חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטי דייט ראשון המדריך המלא של מגנוליה

מאת: עדי טופזיתכשיטים21/09/20091645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנות, בואו נודה, אנחנו לא ממש רגועות / ספונטניות בכל מה שקשור לדייטים. במיוחד כשזה נוגע לדייט הראשון - זה שיש בו סקרנות גדולה, ציפייה, תקווה ולעיתים, מה לעשות, גם אכזבה. אם רק יכולנו להגיע נינוחות יותר, קלילות יותר, כמו למפגש חברות. כתבה זו לא תעסוק בהכנה הנפשית לקראת דייט, אלה דווקא בזו שקשורה לעניינים טכניים יותר כמו ההופעה החיצונית. מתלבטת בין תכשיטי כסף או זהב, עם אבנים או בלי אבנים, תכשיט דומיננטי או עדין? כדאי שתמשיכי לקרוא.

כל אהבה מתחילה בדייט ראשון, וכל דייט ראשון מתחיל ברושם ראשוני. לכן חשוב להשקיע בלבוש מתאים, תכשיטים נכונים וחיוך מקסים... הפעם, נעזור לך לבחור את התכשיטים הנכונים, אלה שיעזרו לך להשיג את הרושם הראשוני המבוקש ולהשאיר אותך בלתי נשכחת.

אין צורך להגזים. ניסיון מאומץ להיות יפה יותר, חכמה יותר, מקסימה יותר עלול לגרום לך להיות רק מסורבלת ולהרוס את הדייט. לכן, גם כשאת בוחרת את התכשיטים לקראת הערב המרגש, זכרי שאת אמורה לעמוד במוקד תשומת הלב, ולא התכשיט. שעון כסף מעוצב בעבודת יד הוא דוגמה לתכשיט שיוסיף לך ברק מיוחד מבלי לגנוב את ההצגה, עגילי כסף או טבעת כסף משובצת באבן חן אלגנטית, גם הם בחירות סולידיות ואופנתיות.

הבליטי את מעלותיך. מותר לך  (ואפילו רצוי!) להרשים את  בן הזוג שלך לדייט. אם יש לך מקצוע מעניין, אם את יודעת להצחיק, אם יש לך כישרון מיוחד, כדאי שבן הזוג ישים לב לכך. ישמי עיקרון זה גם בבחירת תכשיטים: בחרי תכשיט שיבליט איבר או חלק יפה בגוף. אם יש לך רגל ארוכה ורזה, בחרי צמיד מעניין לרגל ואם יש לך מחשוף סקסי בחרי בשרשרת עם תליון דומיננטי שתשלים את המראה הזוהר.

היי מי שאת. אל תבחרי בתכשיט שאינך אוהבת או שאינו מתאים לאופייך ולסגנונך. אם את בחורה סולידית שמקפידה על סגנון לבוש קלאסי, העדיפי תכשיט עדין. תכשיט כסף מאופק הוא בהחלט בחירה בטוחה: שרשרת עם תליון קטן ואולי צמיד תואם יכולים להעניק לך התוספת הנוצצת המדויקת בשבילך. אם את בחורה נועזת ופרובוקטיבית, את יכולה להרשות לעצמך תכשיט גדול ובולט - טבעת בסגנון תחרה אופנתי, מספר שרשראות כסף שנופלות על צווארך או צמיד עבה משובץ אבני חן.

בדייט ראשון וגם בדייט השני, השלישי והרביעי....הישארי אופנתית ונוצצת. כזו שיש לה טעם אישי וסגנון משובח. זה אולי לא סוד גדול, אבל אם תהיי את, יפה, תוססת ושמחה - אי אפשר יהיה שלא להתאהב בך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הפרופיל החברתי שלי: תכשיטי כסף - מגנוליה

שמי עדי, אני עובדת במגנוליה - רשת תכשיטי כסף מובילה בארץ ובעולם המציעה עיצובים ייחודיים של תכשיטי כסף, ב-100 סניפים בארץ ובעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי טופזי

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222698 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/205000 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205073 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204918 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174173 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173452 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica