חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערוצים נוספים עידן פלוס

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/05/20121911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרפורמה הדיגיטלית הנקראת עידן פלוס+ - ערוצים ישראלים דיגיטלים נגישים, החלה את פעילותה בחודש פברואר אשתקד, מיד עם תחילתה של הרפורמה וביטול השידורים האנלוגיים הישנים לטובת השידורים הדיגיטליים, עשרות אלפי מינויים רכשו את הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס והחלו לצפות בערוצי הטלוויזיה החינמיים מבלי להתחייב ולהיקשר לחברות שגובות תשלומם על-בסיס חודשי. פרוייקט זה אינו ייחודי למדינת ישראל ולמעשה כבר לפניי שנים עם פיתוח והשבחת טכנולוגיית ה DTT (שידורי טלוויזיה קרקעיים) מדינות מערביות רבות אימצו את הפרוייקט לטובת אזרחי מדינותיהם ואיפשרו עד עצם היום הזה לאזרחיהם להנות מאלטרנטיבה חינמית ולגישה לעשרות ערוצי טלוויזיה. מגמה זו שידרגה הלכה למעשה את התחרותיות במשק ודחפה את החברות שסיפקו ערוצים בתשלום לתחרות ולהוזלת ערוצים נוספים.

בישראל כמו בישראל רפורמת הערוצים נכנסה באיחור ולאחר שכבר רוב אזרחי המדינה מאסו בטכנולוגיה האנלוגית שאילצה את המעוניינים בטלוויזיה חינמית לקלוט את הערוצים באיכות ירודה ובאמצעות אנטנות מאסיביות שאיכות קליטת השידורים הייתה לא יציבה ורעועה להחריד. לאחר חבלי לידה קשים של בעיות קליטה, שעדיין לא נפתרו במלואם וכן בעיות של שילוב ערוצים נוספים באמצעות פתיחת מכרזים שבקרע רובצת העננה של המשבר עם ערוץ 10 וכן עיכובים בהשלמת החקיקה של ערוצי עידן פלוס, כל אלו גרמו לציבור הצופים להתרחק ולהימנע מרכישת ממיר דיגיטלי ומהמעבר לשידורים הדיגיטליים.

מתחילת שנת 2012 רפורמת הערוצים קיבלה מספר חיזוקים חשובים וחיוביים שבראשם היה אישור של החוק בקריאה שנייה ושלישית בכנסת ושחרור תקציב של כ 75 מיליון שקל לטובת השידורים הדיגיטליים, כמו כן ממש בשבוע האחרון נוסף ערוץ החינוכית 23 למערך הדיגיטלי והיום הוא נקלט בממיר הדיגיטלי. בעיות קליטה רבות מהן סבלו צופים רבים נפתרו באמצעות פריסה מיטבית ושדרוג המשדרים, פריסה זו עדיין בשלבי ביצוע ומתוכננת להסתיים בחודשים הקרובים, בהכרזה משותפת של השר כחלון,כרמל שאמה ויו"ר הרשות השנייה מנשה סמירה ערוצים נוספים ישולבו בטווח הקרוב ובכללם ערוץ 9, ערוץ המוזיקה,ערוץ שישדר באיכות "הייד דפינישן" ועוד.

המטרה הרצויה מבחינתם של ראשי הפרוייקט להגיע לעד 20 ערוצי טלוויזיה חינמיים ובכך ליצור חבילת ערוצים רחבה שתאפשר לצרכן לבחור בין חבילות בתשלום באמצעות חברות הלווין והכבלים או לבחור בחבילה החינמית. מן הסתאם החברות שמציעות כיום ערוצים בתשלום נדרכו וכבר היום הן מתחילות להציע חבילות צרות המיועדות לצופים המעוניינים לשלם מעט בניגוד למה שהיה נהוג עד לפניי מספר חודשים בא  השיטה הנהוגה אילצה צופים רבים לרכוש ולממן ערוצים שנמצאים בחבילות הטלוויזיה מבלי לעשות בהם כל שימוש.

התשלום החד פעמי עבור ממיר דיגיטלי נע בין 200 ל 500 שקלים ומאפשר את קליטת הערוצים מיידית ללא שום אמצעים מיוחדים או חיבורים מסובכים, הממירים בנוסף לחיבור לטלוויזיה מחוברים לאנטנה קטנה שבאמצעותה השידורים נקלטים, באיזורים שהקליטה בהם בעייתית ניתן לרכוש אנטנה אקטיבית גדולה יותר (מסוג יאגי) שתפתור את הבעיה, צופים הגרים בבית דירות שעדיין מחוברים לאנטנה מרכזית שנמצאת על גג הבניין יכולים בחיבור פשוט להנות מהקליטה הדיגיטלית ללא צורך בחיבור אנטנה פאסיבית/אקטיבית. סוגי ממירי עידן פלוס הנמכרים כיום משלבים מספר אופציות ומאפשרים ביין הייתר להקליט תוכניות טלוויזיה, לצפות בסרטים דרך חיבור ה USB ואף לחבר את כרטיס המצלמה הביתית ישירות לממיר לצורך צפייה בתמונות.

ללא ספק רפורמה מבורכת זו עתידה לטרוף את הקלפים בשוק ערוצי הטלוויזיה ולקרב את אזרחי המדינה צעד גדול קדימה לקראת צפייה בערוצי טלוויזיה איכותיים וזולים ללא צהתייבות וללא ביזבוז של מאות שקלים בחודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לורי רונלד - מנהל באתר עידן פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lourie.ronald

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה07/07/13958 צפיות
לאחר יותר משנתיים שפרויקט עידן+ יצא לדרכו ניתן כבר לומר די בביטחון שהרפורמה אותה חזה והתחיל ביישומה שר התקשורת לשעבר, אכן מספקת את הסחורה, כבר היום מאות אלפי משפחות, צעירים וסטודנטים מעדיפים לוותר על החבילות השמנות של חברות הכבלים והלווין ולעבור לחבילה החינמית שחוסכת כסף רב.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה22/04/131311 צפיות
מהלך שילובם של ערוצי הטלוויזיה הבסיסים ברפורמת עידן פלוס הצליח מעל הצפוי, מאות אלפי משפחות בישראל בוחרים להפסיק לשלם לחברות בתשלום וליהנות מערוצי טלוויזיה בחינם.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה27/03/131314 צפיות
ערוץ 2 הנו הערוץ המוביל בישראל, ערוץ זה המשדר 24 שעות ביממה תוכניות טלוויזיה מהמובילות בישראל ואף בעולם כוללות סדרות וסרטים תוכניות תרבות ופנאי וכן שידורים באולפן פתוח וחי.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה10/12/121093 צפיות
שנים במשרד התקשורת ניסו להפחית את מחירי החבילות שבשליטת חברות התקשורת והלוויין, על אף האיומים בהטלת סנקציות או בהפעלת אילוצים כדוגמת החבילה הצרה או בהכנסתם של חברות נוספות לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, חברות הוט ויאס התבצרו בעמדתם ולא שינו באופן משמעותי את היצע מספר הערוצים כל שכן את מחיריהם היקרים. מה שטרף בסופו של יום את הקלפים היא הכנסתה של רפורמת עידן+ החינמית, במגמה לנער את השוק ואכן הדבר הצליח מעל המשוער.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה04/10/12959 צפיות
אז נכון שעדיין אין הרבה ערוצים וגם נכון מאוד שפריסת המשדרים ע"י הרשות השנייה עדיין לא הושלמה, אבל חצי מיליון צופים כבר בחרו את הטלוויזיה שלהם בעידן פלוס.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה28/06/121521 צפיות
חובבי הספורט בישראל מחוברים בו זמנית לחבילות הערוצים הרחבות ביותר שמציעות חברות הכבלים והלוויין, המכורים ממש מחוברים ללוויינים המספקים עשרות ערוצי ספורט, עד כמה ערוצי הספורט הישראלים מספקים את הסחורה? מדוע לפניי כל משחק חשוב יש צורך לחפש את הערוץ המתאים ? מדוע עלינו לשלם כל כך הרבה ?

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/06/121258 צפיות
תחום ערוצי הטלוויזיה בקרוב מאוד יעבור מהפך הדומה למהפך שקורם עור וגידים בימים אלו בתחום הסלולר, במטרה לאפשר לכל בית בישראל לבחור בחבילת הערוצים המתאימה לו מבלי לשלם סכומי כסף גבוהים, שמעל הכל מרחפת הרפורמה של עידן פלוס המאפשרת צפייה במספר רב של ערוצים ללא צורך בתשלום או התחייבות.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152335 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143357 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143048 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica