מבינים בו.

 



תגיות המאמר: אינטרנט, עיצוב, לוגו, אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196071 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196039 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195937 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196061 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196022 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991874 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195797 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213416 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172767 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162055 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152713 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica