חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עידן+

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה07/07/2013956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאה ה-21 שהאינטרנט וקווי התקשורת פזורים כמעט בכל מקום על גבי הגלובוס, בעידן שבלחיצת כפתור אפשר לראות בשידור חי את הנעשה בכל מקום בעולם ולשוחח באמצעות וידאו קונפרנס עם כל אדם המחזיק קו אינטרנט ומצלמה שעולה דולרים בודדים, בעידן כה תקשורתי שניתן לצפות במאות סרטים וערוצי טלוויזיה מכל מקום בעולם בלחיצת כפתור קטנה ובחינם, מדוע עדיין יש צורך לשלם מאות שקלים בחודש או אלפי שקלים בשנה על ערוצי טלוויזיה? אם בעבר השיחות לחו"ל היו כה יקרות ולאחר הרפורמה בתחום הסלולר ולאחר החדרת הטלפונים החכמים המאפשרים שיחות חינמיות באמצעות אפליקציות ותוספות קטנות וחכמות, המחירים הזלו בצורה משמעותית, מה הסיבה שעל ערוצי טלוויזיה (שבחלקם אנחנו  לא צופים) נשלם סכומי עתק שכאלו.

אם נצטרך לחזות את העתיד בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית התשובה במילה אחת תהיה "חינם". מעבר לחברות הגובות כסף עבור שירותיהם ומעבר לרפורמת עידן+ המאפשרת קליטת ערוצים חופשיים דרך ממיר דיגיטלי, כוחו של האינטרנט הולך ומתעצם, מהירויות האינטרנט הולכות ועולות, פרויקטים כדוגמת מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל המעורך בהשקעה של 5 מיליארד שקל הולך ותופס תאוצה שהיעד הוא להשיק את הפרוייקט בסוף שנת 2013 ולאפשר, תחזיקו חזק! מהירות אינטרנט של 1 ג'גה בייט,

תשתיות אינטרנט שכאלו לא נועדו לגלישה באינטרנט או להורדת סרטים ומוסיקה, המהירויות האלו יביאו איתם חוויה אחרת וישנו אצלנו כליל את הרגלי הצריכה, סרטים ומוסיקה, תמונות ומידע יישמרו ב"ענן" וירגילו אותנו לטכנולוגיה חדשה ומהירה. תשתיות מהירות אלו יביאו לכל בית אלפי ערוצי טלוויזיה בשיטת IPTV  - Internet Protocol Television, המחשבה על לשלם מאות שקלים בחודש עבור שירותים אלו תהיה מגוכחת כמו לשלם מאות שקלים על שיחה בסלולרי (כן,זה קרה רק אתמול). ע"מ שיגרמו לנו הצרכנים לשלם כסף החברות או נותני השירותים השונים יצטרכו לצאת מגדרם, הם יצטרכו למצוא את הערך המוסף, הסכומים יצטרכו להגיע לעשרות שקלים בודדים,

ע"מ להתחיל במהפך יש צורך גם בהתגייסותו של הציבור, ציבור אפטי שאינו מגיב לשינויים סביבו וממשיך לשלם על הערוץ הטורקי ערוץ 3 הגרמני או על ערוצי הספורט המתמחים בשידורים חוזרים של הטלת מוטות עץ, הוא למעשה הציבור שנותני השירותים רוצה להמשיך לעשות איתו עסקים. שינוי הרגלי הציבור והעלאת המודעות בתחום "החבילה הצרה" או רפורמת עידן+ תאפשר לרפורמת האינטרנט העתידית להתרחש במהרה.

עידן פלוס הינה הרפורמה היחידה כיום המאפשרת צפיה בערוצים חינמיים חופשים באמצעות ממיר דיגיטלי היא למעשה הרפורמה שמתחילה את המהפיכה ותסחוף אחריה את כל החברות שיצטרכו להתחרות "בחינם"  שהיא מציעה, על הציבור להמשיך ולעודד את הרפורמה ולדחוק בחברי הכנסת ליישם את ההחלטה להוספתם של ערוצים נוספים ולמעשה להוות אלטרנטיבה ראויה ואמיתית.

עידן+ מאפשרת כיום צפייה בשישה ערוצי טלוויזיה (ערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ החינוכית 23, ערוץ חדשות 33 וערוץ הכנסת) ובעתיד הקרוב בכוונתה להתרחב לכדי ערוצים נוספים, רכישתו של ממיר דיגיטלי איכותי מאפשר לצפות בסרטים תמונות ומוסיקה באמצעות התקן חיצוני (USBׂ) והכל בחינם אין כסף, בנוסף הממיר מאפשר את קליטתם של למעלה מ-10 ערוצי רדיו ישראליים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לורי רונלד - מנהל באתר עידן פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lourie.ronald

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה22/04/131311 צפיות
מהלך שילובם של ערוצי הטלוויזיה הבסיסים ברפורמת עידן פלוס הצליח מעל הצפוי, מאות אלפי משפחות בישראל בוחרים להפסיק לשלם לחברות בתשלום וליהנות מערוצי טלוויזיה בחינם.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה27/03/131314 צפיות
ערוץ 2 הנו הערוץ המוביל בישראל, ערוץ זה המשדר 24 שעות ביממה תוכניות טלוויזיה מהמובילות בישראל ואף בעולם כוללות סדרות וסרטים תוכניות תרבות ופנאי וכן שידורים באולפן פתוח וחי.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה10/12/121092 צפיות
שנים במשרד התקשורת ניסו להפחית את מחירי החבילות שבשליטת חברות התקשורת והלוויין, על אף האיומים בהטלת סנקציות או בהפעלת אילוצים כדוגמת החבילה הצרה או בהכנסתם של חברות נוספות לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, חברות הוט ויאס התבצרו בעמדתם ולא שינו באופן משמעותי את היצע מספר הערוצים כל שכן את מחיריהם היקרים. מה שטרף בסופו של יום את הקלפים היא הכנסתה של רפורמת עידן+ החינמית, במגמה לנער את השוק ואכן הדבר הצליח מעל המשוער.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה04/10/12957 צפיות
אז נכון שעדיין אין הרבה ערוצים וגם נכון מאוד שפריסת המשדרים ע"י הרשות השנייה עדיין לא הושלמה, אבל חצי מיליון צופים כבר בחרו את הטלוויזיה שלהם בעידן פלוס.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה28/06/121521 צפיות
חובבי הספורט בישראל מחוברים בו זמנית לחבילות הערוצים הרחבות ביותר שמציעות חברות הכבלים והלוויין, המכורים ממש מחוברים ללוויינים המספקים עשרות ערוצי ספורט, עד כמה ערוצי הספורט הישראלים מספקים את הסחורה? מדוע לפניי כל משחק חשוב יש צורך לחפש את הערוץ המתאים ? מדוע עלינו לשלם כל כך הרבה ?

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/06/121258 צפיות
תחום ערוצי הטלוויזיה בקרוב מאוד יעבור מהפך הדומה למהפך שקורם עור וגידים בימים אלו בתחום הסלולר, במטרה לאפשר לכל בית בישראל לבחור בחבילת הערוצים המתאימה לו מבלי לשלם סכומי כסף גבוהים, שמעל הכל מרחפת הרפורמה של עידן פלוס המאפשרת צפייה במספר רב של ערוצים ללא צורך בתשלום או התחייבות.

מאת: lourie.ronaldטלוויזיה14/05/121911 צפיות
הסיבה העיקרית בגינה רבים מצופי הטלוויזיה עדיין מעדיפים להישאר בחבילות הגובות תשלום נעוץ בעובדה שעל אף המגמה של רפורמת עידן פלוס להוסיף ערוצים ולאפשר קליטה טובה באמצעות הממיר הדיגיטלי, עדיין צופים רבים אינם מסתפקים בכמות הערוצים הדלילה לעומת חבילות הערוצים המנופחות והעשירות אליהם הם מנויים. ע"פ התחזיות והמגמה של רפורמת הערוצים הדיגיטליים ישולבו בחודשים הקרובים ובשנה הקרובה ערוצים נוספים שיערערו את המשוואה הקיימת ויחתכו משמעותית בכמות המנויים של חברות הכבלים והלוויין.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191529 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152325 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143353 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143044 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143583 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144018 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica