חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוט ו YES בעידן עידן פלוס

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/06/20121257 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים אלו שמניות חברות הסלולר מאבדות מערכן והתחרותיות בשוק זה הולכת וגוברת ולאור כניסתם של חברות נוספות לתחום, מה שאילץ את חברות הסלולר להוריד את מחיר השיחות בניידים למחירים נמוכים שלא ראינו קודם, חברות הכבלים והלוויין נערכות לקרב שעומד לפתחן בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, כידוע היטב לכלל הצופים, המחירים שמשולמים לחברות HOT ו YES מסתכמים במאות שקלים בחודש והגרוע מכל שחברות אלו עדיין לא השכילו לשווק לציבור חבילות צרות בעלות של עשרות שקלים בלבד. הקרב על הישארותם והישרדותם אל מול חברות חדשות שעומדות להתחרות מולם יגיע בעוד מספר חודשים כאשר חברות הסלולר שנפגעו כלכלית לאחרונה ישתלבו בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ובאמצעות מספר אופציות כגון IPTV (צפייה בערוצי טלוויזיה דרך רשת האינטרנט) למעשה יאלצו את שוק חבילות הערוצים להורדת מחירים משמעותית. בנוסף לתחרותיות שתחל בעוד כמספר חודשים רפורמת עידן פלוס החינמית המאפשרת כבר היום לצפות בשישה ערוצי טלוויזיה  ולהאזין לכ-14 תחנות רדיו אזוריות באמצעות ממיר דיגיטלי צוברת תאוצה ומדללת את לקוחות הלוויין והכבלים. בימים האחרונים מתכוון השר משה כחלון להעביר בכנסת החלטה להפריט את עידן פלוס שכיום נמצאת תחת אחריות הרשות השנייה ולאפשר לחברה פרטית לנהל את הרפורמה, הרווחיות של החברה שתזכה במכרז תתמקד בהוספתם של ערוצים נוספים בתשלום לאלו של עידן פלוס (כ 18 ערוצים חינמיים) ובכך לאפשר לציבור הצופים לשלם רק על ערוצים אותם הם ירצו, לשיטה זו יתרונות רבים אך הפרטת הרפורמה וניהולה באמצעות חברה עיסקית שמטרתה העיקרית להרוויח כסף עלול לפגוע בצרכנים.

ציבור צופי ערוצי הטלוויזיה בישראל הפנים את הלקח לאור התנהלות חברות הכבלים והלוויין ולא בהכרח יסכים שוב לשלם לחברה שלישית שעלולה להפוך את הרפורמה על פיה ובמקרה הגרוע שום נשלם עבור ממיר דיגיטלי שישווק ע"י חברה מתחרה שתשלב בתוכו אופציות בתשלום שינפחו לנו את החשבונית החודשית, ראוי לשר כחלון  וועדת הכלכה לשקול לעומק את ההחלטה בטרם ימהרו להיפטר מרפורמת עידן פלוס, חברת פרטנר כבר הכריזה על כוונתה להתמודד במכרז לקבלת עידן פלוס שבינתיים ימשיך להתנהל במתכונתו הנוכחית עד 2014, חברה זו כמו שאר "חברותיה" מפסידה בימים אלו לקחות רבים בתחום הסלולר ועלולה לנסות לפצות על הפסדיה באמצעות המערך הדיגיטלי, במידה ויוחלט בכל זאת לבצע את המהלך ראוי לרגולטור לדאוג לאינטרסים הציבוריים ולמנוע מהחברה להתנפח למימדים שיפגעו באינטרס הציבורי וזאת באמצעות פיקוח כמות על הערוצים החינמיים  בממיר והתערבות בהרכבת חבילות הערוצים תוך חיוב החברות לשווק חבילות צרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לורי רונלד - מנהל באתר עידן פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lourie.ronald

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה07/07/13956 צפיות
לאחר יותר משנתיים שפרויקט עידן+ יצא לדרכו ניתן כבר לומר די בביטחון שהרפורמה אותה חזה והתחיל ביישומה שר התקשורת לשעבר, אכן מספקת את הסחורה, כבר היום מאות אלפי משפחות, צעירים וסטודנטים מעדיפים לוותר על החבילות השמנות של חברות הכבלים והלווין ולעבור לחבילה החינמית שחוסכת כסף רב.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה22/04/131311 צפיות
מהלך שילובם של ערוצי הטלוויזיה הבסיסים ברפורמת עידן פלוס הצליח מעל הצפוי, מאות אלפי משפחות בישראל בוחרים להפסיק לשלם לחברות בתשלום וליהנות מערוצי טלוויזיה בחינם.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה27/03/131314 צפיות
ערוץ 2 הנו הערוץ המוביל בישראל, ערוץ זה המשדר 24 שעות ביממה תוכניות טלוויזיה מהמובילות בישראל ואף בעולם כוללות סדרות וסרטים תוכניות תרבות ופנאי וכן שידורים באולפן פתוח וחי.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה10/12/121092 צפיות
שנים במשרד התקשורת ניסו להפחית את מחירי החבילות שבשליטת חברות התקשורת והלוויין, על אף האיומים בהטלת סנקציות או בהפעלת אילוצים כדוגמת החבילה הצרה או בהכנסתם של חברות נוספות לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, חברות הוט ויאס התבצרו בעמדתם ולא שינו באופן משמעותי את היצע מספר הערוצים כל שכן את מחיריהם היקרים. מה שטרף בסופו של יום את הקלפים היא הכנסתה של רפורמת עידן+ החינמית, במגמה לנער את השוק ואכן הדבר הצליח מעל המשוער.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה04/10/12957 צפיות
אז נכון שעדיין אין הרבה ערוצים וגם נכון מאוד שפריסת המשדרים ע"י הרשות השנייה עדיין לא הושלמה, אבל חצי מיליון צופים כבר בחרו את הטלוויזיה שלהם בעידן פלוס.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה28/06/121521 צפיות
חובבי הספורט בישראל מחוברים בו זמנית לחבילות הערוצים הרחבות ביותר שמציעות חברות הכבלים והלוויין, המכורים ממש מחוברים ללוויינים המספקים עשרות ערוצי ספורט, עד כמה ערוצי הספורט הישראלים מספקים את הסחורה? מדוע לפניי כל משחק חשוב יש צורך לחפש את הערוץ המתאים ? מדוע עלינו לשלם כל כך הרבה ?

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/05/121911 צפיות
הסיבה העיקרית בגינה רבים מצופי הטלוויזיה עדיין מעדיפים להישאר בחבילות הגובות תשלום נעוץ בעובדה שעל אף המגמה של רפורמת עידן פלוס להוסיף ערוצים ולאפשר קליטה טובה באמצעות הממיר הדיגיטלי, עדיין צופים רבים אינם מסתפקים בכמות הערוצים הדלילה לעומת חבילות הערוצים המנופחות והעשירות אליהם הם מנויים. ע"פ התחזיות והמגמה של רפורמת הערוצים הדיגיטליים ישולבו בחודשים הקרובים ובשנה הקרובה ערוצים נוספים שיערערו את המשוואה הקיימת ויחתכו משמעותית בכמות המנויים של חברות הכבלים והלוויין.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191529 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152324 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143353 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143044 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143583 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144018 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica